• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Hawaii denk ik.' zeg ik zachtjes en kijk haar dan aan.
    'Dat is goed toch?' vraag ik nu plots zenuwachtig, misschien lust ze die helemaal niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij denkt dat het Hawaii is. En vraagt dan aan me of het goed is. Ik kijk hem aan en moet dan lachen. 'Natuurlijk, waarom niet? Er zijn maar weinig dingen die ik niet lekker vind. Ik lust veel,' stel ik hem gerust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en druk een kusje op haar schouderblad. 'Ik zal mijn best doen om een goede indruk achter te laten.' grinnik ik zachtjes. 'Al kan ik niets verzekeren.' zeg ik glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn schouderblad en beiden glimlachen we. Ik kijk hem verbaasd aan als hij spreekt over een goede indruk achterlaten. 'Een goede indruk waarvoor?' Vraag ik, lichtelijk verbaasd.

    [Damn. Lizl. Kan ik je alsjeblieft pb'en?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oke :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Op je dochtertje op wie anders, ik moet toch zorgen dat ze me tenminste aardig vind, aangezien ze hier veel gaat rondhangen. En het is een deel van je leven en ik wil dat deel wel beter leren kennen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O, Katherine,' zeg ik dan als hij zegt mijn dochtertje. Ik glimlach en kijk hem aan. 'Ze zal ook dat deel in jouw leven zijn Jake. Je zal ook belangrijk zijn voor haar, je bent geweldig met kinderen. Beter dan ik. En jij hoort bij mij en ik bij jou. Dus Katherine ook.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ow ja ik heb nog iets voor je.' zeg ik zachtjes. Ik had ze vorige maand gekocht maar ik weet niet wanneer het het juiste moment is om het te geven en waar heb ik het nu ook alweer gelegd? Ow in mijn nachtkastje. Ik laat ze uit het kastje in mijn jeans verschijnen en haal de twee ringen eruit. Ik heb die voor mij aan een ketting gehangen en zij kan nog kiezen wat ze wil. Wherever you are, You're always in my heart. 'Ik wilde je deze gewoon geven.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat hij iets voor me heeft en ik kijk verrast naar hem. Hij haalt twee zilveren ringen uit zijn broekzak en laat ze aan me zien. 'En ik wil het gewoon aannemen,' zeg ik met een lieve glimlach. 'Welke is voor mij?' Vraag ik dan aan hem en kijk hem aan, nog steeds met die glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Kies maar.' glimlach ik en druk een kus op haar lippen.
    Ik strijk even over haar wang met mijn vrije hand. Ik glimlach even scheef.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan kies ik het begin van de zin, want jij bent degene die me aanvult in mijn leven,' fluister ik naar hem. Ik pak de ring uit zijn hand en schuif die om mijn rechter ringvinger. De reden dat ik hem aan de rechterkant doe is omdat meestal, wanneer mensen een ring dragen, mensen de ringen aan dezelfde kant willen houden. En ik wil in de toekomst een speciale ring aan mijn linker ringvinger, een trouwring.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik zachtjes en kus haar dan terug op haar lippen. Ik hang de ring aan een touwtje en hang het touwtje dan om mijn hals. De ring verstop ik niet onder mijn shirt ik laat het er gewoon op hangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik bijt voorzichtig het stukje appel af en druk een kus op haar lippen.
    Ik trek haar dan weer naast me.

    Alexi
    Ik lach. 'Eigenlijk is dat wel een aanlokkelijk idee.' zeg ik grinnikend en trek mijn sweater en shirt uit zodat ik enkel in mijn push up bh en jeans op zijn schoot zit. Ik kus hem weer zachtjes.

    Braxlin
    Ik grinnikte zachtjes en at de appel verder op, terwijl ik tegen hem aan lag.
    "Moet jij niks hebben?" vroeg ik toen. "Gisteren heb je ook al niets gegeten."

    Axton
    Ik keek vanzelf even naar haar borsten. Wow, die bh liet ze wel mooi uitkomen!
    Haar lippen op de mijne, zorgden ervoor dat ik me weer wat meer op haar concentreerde en niet op alleen haar borsten. Ik streelde met mijn handen over haar rug en haar buik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach even 'Geen zorgen, ik kan wel even zonder eten.' zeg ik simpel.
    Ik vergeet soms te eten is gewoon de waarheid.

    Alexi
    Er komt kippenvel op de plaatsen waar zijn vingers overgaan.
    Ik bijt zachtjes even op zijn onderlip en strijk weer over zijn onderlip voor een vurige tongzoen te starten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Dus je kan zonder slapen én zonder eten..." pfoe, ik bleef maar nieuwe dingen ontdekken rond hem.
    "Ik vind dat flitsen het coolste... of nee, het vliegen... Nee, toch... weetje, het is allebei even leuk. Want dat dingen laten verschijnen is ook geweldig en dat met warm houden is superhandig en..." ik kon nog wel even doorgaan zo...

    Axton
    Ik opende mijn mond, zodat de vurige tongzoen in al zijn glorie kon beginnen en liet mijn handen naar haar borsten afglijden.
    Zachtjes begon ik ze te kneden.


    “To live will be an awfully big adventure.”