• Wat ik lees.
    Harry Potter/ Draco Malfoy fanfics
    Twilight/ Paul, Jared of Jacob stories
    Hunger Games
    The vampire diaries
    -technisch gezien alle fantasie verhalen.

    Wat ik absoluut niet lees
    One Direction
    Justin Bieber
    -technisch gezien geen zanger stories

    Het moet
    -goed geschreven zijn.
    -Origineel
    -Dagelijks nieuwe deeltjes.

    Ik zou zeggen post hier wat jullie me aanbevelen en ik vertel wel of ik het iets vind en een abo neem.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.



    Strijd om Cidonya ~
    Fantasy ~
    Nederlands geschreven ~

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 13:30 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    A battle against time



    Cold sweat, cannot breath, I'm loosing my mind
    Reflection in the mirror shows a different man at night
    And as hours and seconds pass by
    I feel my every feeling wither and die
    Do I really feel this pain
    'cause sometimes I can't tell if I'm awake

    I am covered with cold ice,
    Fighting everyday, but it feels like, it's just the same

    I feel nothing, but hate and love
    So much fire inside, so much left undone


    ~Begonnen 7 januari 2013
    ~Het is onbekende personen, Fantasy
    ~Nederlands geschreven
    ~ De titel is de link!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 14:45 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Misschien dat er wat tussen zit (;


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden, 1-2 stukjes per dag



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week





    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?

    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 15:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Forever • The Twilight Saga


    Anastasia is een jonge vrouw die leeft bij de Denali coven. Ze is gevonden door Kate en Tanya nadat ze was aangevallen door een andere vampier. Sindsdien leeft Anastasia bij hun. En wanneer de Cullens willen dat de Denali coven bij hun op bezoek komt, gaat Anastasia mee. Maar in Forks stapelen de problemen zich op. Een wolf van de Quileute indianen heeft een imprenting op haar, terwijl Anastasia gevoelens koestert voor vampier. En al gauw weet ook de Volturi af van de komst van Anastasia.

    _______________________________

    Everlasting love • The Vampire Diaries


    Lily gaat naar Mystic Falls omdat ze zich eenzaam voelt. De enige vriendin die ze namelijk heeft, is Caroline Forbes en die woont in het mysterieuze dorp. Maar Lily raakt al gauw verstrikt in een leven vol gevaar, bedrog en hartstocht. En hoeveel ze ook haar best doet om alles in orde te krijgen, alles lijkt helemaal mis te gaan. Ze voelt zich alleen en is de zwakte van het dorp vol vampiers. Alleen Stefan lijkt haar hierdoor heen te krijgen, maar dat gaat niet zo gemakkelijk als dat ze gehoopt hadden.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:35 ]


    Chaos is a ladder.

    Don't let me go!



    De 24-jarige Cathryn Blackwell wordt dood aangetroffen in het park, na 24 uur vermist te zijn geweest. De politie denkt dat ze is gevallen en ze gaan ervan uit dat haar dood geen misdrijf is.
    Cathryn's begrafenis wordt geregeld en van top tot teen prachtig gemaakt als laatste eerbied aan de jong gestorven vrouw. Haar familieleden laten haar gaan, maar er is 1 iemand die dat niet kan. David Anderson Stevens, de beste vriend van Cathryn sinds groep 3. Een paar dagen voor de begrafenis blijft hij haar zien. Hij ziet haar niet zo maar. David kan Cathryn alleen zien en horen als hij in de spiegel kijkt. Cathryn lijdt aan geheugenverlies en weet niet wat er is gebeurd. 1 ding weet ze zeker: Ze is dood en wilt rust. Cathryn smeekt David om haar los te raken, maar hij laat haar echt niet gaan.
    Op de dag van de begrafenis verandert Cathryn van gedachten. Ook zij kan haar familie en vrienden nu niet loslaten. Ze wilt weten wat er gebeurd is, zodat zijzelf, haar familie en beste vriend pas echt rust kunnen vinden.

    Soundtrack: Lacuna Coil- My Spirit

    Urban fantasy/Bangsian fantasy


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wanneer je je soulmate tegen komt en het enige waar je aan kan denken is zijn bloed. Zit je diep in de shit.
    Als je er dan ook nog eens achter komt dat hij je grootste vijand is kan je het helemaal vergeten.



    "Welkom in mijn wereld"


    - Vampier gerelateerd
    - 16+
    - Wordt elke dag minimaal 1 stukje gepost.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.

    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.


    ~ Fantasy, historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de titel voor de story


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Deze voldoet geloof ik aan al je eisen. Helaas kan ik je geen dagelijkse updates beloven. Ik zit in de examenklas en heb het erg druk. Maar ik doe mijn best vaak te updaten:

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor



    12 districts,
    4 tributes of each district,
    2 children between the 12 and 18 years of each district,
    2 adults of each district,
    1 girl, 1 mother of each district,
    1 boy, 1 father of each district,
    48 tributes in total,
    100th Hunger Games,
    4th Quarter Quell has begun.


    No one will be sure of not going to be thrown into the arena.




    May the odds be ever in your favor!



    Spoken and written in Dutch
    Katniss Everdeen, Gale Hawthorne and Peeta Mellark have never exist in this story
    Based on the idea of the second quarter quell
    Take an abo, I'll not warn
    Begins at: 08-01-2013
    Click on the first image to go to the story


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ishfallen. Wezens die leven op het sprankje hoop dat in de ziel van ieder mens schuilt. Ze creëren het lot aan de hand van persoonlijkheid, wensen en behoefde. Zowel mens als Ishfall kunnen niet zonder elkaar en beide werelden storten in wanneer het bestaan van de ander ophoud. 
    Maar er is een probleem. De twee leven gescheiden. Om een realistische toekomst te behalen en zo het menselijk ras instant te houden, moet de Ishfallen het enige wat hen bind met de mensen bemachtigen. Dromen, de waren reflectie van iemands hart. 

    Maar hij vond iets met meer kracht. 
    Angst. 
    En creëerden hetgeen wat de Ishfallen ooit verboden. 
    Nachtmerries.

    Verbannen door zijn zonde, moet hij op aarde dromen verzamelen als een van de mensen om terug te mogen naar zijn eigen wereld. 

    Als het je wat lijkt <: http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/

    Ik zal niet dagelijks posten, maar het zullen wel lange delen worden.



    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    Link in plaatje
    Onbekende personen
    Contemporaine fantasy/urban + bangsian fantasy


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik begin binnenkort een DM fanfic, moet ik je een seintje geven?
    Stuur dan een een pb of gb!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.


    All colors of the rainbow ran together, but finally everything went black.

    I love him.
    Who?

    The Vampire.
    Who are you?

    The Werewolf.
    Are yoo fucking kidding me?!

    I wished I where.
    Net begonnen,
    Veel inspi dus snel stukjes,
    fanfic, twilight

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 11:25 ]


    Should I care less, if you where my friend?

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    Bonnie is terug op haar favoriete plek, hun tweede huis in Spanje. Ze was van plan om een relaxte vakantie te hebben op het strand, maar haar kleine zusje maakt dit voornemen erg moeilijk voor haar. Uit het niets gebeurt er iets wat niemand had verwacht , Bonnie is gestrand op een eiland. Nu ze eindelijk zonder Abby is en het daar best wel fijn heeft, vraagt ze zich af of ze nog wel terug wil. Maar wat nog belangrijker is: hoe?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 7 hoofdstukken
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt, dus het lijkt totaal niet op de serie!)
    - Post nu nog onregelmatig, heb nog maar een paar abbo's... Maar hoe meer abo’s hoe sneller ik post!
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    Als Jason zijn ogen opent weet hij niks meer, alleen wie hij is. Hij kan maar niet bedenken hoe hij hier terecht is gekomen en voelt zich hopeloos. Maar dan krijgt hij een smsje: Dit is het begin van een lange weg terug naar waar je vandaan komt, doe wat ik zeg of je zult voor altijd jezelf kwijt zijn. Jason schrikt hiervan, maar besluit toch maar te doen wat er in het smsje staat, via allerlei opdrachten en hints herinnert hij zich steeds meer van wat er gebeurd is en wie hij werkelijk is, maar wil hij dit allemaal wel weten?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 11 hoofdstukken
    - Volledig ABN
    - Minimaal 1x per week post, maar meestal veel vaker ;)
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (het is nog niet echt een heftig verhaal/thriller omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik er mee op wil..), 12+, origineel




    Het zou echt super zijn als je het zou lezen om een indruk op te doen van mijn stories en misschien n abbo neemt als je het leuk vindt!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!