• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik pruilde teleurgesteld, toen hij naar beneden liep en daardoor ophield met over mijn buik te wrijven.
    Toen hij terug was en me grinnikend melde dat we alleen thuis waren, grijnsde ik.
    "Hmm, das pas interessant."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }Nja... nu ist mijn zus en haar vriend.{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik pruilde teleurgesteld, toen hij naar beneden liep en daardoor ophield met over mijn buik te wrijven.
    Toen hij terug was en me grinnikend melde dat we alleen thuis waren, grijnsde ik.
    "Hmm, das pas interessant."


    Joshua
    Ik grinnik en begin terug over haar buik te strelen. 'Waarom is dat zo interessant?' grinnik ik terug.
    Ik druk een kus op haar kreun.

    [LOL xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake
    Ik grinnik zachtjes. 'Ik meende het niet maar ok.' zeg ik en eet nog wat verder.
    Dan draai ik me en kus haar even zachtjes op haar lippen. 'Je smaakt naar pizza lag ik zachtjes.'


    Leslie Day
    'Ik weet dat je het niet meende,' zeg ik lachend en eet verder. Jake drukt een kus op mijn lippen en lacht dan dat mijn lippen naar pizza smaken. 'Hm, die van jou ook,' zeg ik dan. Ik eet weer verder totdat ik genoeg pizza gegeten heb. Ik sta dan op om wat water te pakken en kom weer zitten. Ik drink water en zet mijn glas dan neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Omdat we andere dingen kunnen doen, als we alleen zijn." grijnsde ik.
    Zijn handen op mijn buik leken al meteen een andere intensiteit te hebben. Tja, dat lag waarschijnlijk alleen aan mij.
    Het fijne tintelende gevoel dat ik erdoor kreeg, bleef nog steeds gewoon zonder enige intieme doelen, maar het zou absoluut niet moeilijk zijn om me nu opgewonden te krijgen. Zijn handen moesten maar een klein beetje naar boven of naar beneden afdwalen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua[/b
    Ik lach en kus haar zachtjes op haar lippen. 'Wil je dan andere dingen doen?' vraag ik plagerig.
    Ik kus haar terug zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    'Ik weet dat je het niet meende,' zeg ik lachend en eet verder. Jake drukt een kus op mijn lippen en lacht dan dat mijn lippen naar pizza smaken. 'Hm, die van jou ook,' zeg ik dan. Ik eet weer verder totdat ik genoeg pizza gegeten heb. Ik sta dan op om wat water te pakken en kom weer zitten. Ik drink water en zet mijn glas dan neer.


    Jake
    Ik glimlach en leun naar achteren. De pizza is op.
    'Wanneer verwacht Nick ons om haar te gaan halen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik veeg mijn mond af en kijk Jake aan. 'Hm, het heeft niet zo'n haast geloof ik,' zeg ik glimlachend en druk een kusje op Jake's wang. Ik sta op en pak het bord en zet die weg in de gootsteen. Die wordt later wel afgewassen. Ik loop weer naar Jake toe en ga op zijn schoot zitten en sla mijn armen om zijn nek om hem te knuffelen. Ik snuif zachtjes zijn geur op, hij ruikt heerlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Is het knuffeldag vandaag?' lach ik. Ik zie al voor me dat ik naar Nick ga en hem om de nek vlieg omdat het knuffeldag is. Oke dat zou echt vreemd zijn... zelfs een beetje gay... Ik moet grinniken daar dat idee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, misschien,' zeg ik tegen Jake. Hij grinnikt dan en ik weet niet waarom. 'Waarom grinnik je?' Vraag ik daarom maar. Ik druk dan een paar kusjes op zijn kaak. 'Het kan ook wel kusjesdag zijn.' Ik glimlach en druk nog een paar kusjes op zijn kaak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik lach en kus haar zachtjes op haar lippen. 'Wil je dan andere dingen doen?' vraag ik plagerig.
    Ik kus haar terug zachtjes.

    Braxlin
    Ik grinnikte tegen zijn lippen aan.
    "Ja. Jij niet?" fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    En nu stel ik me voor hoe ik... ok dat is de druppel en ik begin te hikken van het lachen en val van de stoel, haar met me mee trekkend. Ik kan niet stoppen met lachend en mijn schouders schokken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Domme vraag.' zeg ik zachtjes tegen haar lippen aan en mijn hand gaat naar boven.
    Hij begint zachtjes haar borst te kneden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake begint te hikken van het lachen en we vallen van de stoel af en komen met een bonk op de grond terecht. 'Jake? Waarom lach je?!' Hij lacht helemaal en lijkt niet te kunnen stoppen. 'Jake. Wat is er?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik blijf lachen. 'Iets te veel verbeelding... Nick...' en ik val terug in een lachbui.
    Ik grijp naar mijn maag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'