• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ach, als het iets is wat hij wil.. Ik loop naar de kast en verwissel de bh die ik nu heb voor een witte bh, geen push. En ook een wit slipje. Dan een wit shirt en een wit rokje. 'Zo, ik heb de kleren aan,' zeg ik met een glimlach en loop weer naar Jake toe. Ik ga bij hem liggen en streel even met mijn hand over zijn wang.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik lach zachtjes en trek haar terug naast mij.
    'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes en voel me weer moe worden.

Leslie Day
    Hij trek me naast zich en zegt vermoeid dat hij van me houdt. 'Ik hou ook van jou Jake, ga maar slapen. Je bent vermoeid.' Ik druk een kus op zijn lippen en ga met mijn hand strelend over zijn wang.

Jaaakkkzzzz?

MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Welterusten' Andwoord ik en leg mijn hooft tegen dat van haar en val vervolgens in slaap met Hayden naast me. Mijn slaap was droomloos en te snel over zoals gewoonlijk, ik werd te vroeg wakkerdus bleef ik gewoon liggen.

{m'n Hooft en m'n voeten doen pijn.. XD}

Don't be like the rest of them, darling

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij trek me naast zich en zegt vermoeid dat hij van me houdt. 'Ik hou ook van jou Jake, ga maar slapen. Je bent vermoeid.' Ik druk een kus op zijn lippen en ga met mijn hand strelend over zijn wang.

Jake
    Ik knik en sluit mijn ogen. 'Maak me wakker om 14 uur als ik dan nog slaap.' zeg ik zachtjes voor ik echt in slaap val.
    Ik wil wel dat vanmiddag door gaat aangezien het veel betekent voor Leslie volgens mij.

[Ellieeee >_< I am sorry kay?
    Forgive me? Voor het feit dat ik andere Leslie dood heb laten gaan.
    Ugh. Nou voel ik me slecht >_<
    Wist je dat Caleb ook om Leslie geeft, I didn't know that. Totdat Lizor me dat vertelde in pb. De dood van Les was gepland :3
    Ik maakte Mitshy ook aan het huilen >_<
    Maar maak je geen zorgen. Ashley en Caleb zijn nu al met de timeturner terug gegaan c:
    Ik ben wel benieuwd hoe Adam hier op reageert aangezien die een crush had op Les en die is nu in de slaapzaal. Hij weet nog niet van de dood van Les.. Mennnn ik zou zo graag willen kunnen toveren.]

Hayden Fitch
    Ik hoor nog vaag dat Nick iets zegt, maar ik ben al in slaap gevallen. Ik heb een droom, maar die is niet zo heel indrukwekkend meer. Nick vertelt weer dat hij een demon is, maar dit keer glimlach ik alleen maar.

Leslie Day
    Hij zegt dat ik hem in de middag om twee uur moet wakker maken, 'Is goed lief,' zeg ik nog zachtjes, maar hij ligt al te slapen. Het is een beetje dom van me om en bij hem te gaan liggen en te zeggen dat ik bij hem zou blijven. Ten eerste heb ik namelijk te veel energie om stil te liggen en ten tweede... ik moet verschrikkelijk nodig plassen.

Jake
    *slaapt zonder dromen*

[spoelen we de tijd door?]

[Is goed hoor :3]

Leslie Day
    Jake ligt al die tijd gewoon rustig te slapen, maar ik ben lichtelijk onrustig. Oké. Ik ga mezelf gewoon flitsen. Ik flits weg uit zijn armen en ga dan snel naar het toilet. Ik zucht opgelucht als ik geplast heb en trek door. Ik was mijn handen en loop dan terug naar de slaapkamer, Jake slaapt nog. Ik heb honger en besef me dat ik wel iets moet gaan eten, Jake zal heus wel blijven slapen. Ik ga naar beneden en maak voor mezelf een simpel ontbijt klaar. Als ik dat op heb dood ik de tijd door een beetje te gaan sporten, ik ben iets aangekomen de laatste tijd door kerst en veel eten enzo. Als het half twee is ga ik weer naar de badkamer, kleed me uit en douche even snel. Ik wil niet stinken wanneer Jake wakker word. Ik zet de douche uit en loop naar de kast waar ik dan een lichte jeans uithaal en een shirt. Als ondergoed trek ik een zwart, kanten bh aan en zo'n zelfde slipje. Daarna trek ik de kleding aan en ik kijk op de klok. Net twee uur geweest. Ik loop naar Jake toe en schud dan zachtjes aan zijn schouder. 'Wakker worden Jake,' fluister ik.

Jake
    Ik mopper even maar zie dan Leslie. Ik glimlach 'He.' zeg ik zachtjes en wrijf over haar wang.
    'Ik voel me al wat beter denk ik, geeft Nick al geantwoord?'

jaimyhoi schreef:
    [Ellieeee >_< I am sorry kay?
    Forgive me? Voor het feit dat ik andere Leslie dood heb laten gaan.
    Ugh. Nou voel ik me slecht >_<
    Wist je dat Caleb ook om Leslie geeft, I didn't know that. Totdat Lizor me dat vertelde in pb. De dood van Les was gepland :3
    Ik maakte Mitshy ook aan het huilen >_<
    Maar maak je geen zorgen. Ashley en Caleb zijn nu al met de timeturner terug gegaan c:
    Ik ben wel benieuwd hoe Adam hier op reageert aangezien die een crush had op Les en die is nu in de slaapzaal. Hij weet nog niet van de dood van Les.. Mennnn ik zou zo graag willen kunnen toveren.]

Hayden Fitch
    Ik hoor nog vaag dat Nick iets zegt, maar ik ben al in slaap gevallen. Ik heb een droom, maar die is niet zo heel indrukwekkend meer. Nick vertelt weer dat hij een demon is, maar dit keer glimlach ik alleen maar.

Leslie Day
    Hij zegt dat ik hem in de middag om twee uur moet wakker maken, 'Is goed lief,' zeg ik nog zachtjes, maar hij ligt al te slapen. Het is een beetje dom van me om en bij hem te gaan liggen en te zeggen dat ik bij hem zou blijven. Ten eerste heb ik namelijk te veel energie om stil te liggen en ten tweede... ik moet verschrikkelijk nodig plassen.

Nick
    Ik hoor de toon van mijn telefoon als teken dat ik een sms'je heb en zie dat die van Jake is -na hem naar mijn hand te hebben laten verschenen, met de vraag of hij en Leslie in de namiddag iets met Katherine konden doen. 'moet ik haar brengen of komen jullie haar ophalen?' Stuurde ik terug, het was met dit andwoord toch wel duidelijk dat ik er mee instemde.

{Hoezo gepland? En waarom wist ik er dan niets van?}

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Hij moppert wat er heel schattig en lief uitziet, maar als hij doorheeft dat ik het ben is hij gewoon blij. Hij wrijft over mijn wang en ik glimlach terug naar hem. 'Ja, hij heeft zojuist geantwoord. Hij vindt het goed, en hij vraagt of hij haar moet brengen of dat wij haar komen halen. I weet niet wat jij wilt maar mij maakt het niets uit?'

[Ghehehe. Sorry. Ik had naar Lizor ge-pb'd dat Leslie mocht sterven :3 dus Lizor wilde dat in eerste instantie niet omdat Ash en Caleb daar kapot van zouden zijn. Ze zei dat Caleb van Les hield :3 echt vet cute. Alleen toen zei ik dat ik het wilde en dat alleen maar Ash, Caleb en Adam er een beetje kapot van zouden zijn. Alleen Daniël zou echt pijn hebben... Dus ze stemde toe uiteindelijk :3]

Jake
    'Kies jij maar.' zeg ik en ga rechtop zitten.
    'We kunnen naar Disneyland in California gaan?' vraag ik Leslie, het is nog steeds in dezelfde staat.