• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me weer zachtjes en doet dan de ring aan een touwtje om zijn nek. Ik glimlach en kijk er even naar. Ik kijk achterom als er een belletje gaat, de pizza is klaar. Ik sta op en loop naar de oven. Eens even kijken, hm, het ruikt lekker. Ik pak een bord en doe de oven open. Met een spatel haal ik de pizza eruit en schuif die op het bord. Ik laat aan Jake zien welke pizza het is. 'Het is inderdaad hawaii,' zeg ik glimlachend. Ik doe de oven weer dicht en haal een pizzasnijder uit een la van het keukenkastje en neem dan weer plaats aan tafel, maar dit keer niet op Jake's schoot, maar naast Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik leg na een tijdje lachend mijn hand voor haar mond. 'Jaja ik snap het maar het is allemaal niet zo geweldig als je het niet kan delen met iemand.' glimlach ik en strijk even met mijn duim over haar wang en haal mijn hand dan weg.

    Alexi
    Ik voel mijn tepels hard worden zonder dat ik er iets kan aandoen maar gelukkig is mijn bh ernog anders zou hij het voelen. Ik zoen hem liefdevol en vurig en mijn hand gaat weer strelend over zijn borstkas.

    [sorry heb even gedoucht :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik pruil even. 'Niet meer op mijn schoot?' zeg ik zielig maar grinnik dan toch. 'Aan jouw de eer om de pizza te snijden.' grinnik ik en sla mijn arm dan gewoon om haar schouders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pruilt, wat er heel lieflijk uit ziet, en zegt dan vragend of ik niet meer op zijn schoot komt zitten. 'Dat is toch niet handig met eten,' lach ik. Ik pak de pizzasnijder als Jake zegt dat ik daar de eer voor heb. 'Nou bedankt, ik voel me zeer vereerd.' Hij slaat zijn arm om mijn schouders en ik schuif mijn stoel iets dichter naar die van hem. Ik snijd dan de pizza in gelijke stukken en wacht totdat Jake als eerste een stuk pakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik grijnsde en mompelde een sorry, wat niet echt verstaanbaar was door zijn hand over mijn mond. Toen hij zijn hand weggehaald had, drukte ik een kusje op zijn lippen. Ik ging dicht tegen hem aan liggen en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.

    }reageer straks met Ax...
    mam zit naast me, zou anders nogal awkward zijn{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    HAHAHAHAAHAHAHAAHHA. Geniaal Femster :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak een willekeurig stuk en bijt er een stukje vanaf. Ik kauw er op en bijt dan nog een stukje af.
    Ik geniet even van het feit dat ik weer kan eten.

    Joshua
    'Ik kan zo wel uren blijven liggen.' zucht ik zachtjes en strijk zachtjes over haar buik gewoon omdat dat de enige plaats die niet intiem is waar ik haar nu gewoon kan aanraken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol :P oke xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Ik ook." zei ik glimlachend en keek naar hem op.
    "Vlak bij mijn mooie, lieve beschermengel." grijnsde ik dan en drukte weer een kusje op zijn lippen. Ik genoot van de manier waarop hij over mijn buik streelde. Ik was altijd al iemand van de zachte aanrakingen geweest. Ik kon genieten van gewoon zijn vingertoppen die zachtjes over mijn huid streelden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }haha, tja, kan ik niet aan doen eh :P{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Hayden slaapt weer en Katherine heeft haar eten op. 'Zal ik je een klein stukje leren van vuursturen voordat je moeder er is?' Vraag ik haar vervolgens 'Graag' andwoord ze met een brede glimlach en ik ga vervolgens voor haar op het bed zitten. 'Steek je hand eens uit' Zeg ik en ze doet wat ik zeg. Ik leg mijn hand onder die van haar -op die manier gaat het makkelijker- 'het vuur zit sowieso in je, je moet alleen eerst een manier vinden om het eruit te laten. Consentreer je op iets warms in je en probeer dat uit je te stoten op een of andere manier' zeg ik vervolgens en ze knikt om zich vervolgens te consentreren. Na een tijdje, een paar minuten mischien werd haar hand warm. Dat was een begin. 'Probeer je te consentreren om het er uit te laten' Zeg ik en ze consentreerd zich weer en er verschijnt vervolgens een vlammetje op haar hand. 'Goedzo' Zeg ik met een glimlach en ze glimlacht blij terug om vervolgens het vlammetje te laten verdwijnen en me te knuffelen. 'Heb je je jas meegenomen?' Vraag ik haar 'Ja, die zit in mijn koffer' zegt ze vervolgens en haalt haar koffer tevoorschijn en vervolgens haar jas eruit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    Braxlin
    "Ik ook." zei ik glimlachend en keek naar hem op.
    "Vlak bij mijn mooie, lieve beschermengel." grijnsde ik dan en drukte weer een kusje op zijn lippen. Ik genoot van de manier waarop hij over mijn buik streelde. Ik was altijd al iemand van de zachte aanrakingen geweest. Ik kon genieten van gewoon zijn vingertoppen die zachtjes over mijn huid streelden.


    Joshua
    'Maar jammergenoeg gaat dat niet.' zucht ik zachtjes. 'Zullen we straks nieuwjaarsinkopen doen? Cadeautjes voor je familie en zo?' vraag ik haar zachtjes en leg mijn armen nu losjes om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Klinkt goed." glimlachte ik.
    Ik trok zijn arm van mijn middel om zijn hand weer op mijn buik te leggen. "Verder doen." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik lach zachtjes en strijk weer zachtjes al strelend over haar huid. Ik druk een kus op haar wang en kijk dan naar het plafond.
    Ik vraag me nog steeds af hoe we deze kamer kunnen beveiligen zodat mam niet plots voor ons neus staat. Jaz en Tommie kunnen nog niet flitsen dus dat is geen probleem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik sloot genietend mijn ogen en glimlachte.
    "Ik hou van je, Josh." mompelde ik zachtjes. Volgens mij had ik het vandaag al gezegd, maar whatever.


    “To live will be an awfully big adventure.”