• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Luna Day
    Ik slik en vlieg verder en land dan naast hem neer op het moment dat de sterrenschot uit zijn hand valt en hij zijn gezicht in zijn handen begraafd. Mijn vleugels trek ik in en ik sla dan mijn armen om hem heen en trek hem dicht tegen me aan terwijl de tranen over mijn wangen lopen. Ik tril licht en laat Chad niet meer los.
    'Ik wil bij je zijn,' fluister ik met een gebroken stem. 'Ik wil je niet kwijt. Ik wil je helpen.'
    Ik slik een keer en houd hem gewoon beet en huil zachtjes.
    Ik heb nog nooit zoveel of überhaupt iets echts voor een jongen gevoeld.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Chad
    Ik liet me gewoon troosten door haar armen. Door haar lichaam zo vlakbij het mijne. Volgens mij had ik het zelfs op voorhand ergens geweten... dat ik het toch niet zou doen. Dat het enkel een schreeuw van wanhoop was.
    Ik sloeg mijn armen ook om haar heen en klampte me aan haar vast, terwijl de tranen over mijn wangen stroomden en mijn ademhaling hortend over mijn lippen kwam. Ik moest echt dringend wat kalmeren of ik zou nog gaan hyperventileren.

“To live will be an awfully big adventure.”

Luna Day
    Het is opluchtend als hij zijn armen ook om mij heen slaat en we elkaar heel stevig beet hebben. Na even gaan onze hartslagen gelijk en glimlach ik heel kleintjes, om het feit dat Chad gewoon nog leeft. Ik hoor zijn bibberige ademhaling en laat hem niet los maar kijk hem aan.
    'R-rustig maar C-chad,' fluister ik. 'Het i-is al goed. A-alles komt goed. Haal r-rustig adem.'
    Mijn ademhaling gaat ook niet echt helemaal goed, maar beter dan die van Chad in ieder geval.

Chad
    Ik keek naar haar op en liet haar geruststellende woorden en blik op me inwerken. Na een tijd haar recht aangekeken te hebben, werd mijn ademhaling eindelijk wat rustiger. Toen het ademen weer goed zat, keek ik naar de tranen op haar wangen en voelde mijn lip trillen, omdat ik de nieuwe vloed tranen probeerde in te houden.
    "Het spijt me." zei ik, met een enorme brok in mijn keel en toch enkele tranen ontsnapten weer en liepen over mijn wangen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Luna Day
    Chad lijkt te kalmeren onder mijn blik en ik houd mezelf zo rustig mogelijk en ondanks dat Chad rustiger wordt trilt zijn lip. Geen goed teken dus. Hij verontschuldigt zich en er komen dan weer tranen.
    'Het geeft niets,' fluister ik geruststellend, hoewel ik het moeilijk zou kunnen verdragen als hij echt zelfmoord had gepleegd. 'Maar doe zoiets nooit meer oke?'
    Ben ik nou eigenlijk niet degene die egoïstisch is? Omdat ik hem hier wil houden terwijl hij zich ondragelijk slecht voelt. Ik begin te twijfelen aan mezelf. Ik heb er nooit eerder problemen mee gehad als ik egoïstisch was, maar ik heb ook nog nooit liefde gekend.
    'Ik zal je bijstaan Chad,' zeg ik zachtjes en kus dan de tranen weg die nieuw zijn gevallen op zijn wangen.

jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik slik en vlieg verder en land dan naast hem neer op het moment dat de sterrenschot uit zijn hand valt en hij zijn gezicht in zijn handen begraafd. Mijn vleugels trek ik in en ik sla dan mijn armen om hem heen en trek hem dicht tegen me aan terwijl de tranen over mijn wangen lopen. Ik tril licht en laat Chad niet meer los.
    'Ik wil bij je zijn,' fluister ik met een gebroken stem. 'Ik wil je niet kwijt. Ik wil je helpen.'
    Ik slik een keer en houd hem gewoon beet en huil zachtjes.
    Ik heb nog nooit zoveel of überhaupt iets echts voor een jongen gevoeld.

{Nick?}

Don't be like the rest of them, darling

jaimyhoi schreef:

{Haha, save the drama voor later? XD}

MadEyeMoody schreef:
    (...)

{Haha, save the drama voor later? XD}

[Well, ik wilde het gewoon niet altijd op Nick terug laten slaan :Y) omdat dat bij Les ook de hele tijd gebeurd gehehe :Y)]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Well, ik wilde het gewoon niet altijd op Nick terug laten slaan :Y) omdat dat bij Les ook de hele tijd gebeurd gehehe :Y)]

{Hmm.. Daar zit wat in.. xd}

[reactie bij Ax?]

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij spreekt iets over verbeelding en dan Nick. Ik kijk naar hem en ga overeind zitten. Hij grijpt naar zijn maag en ik kijk hem vaag aan. 'Ik begrijp je niet helemaal geloof ik...' Mompel ik dan.

Jake
    Ik adem even in en kan me weer beheersen. Misschien lachte ik net iets te hard maar het is al een tijdje geleden dat ik echt gelachen heb door zoiets. Ik adem nog even in en uit. 'Jij zei knuffeldag en ik stelde me voor hoe ik Nick een knuffel zou moeten geven en zijn gezicht, maar toen je kusjesdag zei...' Ik schud grinnikend mijn hoofd.

Leslie Day
    Ik kijk afwachtend naar hem en hij legt het dan uit en ik moet er om lachen, maar niet zo erg als Jake. 'Je bent gek Jake, en ik mag toch hopen dat je niet op jongens valt...' En ik kijk hem afwachtend en plagend aan. Hij ligt nog op de grond en ik ga gewoon op hem liggen.

Jake
    'Nee, ik val alleen maar voor jouw.' glimlach ik en druk een kus op haar lippen.
    Ik verstrengel onze vingers en trek haar nog meer naar me toe.