• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Ik ook van jouw Brax.' zeg ik al even zachtjes. Als ik zie dat ze er van geniet blijf ik gewoon doorstrelen daar.
    Interessant om te weten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Hier werd ik gewoon helemaal rustig van.
    Ik slaakte een klein, ontspannen zuchtje en voelde mijn lichaam relaxen. Nu hield ik tenminste mijn mond...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake pakt een stuk en ik daarna ook gelijk. Ik 'hm' een keer als teken dat de pizza lekker smaakt. En hij ruikt ook zo heerlijk. Ik breng mijn pizza naar Jake's wang. 'Oeps, sorry, je hebt een beetje pizzasaus aan je wang,' zeg ik met een scheef lachje. Ik eet gewoon weer doodnormaal verder van de pizza.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    Sam grimaste en Vanessa plaatste schuldig haar hand op zijn voorhoofd. "Het spijt me." herhaalde ze. Samuel dronk wat en sloot toen zijn ogen voor een stroom vragen zijn mond verliet,"Waar ben ik? Wat gebeurt er met me? Waarom heb ik pijn?" Vanessa kwam naast hem op het bed zitten en veegde de haren uit zijn gezicht. "Je bent in mijn huis. Je lag in coma en ik heb je in een demon veranderd omdat je dood was. En je hebt pijn omdat je kinda dood bent maar dan ook niet." Ze beet op haar lip en wachtte tot Sam zou uitvallen.


    kindness is never a burden.

    Joshua
    Misschien bestaat er een spreuk voor? Hm dat moet ik eens aan Jesse, vragen.
    Hij is tovenaar. Een goede.

    Jake
    'Je moet het weg likken.' zeg ik grappend en eet verder.
    Ik veeg het straks wel weg met een doekje.

    Samuel
    Ik denk even na over haar woorden en kreun even als er weer een grote pijnvlaag door me heen gaat. 'Ik wist dat ik in coma lag... ik hoorde je...' zeg ik zachtjes. Ik ben dus dood, of ik was dood of... 'Ik word een demon?' vraag ik haar met grote ogen als ik het goed en wel besef. Ik weet niet of dat goed of slecht nieuws is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Waar denk je aan?" mompelde ik na een tijdje zachtjes.
    Ik deed mijn ogen even halfopen om hem aan te kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vanessa.
    Vanessa plaatste haar hand op Samuels borst en suste hem. "Je moet blijven liggen. Dan mindert de pijn," zei ze en knikte vervolgens. "Wel ja. Ik kon je niet laten sterven zie je." mompelde Vanessa. "Best egoïstisch eigenlijk," fluisterde ze vervolgens meer tegen zichzelf dan tegen Sam. Gerommel kwam vanuit de gang en geërgerd stond Vanessa op. "Blijf liggen." beval ze hem en ging toen naar de gang. De drie tantes zaten luid te kwetteren en Vanessa rolde met haar ogen. Ze stak haar 2 vingers in haar mond en floot. "Willen jullie jullie mond houden!" siste Vanessa en sloeg de deur van de kamer toen met een klap achter zich dicht waarna ze terug naast Sam ging zitten.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik weet dat Jake een grapje maakt, maar toch doe ik het. Ik buig naar Jake toe en lik dan zo de saus van zijn wang af en druk er daarna een paar kusjes overheen. 'Hm, smaakt goed.' Ik ga weer recht zitten en eet onschuldig verder van mijn pizza.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Hoe ik deze kamer kan vergrendelen zodat Mam hier niet in en uit kan flitsen.' grinnik ik zachtjes.
    Ik trek het deken met mijn vrije hand terug goed om ons heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ben mn spullen aan het opruimen dus als een reactie iets langer wegblijft is het daardoor :$]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bastard schreef:
    Vanessa.
    Vanessa plaatste haar hand op Samuels borst en suste hem. "Je moet blijven liggen. Dan mindert de pijn," zei ze en knikte vervolgens. "Wel ja. Ik kon je niet laten sterven zie je." mompelde Vanessa. "Best egoïstisch eigenlijk," fluisterde ze vervolgens meer tegen zichzelf dan tegen Sam. Gerommel kwam vanuit de gang en geërgerd stond Vanessa op. "Blijf liggen." beval ze hem en ging toen naar de gang. De drie tantes zaten luid te kwetteren en Vanessa rolde met haar ogen. Ze stak haar 2 vingers in haar mond en floot. "Willen jullie jullie mond houden!" siste Vanessa en sloeg de deur van de kamer toen met een klap achter zich dicht waarna ze terug naast Sam ging zitten.


    Samuel
    Ik pak voorzichtig haar hand terug vast zonder me veel te bewegen. Ik knijp er zachtjes in. 'Ik denk dat als ik voor de keuze stond, je te laten sterven of je veranderen dat ik heel hetzelfde zou hebben gedaan.' zeg ik zachtjes. Ik knijp mijn ogen weer gepijnigd even dicht. 'Hoe lang duurt dit nog?' vraag ik haar als het weer even weg getrokken is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    Vanessa glimlachte en haalde toen haar schouders op. "Geen idee. Het is eeuwen geleden dat ik nog iemand heb verandert, laat staan dat ik zelf ben verandert." zei ze en kneep hem bemoedigend in de hand. "Het zal wel snel voorbij zijn," zei ze vervolgens,"En dan kun je eeuwig leven en ben je net als ik!"


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Hoe ik deze kamer kan vergrendelen zodat Mam hier niet in en uit kan flitsen.' grinnik ik zachtjes.
    Ik trek het deken met mijn vrije hand terug goed om ons heen.

    Braxlin
    Ik grinnikte. "Hmm, das een goed idee." grinnikte ik.
    Ik deed mijn ogen weer toe. "Dan laat ik je wel even denken." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik weet dat Jake een grapje maakt, maar toch doe ik het. Ik buig naar Jake toe en lik dan zo de saus van zijn wang af en druk er daarna een paar kusjes overheen. 'Hm, smaakt goed.' Ik ga weer recht zitten en eet onschuldig verder van mijn pizza.


    Jake
    Ik grinnik zachtjes. 'Ik meende het niet maar ok.' zeg ik en eet nog wat verder.
    Dan draai ik me en kus haar even zachtjes op haar lippen. 'Je smaakt naar pizza lag ik zachtjes.'

    Samuel
    Ik frons even en trek voorzichtig het deken verder over me heen. Hoe gaat dit verder? Als de pijn weg is, wat moet ik dan doen? Vans is met die Dave, ik heb mijn beste vriendin weggestuurt en ik wil haar ook niet meer zien en ... Ik weet niet wat ik moet doen met mijn leven die nu plots stukken langer duurt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    (...)
    Braxlin
    Ik grinnikte. "Hmm, das een goed idee." grinnikte ik.
    Ik deed mijn ogen weer toe. "Dan laat ik je wel even denken." grijnsde ik.


    Joshua
    Ik draai me naar haar toe. 'Nee ik vind jouw interessanter.' zeg ik en ik hoor de deur beneden dichtslaan. 'Wacht even.' zeg ik en spring op. Ik loop even naar beneden maar het is stil. Ik vind op de keukentafel een briefje. Mama is met Jaz en Tommie naar de ijsbaan en daarna gaat ze nog wat doen met hen. Ik loop terug naar boven en laat me terug op mijn bed vallen. 'Het lijkt erop dat we alleen thuis zijn.' grinnik ik.

    [reactie met Ax? Of zit je mama nog steeds naast je? :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'