• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James?


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik was even bezig met een ander rpg :3 ik reageer zo! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik glimlach als Katherine tegen Jake zegt dat hij vast wel speciaal is. 'Dat is hij zeker Katherine,' zeg ik met een gelukkige glimlach, 'dat is hij zeker.' Wat er daarstraks is voorgevallen met Nick ben ik alweer vergeten, gewoon door het feit dat ik hier ben met Katherine en Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach als Katherine tegen Jake zegt dat hij vast wel speciaal is. 'Dat is hij zeker Katherine,' zeg ik met een gelukkige glimlach, 'dat is hij zeker.' Wat er daarstraks is voorgevallen met Nick ben ik alweer vergeten, gewoon door het feit dat ik hier ben met Katherine en Jake.


    Katherine
    'Dat is hij zeker Katherine, dat is hij zeker.' Zeg mama, en zelf zonder om te kijken weet ik dat ze glimlachte, ze was blij of gelukkig.. Waarschijnlijk beide.
    Was ze ook blij dat ik er was? En hier nu ben? waarschijnlijk was die vraag wel op mijn gezicht te zien aangezien ik mama vragend aankeek toen ik er aan dacht. Ik ging weer naar achteren op de achterbank zitten en legde mijn hooft tegen haar aan. Het voelde vertrouwt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Katherine gaat weer naar achteren zitten en ik zie dan een vragende blik in haar ogen. Ze leunt tegen me aan en ik moet even een tijd nemen voordat ik haar vragende blik kan snappen. Of ze gewenst is. 'Ik ben blij dat je er bent Katherine,' zeg ik dan tegen haar en wrijf even zachtjes met mijn duim over haar wang. 'Het is gewoon zo onverwachts, maar het heeft gewoon even tijd nodig om te wennen.' Ik druk een kus op haar voorhoofd en glimlach naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ze snapte wat ik wou vragen en geeft daar andwoord op, 'Ik ben blij dat je er bent Katherine' Andwoord ze en ze wrijft met haar duim over mijn wang.
    'Het is gewoon zo onverwachts, maar het heeft gewoon even tijd nodig om te wennen.' Voegt ze er aan toe, ze drukt een kus op mijn voorhooft en glimlacht naar me. 'Wil je me nog wat vertellen? Maakt niet uit wat' Vraag ik haar vervolgens, ik wilde graag meer weten over haar. Het maakte niet uit wat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze vraagt aan me of ik haar meer wil vertellen en ik knik. 'Ja natuurlijk,' zeg ik met een glimlach. 'We zitten toch nog een tijd in de auto.' Ik denk even na. Ik begin gewoon in het begin. 'Je weet zelf wel dat je al een hele tijd leeft. In ieder geval. Mijn leven is in Engeland begonnen, als mens. En ik heb een tweelingzus, Luna.' Ik glimlach kleintjes, ik ben niet meer langs Luna geweest bij haar. Ik heb ook geen cadeautje terug gehad voor kerst... Ik hoop gewoon dat het goed gaat met haar. 'En toen leerde ik je vader kennen, Nick.' Ik kijk Katherine aan en glimlach. Nick.. De jongen op wie ik altijd al verliefd ben geweest en ook, diep van binnen, van gehouden heb. Alleen dat is verandert, een andere manier geworden. 'We wilden voor altijd bij elkaar zijn dus hij veranderde me in een demon.' Ik vertel niet de pijnlijke details. 'Alleen je vader en ik pasten niet zo goed bij elkaar als we dachten dus ben ik bij hem weggegaan.' Ik vertel er ook niet bij dat ik weggegaan was onder andere omdat ik zwanger was van haar. 'En toen heb ik gewoon rondgezworven over de aarde en kwam ik uiteindelijk op Cimmeria terecht, de school waar je afgelopen nacht verbleef. En daar kom ik nu al zo'n drie jaar en dit jaar heb ik Jake echt leren kennen. En daar ben ik heel blij en gelukkig mee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ze vertelt het verhaal over hoe ze papa en Jake heeft ontmoet, eerst papa. En is ze veranderd in een demon. En vervolgens Jake die ze pasgeleden echt heeft leren kennen en waar ze nu heel erg blij en gelukkig mee is. Ik kijk op en kijk haar aan om vervolgens te glimlachen, ik consentreer me op het liedje dat er op de radio is en nurie mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze kijkt op naar me en glimlacht, ik hoor haar dan neuriën, en je wilt niet weten hoe blij ik ben met dat geluid. 'Zing eens,' zeg ik zachtjes tegen haar en kijk afwachtend naar haar. Ik begin zelf al zachtjes te zingen met het liedje. Ik ben erg benieuwd, aangezien ze van zichzelf ook al zo'n zangerige stem heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Zing eens' Zegt mama zachtjes en kijkt me afwachtend aan, zelf luister ik naar hoe zij het liedje zachtjes zingt. Zingen deed ik wel vaak, maar dan alleen en vaak op mijn kamer.

    'Some nights, I stay up cashing in my bad luck
    Some nights, I call it a draw
    Some nights, I wish that my lips could build a castle
    Some nights, I wish they'd just fall off

    But I still wake up, I still see your ghost
    Oh Lord, I'm still not sure what I stand for oh
    What do I stand for? What do I stand for?
    Most nights, I don't know anymore...'

    Zong ik, ik kende het liedje aangezien ik er al vaker naar had geluisterd en het vaker had gezongen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik stop op een gegeven moment met meezingen zodat ik alleen haar hoor zingen. Ik raak er ontroerd door, ze zingt echt prachtig. Ik wacht totdat ze klaar is met zingen en ik glimlach naar haar. 'Je zingt prachtig liefje,' zeg ik tegen haar en glimlach trots. 'Kan je ook instrumenten bespelen?' vraag ik nieuwsgierig. Ik wil haar beter leren kennen, ik weet helemaal niets van haar en wil haar zo graag beter leren kennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Mama stopte op een gegeven moment met zingen en ik zing alleen. 'Je zingt prachtig liefje' Zegt ze tegen me en glimlacht trots. 'Kan je ook instrumenten bespelen?' Vraagt ze me vervolgens nieuwsgierig. 'Ik kan piano spelen, er stond een piano in het huis waar ik een paar jaar geleden in woonde. En toen ik niets te doen had heb ik mezelf leren spelen' Andwoord ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    .


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ik kan piano spelen, er stond een piano in het huis waar ik een paar jaar geleden in woonde. En toen ik niets te doen had heb ik mezelf leren spelen.' Ze is echt een kind naar mijn hart. Ik knuffel haar en voel me echt heel trots. Dit is toch wel iemand dat ik op de wereld heb gezet. Maar kan ik mezelf daar wel credits voor geven? Ze is zo geworden, onder andere door haar omgeving, en dat was door de engelen. Ik kijk even uit het raam en denk aan hoe ik de engelen heb zien sterven. Ik bijt op mijn lip en schud dan even met mijn hoofd en kijk weer naar Katherine en glimlach. 'Ik ben trots op je,' zeg ik zachtjes tegen haar. 'Heb je al zin om naar Disney te gaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NIEUWTOPIC


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.