• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, dan kun je de kaartjes gebruiken die ik je gegeven heb voor kerst,' zeg ik glimlachend. 'Misschien dat ze dat wel leuk vindt ja. En zullen we haar gaan ophalen? Dan zien we gelijk de school weer even en ik moet even bij Luna langs,' zeg ik tegen Jake. Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem dan weer aan. Hij ligt nog in zijn boxer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan. Kerstcadeautje kopen voor mijn zus en schoonbroer. Bayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Hm, dan kun je de kaartjes gebruiken die ik je gegeven heb voor kerst,' zeg ik glimlachend. 'Misschien dat ze dat wel leuk vindt ja. En zullen we haar gaan ophalen? Dan zien we gelijk de school weer even en ik moet even bij Luna langs,' zeg ik tegen Jake. Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem dan weer aan. Hij ligt nog in zijn boxer.


    Jake
    'Ik kleed me wel om.' zeg ik zachtjes en sta recht. Dit keer wankel ik niet.
    Ik loop naar de kast en pak wat kleren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJU
    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

    Mijn topics.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 14:48 ]


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik ga over haar hangen en grinnik. 'Jawel jij bent mijn teddybeer en ik heb zin om die teddybeer te kietelen.' zeg ik.
    Ik zet mijn handen in haar zij en begin te kriebelen.

    Alexi
    Ik lach zachtjes tegen zijn lippen aan. 'Weet je dat is heel schattig bij jouw.' fluister ik.
    Ik onderbreek de kus niet en ik ga iets gemakkelijker zitten zodat ik nu op zijn schoot zit.

    Braxlin
    "Nee!" gilde ik, maar het was al te laat. Hij begon me te kietelen en ik kon mijn lach niet inhouden.
    "Aaah! Stop!" perste ik tussen de lachstuipen door uit mijn mond.

    Axton
    "Dat is jammer genoeg onmogelijk." mompelde ik en kuste haar even terug, voor ik weer verder mompelde tegen haar lippen aan.
    "Want aan mij is niets schattig." Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar wat dichter naar me toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ok.' zeg ik en trek een pruillipje.
    Ik laat me terug naast haar vallen. Ik kijk haar grinnikend aan.

    Alexi
    Ik lach en maak mijn lippen los. 'Geloof me ik vind je wel schattig en je kan daar niet aandoen.' zeg ik en doe een vage hoofdshake waardoor ik alweer begin te lachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan sms ik wel even naar Nick,' zeg ik tegen Jake en rek me uit naar zijn mobiel. Ik pak die en stuur terug naar Nick, 'We komen er zo aan. Even wat eten. Zorg je ervoor dat ze aangekleed en wel is?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    "Nessie, darling," zei de oudste van de tantes. "We kunnen de boel niet meer afblazen. Morgen komen de eerste gasten." Vanessa zuchtte diep en geërgerd. "Dus terwijl mijn ex-vriend boven ligt te vergaan van de pijn omdat ik hem zo nodig een demon wilde maken omdat ik hem nog steeds graag zie gaan jullie hier beneden een feestje bouwen en ik ben verplicht om mee te feesten." somde Vanessa op en plaatste toen haar hand op haar voorhoofd. "This is so fucked up."-"Zo kun je het wel stellen." zei tante Joseph en keek Vanessa medelevend aan. Die laatste draaide zich om en beende weg. Ze rende de trap op en plofte neer naast Samuel die in het grote hemelbed van de logeerkamer lag. "Het spijt me." fluisterde ze terwijl ze zijn hand vastnam.


    kindness is never a burden.

    Braxlin
    "Oef." zuchtte ik opgelucht en liet mijn ademhaling wat bedaren.
    "Mag niet." zei ik zacht tegen hem en imiteerde zijn pruillipje.
    Ik kroop, nog een beetje op mijn hoede, weer wat dichter naar hem toe. "Oh, ja, sorry dat ik gisteren in slaap ben gevallen." dat was gewoon stom. En ik wist wel dat ik een vaste slaper was, maar zo vast?
    Hij had me gewoon die zaal uitgedragen en hierheen gebracht, zonder dat ik wakker werd.

    Axton
    Ik grinnikte. "Gekkie." zachtjes schudde ik mijn hoofd.
    "En jij kan er niet aan doen dat je het jezelf inbeeld. Aangezien ik niet schattig ben." zei ik en schudde weer mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Ik kleed me aan en maak Katherine zachtjes wakker. 'Heey' Zeg ik glimlachend als ze haar ogen opendoet, 'Je moeder komt je zometeen ophalen' Zeg ik en ze knikt nog een beetje slaperig en staat op om haar vervolgens om te kleden. Wanneer ze klaar is laat ik haar koffer verdwijnen en verschijnen in het huis van Jake en Leslie. 'mischien kun je beter wat eten voordat je weggaat, wat wil je eten?' Vraag ik haar en ze haalt haar schoudersop. Ja, qua karakter leek ze sowieso op mij. Ik liet een boterham voor haar verschijnen. Ik kijk even om naar Hayden, en zorg er voor dat ze nog een tijdje blijft slapen.. Zo erg was dat toch niet?


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden
    Ik word half slaperig wakker en knipper een aantal keer met mijn ogen. 'Nick?' Mompel ik slaperig, ik heb mijn lenzen nog niet in dus zie amper wat en ik slaap nog half dus heb niet veel door.

    :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Awh.. Come on! Wat wil je dat Nick doet? Zeggen dat het zijn dochter is? En dan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellia, tvd-Damon-stijl (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {?}


    Don't be like the rest of them, darling

    O Ellie, moet ik het echt uitleggen? :') nick deed het ook toen Leslie de kus moest vergeten. Damon die de hele tijd Caroline dingen laat doen etc.

    Nick doet dat thingy gewoon bij Hayden en zegt daf ze weer moet slapen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.