• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    Sirius
    Ik zag James naar buiten komen. Hij gooide me een stukje brood, wat ik opving in mijn mond en na weinig kauwen doorslikte. Al snel stond niet James meer naast me als mens, maar als hert. Het enige probleem was nu dat we niet konden spreken, maar door blikken ging het vaak nog redelijk. Mijn brutale grijns verscheen op op dit hondengezicht, waar het beter thuis leek te horen en ik knikte naar James als signaal dat ik er klaar voor was. Ik ging weer rechtop staan en zette me schrap om de zaal in te stormen. 4 poten hebben voelde vreemd genoeg misschien zelfs beter dan 2. Vanuit mijn ooghoek hield ik James goed in de gaten. Deze deuren kreeg ik als hond maar lastig open, hij emt zijn gewij lukte dat een stuk beter.

    James Potter
    Sirius had het brood al snel op en ik zag hem knikken als teken dat hij er klaar voor was en ging rechtop staan. Ik boog mijn kop om vervolgens met gemak de deur open te drukken en draafde met een sierlijk drafje de zaal in waar ik al mensen hoorden gillen en keek achterom naar Sirius, met mijn gewij hielt ik ook meestal lupos als weerwolf tegen als hij niet wist wat hij deed. Met een grijns liep ik eerst richting de tafel van Gryffindor en stak mijn herten hooft tussen Lupos en Peter waarna ik wat te eten pakte en daarmee wegliep. Lupos zou vast wel weer een preek gaan geven over dat we onverstandig bezig waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    [SORRYYYYY. Mijn moeder bleef plakken. Ik post zo snel mogelijk.]


    help

    -> Mijn Topic's.

    (Is er iemand die met Melrose zou willen praten? Ze zit aan de Ravenclaw tafel).

    Sirius
    Ik volgde James. Maar sprong direct op de Gryffindor tafel. Ik hoorde verbazing, gepiep, gegil, paniek en gelach. Met een paar sprongen stond ik voor Remus en Peter. Ik schonk ze mijn kwajongens glimlach. Voor ik verder ging snaaide ik een kippepoot voorPeter's hand weg en werkte die binnen no time weg. Toen sprong ik via de Hufflepuff en Ravenclaw tafels, die ongeveer hetzelfde reageerden als onze eigen tafel, naar de Slytherin tafel. Daar begon ik random eten uit mensen hun handen te snaaien en op te eten. Mijn staart sloeg anderen in hun gezicht en ik was ook vrij zeker dat ik een aantal in hun ledenmaten had getrapt of gebeten tijdens mijn onbehouden ramptocht over the Slytherin tafel.


    Bowties were never Cooler

    Saturnus schreef:
    (Is er iemand die met Melrose zou willen praten? Ze zit aan de Ravenclaw tafel).

    [James en Sirius zijn nu in de zaal met een verrassing voor iedereen :p]


    Bowties were never Cooler

    Remus Lupin
    We hadden kunnen verwachten dat er iets zou gebeuren als die twee tegelijk weg gingen. Maar om eerlijk te zijn was het anders geweest als ik had verwacht. Zodra de eerste mensen begonnen te gillen draaide ik me om en zag daar een hond en een hert naast elkaar staan. Zoals al te verwachten kwamen ze eerst naar de Gryffindor tafel en aten Peters eten voor de helft op. Mijn bord bleef nog vrij ongedeerd als je het kwijl van Sirius niet meetelde. Toen begonnen ze hun weg naar de Slytherin tafel. Het verbaasde me dat niemand ingreep. Dumbledore leek het allemaal nogal grappig te vinden en keek lachend naar Prongs en Padfoot. Eigenlijk zou ik er wat van moeten zeggen maar toen ik de blik op Lucius gezicht zag besloot ik dat dat later ook nog zou kunnen. Ik zou me niet zo heel erg vergissen als hij het bijna in zijn broek deed.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Peter Pettigrew
    "Hé!" riep Peter toen de grote zwarte hond -Sirius- de kippenbout uit zijn handen beet met zijn vlijmscherpe tanden en die in een mum van tijd verorberde. "Padfoot!" murmelde Peter geïrriteerd en keek toen hoe het hert en de hond langs de Hufflepuff en Ravenclaw tafels naar die van Slytherin liepen. Sirius liep gewoon over de tafel heen en snaaide hier en daar eten uit de handen van de Slytherins terwijl hij zijn staart in hun gezichten sloeg. Lucius kreeg ook zo'n staart in zijn gezicht en hij sprong vloekend overeind toen de hond in een mok met pompoensoep stapte en die op Lucius katapulteerde. Peter gierde het uit en moedigde zijn vrienden enkel meer aan tot de luide stem van Minerva Mcgonagall door de hal raasde. "Genoeg! Van wie deze zure grap ook mag zijn, houd ermee op!" Maar Dumbledore lachte alleen en zei,"Ach Minerva, dit is toch een mooi verwelkomingscomité."


    kindness is never a burden.

    |Wil iedereen dan ook doorgeven met wie die op een kamer ligt? Kan ik dat in de story zetten. (: |


    kindness is never a burden.

    [Nog iemand voor Narcissa/Lily?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    [Nog iemand voor Narcissa/Lily?]


    |Je weet wie ik heb. (= |


    kindness is never a burden.

    LENEEEEEE?

    zou je misschien je Bella post kunnen quoten? Ik zit op mijn tablet en hij is bijna plat.


    help

    Bastard schreef:
    Bellatrix Black.
    "Kijk een beetje uit, wil je!" gilde Bellatrix toen ze hard tegen iemand op botste. Ze herkende even later pas de man die tegen haar was gelopen. Het was Caspar uit Gryffindor. Ook wel bekend als Cassie.
    "Zo zo, kijk eens aan. Cassie is ook van de partij dit jaar." Ze grijnsde vals en speelde even met haar haar. "Nog steeds je uiltje niet terug?" vroeg ze en trok een pruillip. "What a pity." Bella liep langs Caspar heen en duwde expres nog eens met haar schouder tegen de zijne waarna ze even sissend lachte met haar tong tussen haar tanden geklemd.


    Here ya go.


    kindness is never a burden.

    GODVER. Mijn tablet is uitgevallen. :/

    Ik post zo. Zeker. Eerst naar de wc.


    help

    Bellatrix Black.
    "Kijk een beetje uit, wil je!" gilde Bellatrix toen ze hard tegen iemand op botste. Ze herkende even later pas de man die tegen haar was gelopen. Het was Caspar uit Gryffindor. Ook wel bekend als Cassie.
    "Zo zo, kijk eens aan. Cassie is ook van de partij dit jaar." Ze grijnsde vals en speelde even met haar haar. "Nog steeds je uiltje niet terug?" vroeg ze en trok een pruillip. "What a pity." Bella liep langs Caspar heen en duwde expres nog eens met haar schouder tegen de zijne waarna ze even sissend lachte met haar tong tussen haar tanden geklemd.


    Caspar Raphael Castellan || Griffoendor
    "Kijk een beetje uit, wil je!" schreeuwde Bellatrix luid. Caspar rolde met zijn ogen en toen ze even later hem bleek te herkennen als Caspar, zei ze: "Zo, zo; kijk eens aan. Cassie is ook van de partij dit jaar." Ze grijnsde haar aloude bekende lachje dat Caspar mateloos irriteerde. Hij rolde weer met zijn ogen en zuchtte.
    "Bellatrix Black. Jammer genoeg blijk je dus nog steeds je arrogante zelf te zijn," zei Caspar. "Ik dacht dat Lucius je eindelijk in toom hield, te oordelen naar jouw gedrag op zijn bevelen, daarnet." Het was niet echt iets waar je naast had kunnen kijken.
    "Nog steeds je uiltje niet terug?" vroeg ze dan met een pruillip, waardoor Caspar zichzelf moest inhouden om niet in de lach te schieten. "What a pity."


    help