• .........

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 19:03 ]


    You can't touch music but music touch you

    Egt

    Ik vind het leeftijdsverschil nog niet dramatisch; maar als jij je er niet goed bij voelt is het natuurlijk geen goed idee. Ik zou het aftasten, kijken of het leeftijdsverschil echt in de weg zit zonder iets definitief te maken.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 0:05 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Egt

    Ik vind het leeftijdsverschil nog niet dramatisch; maar als jij je er niet goed bij voelt is het natuurlijk geen goed idee. Ik zou het aftasten, kijken of het leeftijdsverschil echt in de weg zit zonder iets definitief te maken.


    tnx voor tip mis heb je wel gelijk met dat leeftijd gedoe ;) maar ik vind beetje raar klinken al gedraagt hij zich wel wat volwassener voor zijn leeftijd dan oudere jongens die ik ken in me vrienden groep en zie je het verschil niet als je ons samen zie zitten.. voor mij klinkt idee beetje raar al hebben we wel een goeie klik samen ;-) maar weet natuurlijk ook niet hoe hij over denkt.. liefdes gedoe is voor mij een beetje nieuw weet je vandaar dat ik er mis nog aan moet wennen?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 0:17 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    tnx voor tip mis heb je wel gelijk met dat leeftijd gedoe ;) maar ik vind beetje raar klinken al gedraagt hij zich wel beetje volwassener voor zijn leeftijd en zie je het verschil niet als je ons samen zie zitten.. voor mij klinkt idee beetje raar al hebben we wel een goeie klik samen ;-) maar weet natuurlijk ook niet hoe hij over denkt.. liefdes gedoe is voor mij een beetje nieuw weet je vandaar dat ik er mis nog aan moet wennen?


    Hahah, ik denk dat je je eigen vraag net hebt beantwoord


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Hahah, ik denk dat je je eigen vraag net hebt beantwoord


    egt? wauw xD (voel me best stom dan als egt zo is...:$)
    ja loop er dus al paar dagen mee te piekeren en wou het ook ff kwijt...
    en dus benieuwd hoe mensen in algemeen er dus over denken.. ;-)
    maar meningen verschillen er dus over denk .. :s ;-)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 0:22 ]


    You can't touch music but music touch you

    Sinistre schreef:
    Egt

    Ik vind het leeftijdsverschil nog niet dramatisch; maar als jij je er niet goed bij voelt is het natuurlijk geen goed idee. Ik zou het aftasten, kijken of het leeftijdsverschil echt in de weg zit zonder iets definitief te maken.

    This.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    egt? wauw xD (voel me best stom dan als egt zo is...:$)
    ja loop er dus al paar dagen mee te piekeren en wou het ook ff kwijt...
    en dus benieuwd hoe mensen in algemeen er dus over denken.. ;-)
    maar meningen verschillen er dus over denk .. :s ;-)


    hahhaah, Je moet meningen van anderen je niet beneden laten brengen. Van ervaring weet ik dat het je tegenhoudt van achter je doelen te gaan.


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    hahhaah, Je moet meningen van anderen je niet beneden laten brengen. Van ervaring weet ik dat het je tegenhoudt van achter je doelen te gaan.


    Ja ik ben idd beetje wat bang wat mensen er over gaan denken (in me omgeving enz.)... mis proberen dat aan de kant te zetten al is dat best lastig en dat in je achterhoofd blijf zitten.. hoe heb jij dat gedaan als ik vragen mag dan? :$

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 0:35 ]


    You can't touch music but music touch you

    Oeh, lekkere toyboy. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Oeh, lekkere toyboy. (wbw)


    Ooh, How I missed ur reactions :P


    -

    Barnabas schreef:
    Oeh, lekkere toyboy. (wbw)


    hahahaha xD


    You can't touch music but music touch you

    Leeftijd is echt niet zo belangrijk hoor. Al helemaal niet als hij straks 18 of wat ouder is. Als je hem leuk vindt, moet je er lekker voor gaan! :)


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    Leeftijd is echt niet zo belangrijk hoor. Al helemaal niet als hij straks 18 of wat ouder is. Als je hem leuk vindt, moet je er lekker voor gaan! :)


    Tnx voor je reactie die vind ik echt lief ^^
    En ga denk ook maar stap voor stap doen kijken en achter komen hoe hij ook over denkt of er mis meer dan vriendschap is of gewoon vrienden blijven wand dat vind ik ook wel belangrijk we hebben ook wel zo goeie vriendschap dat je ook niet kwijt wil..
    Rustig aan en achter komen dan hoe we alle bij over denken


    You can't touch music but music touch you

    Zie je hem niet nog steeds als goede vriend en dénk je dat je verliefd word? Dat had ik ook.. Omdat we elkaar al zolang kenden en alles met elkaar deden, voelde ik me geweldig bij hem en voelde ik me verliefd. Terwijl hij gewoon een grote (voor jou kleine) broer was, zo voelde het.

    En.. Leeftijd maakt toch niks uit? het is maar een getalletje, en 5 jaar is echt niet zoveel hoor! ;)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Juist een sterke vriendschappelijke band is heel belangrijk in een relatie (: en leeftijdsverschil is echt niet erg, vijf jaar kan prima (: (mijn oma is bijv zelfs acht jaar ouder dan mn opa en heen zelf een relatie gehad waarin ik vier haar jonger was en dat was nooit een probleem (: )


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Sinistre schreef:
    Egt

    Ik vind het leeftijdsverschil nog niet dramatisch; maar als jij je er niet goed bij voelt is het natuurlijk geen goed idee. Ik zou het aftasten hem betasten, kijken of het leeftijdsverschil echt in de weg zit zonder iets definitief te maken.


    (cat)













    wat? Het zou ook een goeie manier zijn om te testen!


    quidquid excusatio prandium pro