• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ja.. Maar :c.. Dat wil hij niet doen.. }

    Nick
    Wanneer Hayden wakker word vloek ik binnensmonds en loop naar haar toe, 'Ga maar weer slapen, ik ben zo terug. Katherine gaat even naar een ander familie lid. maar komt hier nog wel vaker terug' Zeg ik tegen haar op een manier waardoor ze knikt en zich weer omdraait.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dan doe je het toch op een andere manier :Y)]

    Hayden Fitch
    Ik knik als Nick zegt dat ik weer maar moet gaan verder slapen en draai me om. Ik val weer in slaap, aangezien ik erg moe ben en half slaperig, en slaap zo rustig verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bastard schreef:
    Vanessa.
    "Nessie, darling," zei de oudste van de tantes. "We kunnen de boel niet meer afblazen. Morgen komen de eerste gasten." Vanessa zuchtte diep en geërgerd. "Dus terwijl mijn ex-vriend boven ligt te vergaan van de pijn omdat ik hem zo nodig een demon wilde maken omdat ik hem nog steeds graag zie gaan jullie hier beneden een feestje bouwen en ik ben verplicht om mee te feesten." somde Vanessa op en plaatste toen haar hand op haar voorhoofd. "This is so fucked up."-"Zo kun je het wel stellen." zei tante Joseph en keek Vanessa medelevend aan. Die laatste draaide zich om en beende weg. Ze rende de trap op en plofte neer naast Samuel die in het grote hemelbed van de logeerkamer lag. "Het spijt me." fluisterde ze terwijl ze zijn hand vastnam.


    Samuel
    Ik voel me terug komen naar de werkelijkheid en zie Vans zitten. De pijn is er nog steeds maar haar aanwezigheid verzacht het iets waardoor het naar de achtergrond gedrongen word. 'Ik hou van je, en het spijt me zo.' zeg ik schor, mijn keel is droog. Ik knijp zachtjes in haar hand. 'Kan je het me ooit vergeven?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    "Oef." zuchtte ik opgelucht en liet mijn ademhaling wat bedaren.
    "Mag niet." zei ik zacht tegen hem en imiteerde zijn pruillipje.
    Ik kroop, nog een beetje op mijn hoede, weer wat dichter naar hem toe. "Oh, ja, sorry dat ik gisteren in slaap ben gevallen." dat was gewoon stom. En ik wist wel dat ik een vaste slaper was, maar zo vast?
    Hij had me gewoon die zaal uitgedragen en hierheen gebracht, zonder dat ik wakker werd.

    Axton
    Ik grinnikte. "Gekkie." zachtjes schudde ik mijn hoofd.
    "En jij kan er niet aan doen dat je het jezelf inbeeld. Aangezien ik niet schattig ben." zei ik en schudde weer mijn hoofd.


    Joshua
    Ik lach. 'Niet erg, je bent schattig als je slaapt, wist je dat je dacht dat mijn arm een kussen was?' vraag ik haar lacherig en druk een kusje op haar lippen. Ik kijk haar aan en druk er dan nog eentje op haar lippen.

    Alexi
    'Nee je bent schattig.' zeg ik vastbesloten en por eens in zijn wang. 'Je wangen zijn zo porbaar.' grinnik ik zachtjes.
    Ik leun me dan weer naar hem toe en kus hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    Vans glimlachte. "Natuurlijk." zei ze en gaf hem een kneepje in zijn hand terug. "Het spijt me. Van dat jaloerse gedoe met Abby. Ik was gewoon bang dat je voor haar ging kiezen in plaats van voor mij." Vanessa keek hem treurig aan en stond toen op. Ze liep naar de tafel toe tegen de muur van de kamer en schonk een glas water in waarna ze terug naar Samuel liep en hem het glas overhandigde. "Hoe voel je je?"

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 16:12 ]


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik grimas even als antwoord op haar vraag. Ik drink wat van het water zodat mijn keel niet meer droog is en sluit even mijn ogen voor ik mijn vragen stel. 'Waar ben ik? Wat gebeurt er met me? Waarom heb ik pijn?' vraag ik haar en drink nog wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Dan sms ik wel even naar Nick,' zeg ik tegen Jake en rek me uit naar zijn mobiel. Ik pak die en stuur terug naar Nick, 'We komen er zo aan. Even wat eten. Zorg je ervoor dat ze aangekleed en wel is?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik grinnikte, maar besefte me toen iets. Geschrokken keek ik hem aan.
    "Je arm vasthield... als in... zeg maar, zoals met een knuffelbeer?" vroeg ik snel. Ik was me er maar al te goed van bewust dat ik begon te duimen zodra ik een knuffel in mijn armen had en zijn arm... misschien... Oh, nee, toch?

    Axton
    "Nee, ik ben niet schattig. Noem dan minstens 3 schattige dingen en die wangen tellen niet mee. Die zijn niet porbaar. Kijk maar uit voor jouw zij porbaar wordt." grijnsde ik.
    "En als je geen 3 dingen kan vinden, dan ben ik absoluut niet schattig."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik loop dan naar beneden en haal een pizza uit de diepvries.
    Ik zet de oven aan en ga dan zitten op een stoel terwijl ik op Leslie wacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik grinnikte, maar besefte me toen iets. Geschrokken keek ik hem aan.
    "Je arm vasthield... als in... zeg maar, zoals met een knuffelbeer?" vroeg ik snel. Ik was me er maar al te goed van bewust dat ik begon te duimen zodra ik een knuffel in mijn armen had en zijn arm... misschien... Oh, nee, toch?

    Axton
    "Nee, ik ben niet schattig. Noem dan minstens 3 schattige dingen en die wangen tellen niet mee. Die zijn niet porbaar. Kijk maar uit voor jouw zij porbaar wordt." grijnsde ik.
    "En als je geen 3 dingen kan vinden, dan ben ik absoluut niet schattig."


    Joshua
    Ik lach zachtjes. 'Geen zorgen ik vond het lief en schattig.'
    Ik strijk over haar wang en blijf haar geruststellend aankijken.

    Alexi
    'Wel waar zullen we beginnen. Je bloost soms, je bent soms overbezorgd over mij en de kindjes en...' Ik denk even na 'Je slaapt schattig.' grijns ik lichtjes en wrijf over zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop na de sms verstuurd te hebben naar beneden en hoor dat de oven aan staat. Jake zit op een stoel en ik glimlach. 'Voel je je weer helemaal goed?'vraag ik dan voor de zekerheid aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik glimlachend en klop op mijn schoot als teken dat ze mag zitten op mijn schoot.
    Ik kijk even naar de oven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik zuchtte en verstopte mijn rode kop tegen zijn schouder.
    "Nou, ik vind het alleen gênant. Wie van mijn leeftijd doet dat nu nog?"

    Braxlin
    Ik grijnsde en schudde mijn hoofd. "Blozen is niet schattig, maar gênant. Dat overbezorgd zijn... ok, daar kan ik me ergens nog in vinden, maar dat slapen is niet echt specifiek eh. Ik zal eens zeggen waarom jij schattig bent. Als je lacht, krijg je van die leuke putjes in je wangen. Je ogen blijven die lieve schittering behouden, zelfs als je niet aan het lachen bent. Je kan de meest onweerstaanbare puppy-oogjes en pruillipjes ever trekken. Als je op je lip bijt, heb ik gewoon zin om te smelten. De manier waarop je je hoofd houdt als je je ergens op concentreert is gewoon superlief. Je beweegt je als een elfje en als ik jou samen met de kindjes zie is mijn leven gewoon helemaal compleet. Het geluid van je lach is als belletjes in de wind en je stem klinkt als satijn, zo zacht. Je kan me betoveren door te zingen en gewoon met je intensiteit. De manier waarop je alles doet is geweldig. En bovendien, vaak glimlach je zelfs nog half in je slaap en dat zorgt er dan weer voor dat zelfs je slapen schattig is." Ik glimlachte en drukte mijn lippen kort op de hare. "Dat zijn redenen."

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 16:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik sla het echt niet af als Jake op zijn schoot klopt en ga bij hem zitten. 'Wat voor pizza heb je erin gedaan?' Vraag ik hem dan en leun met mijn hoofd tegen zijn schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik strijk door haar haren. 'Wie van onze leeftijd huilt nog bij de leeuwenkoning? Deze jongen hier, iedereen heeft wel iets dat niet helemaal bij de leeftijd past.' grinnik ik zachtjes. én ik leef al langer dan haar.

    Alexi
    Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen. 'Je zou dichter moeten worden want je overdrijft.' grinnik ik zachtjes om zijn aandacht af te leiden aangezien ik hier nu bloedrood zit en druk mijn lippen terug op de zijne voor een langere kus. Mijn armen liggen terug om zijn hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'