• ik zoek mensen waarmee ik veel contact heb en die ik kan vertrouwen.

    eerst mailen:D


    iedereen belooft me van alles, maar niemand komt dat na !

    je maakt geen vrienden op deze manier

    en SchoenVeter is right


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    SchoenVeter schreef:
    je maakt geen vrienden op deze manier

    Echt wel [:
    OT: Ik heb even geen nood aan het woord vrienden :]


    Has no one told you she's not breathing?

    SchoenVeter schreef:
    je maakt geen vrienden op deze manier


    Idd


    Aan niets denken is ook denken.

    Sorry, ik ben niet echt geïnteresseerd in deze vriendschap atm. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Je profiel is op mijn netvlies gebraaannddd.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Poseidon schreef:
    Sorry, ik ben niet echt geïnteresseerd in deze vriendschap atm. (:

    Ik zou zo niet beginnen als ik jou was, dit is niet aanvallend bedoel ofzo, maar als je wat langer op quizlet zit maak je vanzelf vrienden, dit doe je door op topic's te reageren en lol te maken.
    Maar niet door zo'n topic te openen, dat kan nogal afschrikkend zijn, als je begrijpt wat ik bedoel =)

    Captivity schreef:
    Ik zou zo niet beginnen als ik jou was, dit is niet aanvallend bedoel ofzo, maar als je wat langer op quizlet zit maak je vanzelf vrienden, dit doe je door op topic's te reageren en lol te maken.
    Maar niet door zo'n topic te openen, dat kan nogal afschrikkend zijn, als je begrijpt wat ik bedoel =)

    Mwa ik vind dat ze op deze manier ook best vrienden kan maken [;


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, zoals BlueElephant zegt.
    Het is een beetje rare manier.
    Maar het kan wel.
    Juist omdat ze net nieuw is misschien.
    Maar het is inderdaad ook gewoon handig, om te kijken op profielen en als je dezelfde intresses hebt, gewoon een gesprekje beginnen.

    Guitarros schreef:
    Haha, zoals BlueElephant zegt.
    Het is een beetje rare manier.
    Maar het kan wel.
    Juist omdat ze net nieuw is misschien.
    Maar het is inderdaad ook gewoon handig, om te kijken op profielen en als je dezelfde intresses hebt, gewoon een gesprekje beginnen.


    de meeste vrienden op deze site komen door het forum of tinychat x3 ook wel dat mensen mischien covers hebben gemaakt of door stories.. je moet geduld hebben en dan kijken bij wie het klikt, je komt vanzelf wel iemand tegen met wie je lol hebt (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Captivity schreef:
    Ik zou zo niet beginnen als ik jou was, dit is niet aanvallend bedoel ofzo, maar als je wat langer op quizlet zit maak je vanzelf vrienden, dit doe je door op topic's te reageren en lol te maken.
    Maar niet door zo'n topic te openen, dat kan nogal afschrikkend zijn, als je begrijpt wat ik bedoel =)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vetrouwens moet je krijgen bij iemand en soms heb je dat en soms niet. En als mensen je niet durven te vertrouwen heb dat een reden. Je komt nu heel erg slijmerig en fout over. Zo maak je geen vrienden


    Some angels have no wings.

    Als je wil praten, ben ik er altijd.;)
    maar dan wel via Quizlet, want ik geef mijn e-mail adres nooit aan mensen die ik niet persoonlijk ken. ik hoop dat je het niet erg vind.:$

    <333


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3