• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand vast en trekt zichzelf overeind. Hij vraagt hoe we zullen gaan en ik haal mijn schouders op. 'Laten we maar gewoon met de auto gaan?' Stel ik dan voor aan hem. Ik loop richting de gang en denk weer eens over jet feit na dat Jake de laatste tijd echt nooit meer zin heeft in.. je weet wel. Maar goed. Dat zal vast niet aan mij liggen. Ik pak mijn jas en trek die aan terwijl ik de autosleutels pak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik pak haar hand en verstrengel onze vingers. 'Vanavond ok?' grijns ik lichtjes en knijp zachtjes in haar hand. Dan trek ik haar mee naar buiten, naar de auto. Het is al een heletijd geleden dat ik naar Disneyland geweest ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand en ik kijk even opzij en glimlach dan. Die glimlach gaat over in een lichte grijns als hij zegt 'Vanavond.' Hij trekt me mee naar buiten richting de auto en ik kijk hem aan. 'Wie rijdt er?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik?' zeg ik licht vragend maar pak dan de sleutels af. 'Yeey.' grinnik ik en doe haar portier open.
    'Na u mevrouw.' zeg ik en buig lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Voordat ik ook maar kan antwoorden zijn de sleutels al van me afgepakt en houdt Jake de deur voor me open. Hij buigt dan lichtjes voor me en ik stap lachend in. Ik doe mijn gordel om hoewel dat eigenlijk totaal onnodig is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ren naar de andere kant en open dan mijn eigen portier. Ik stap in en steek de sleutel in het contact. Ik doe mijn gordel ook om en start de wagen. 'Op naar Cimmeria.' mompel ik zachtjes en rijd de weg op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij rent de auto om en ik glimlach als hij instapt. Hij start de auto en mompelt dan, 'Op naar Cimmeria.' Ik knik en Jake rijdt de weg op. Ik kijk uit het raam naar de weg en ik begin nu toch wel licht zenuwachtig te worden en merk niet dat ik met mijn handen aan het frummelen ben. Het is toch wel spannend.. Mijn eigen dochter. En ze lijkt qua uiterlijk best wel op mij, maar ik zie er toch ook duidelijk dingen in van Nick. Ik buig me dan voorover naar de radio en zet die aan. Ik neurie zachtjes mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wachten op Ellie nu?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Yeahh is goed]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik open mijn mond een stukje en begin een tongzoen.
    Ik streel zachtjes haar borsten en kneed ze dan ook weer tussendoor.

    Alexi
    Ik voel mijn tepels hard worden zonder dat ik er iets kan aandoen maar gelukkig is mijn bh ernog anders zou hij het voelen. Ik zoen hem liefdevol en vurig en mijn hand gaat weer strelend over zijn borstkas.

    Braxlin
    Ik sloot genietend mijn ogen, terwijl de hevige tongzoen verder ging.
    Mijn handen streelden zacht over zijn rug.

    Axton
    Ik bleef haar hevig zoenen.
    Mijn handen dwaalden af naar haar kont, waar ik zachtjes in kneep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik doe haar shirt voorzichtig uit. Ze heeft nog steeds dezelfde kleren als gisterenavond aan.
    Ik kus haar hals en dan haar borstbeen.

    Alexi
    Ik sla mijn benen om zijn middel als hij dat doet en onderbreek de kus niet.
    Ik laat mijn handen naar de sluiting van bh glijden en open die.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Papa?' Vroeg Katherine nadat ze een tijdje met het vuur in haar handen had gespeelt en ik had opgelet of ze zichzelf niet verbrande of iets dergelijks
    , 'Ja?' Vroeg ik haar, 'Wat is jouw gave?' vroeg ze vervolgens 'Dat is moeilijk uit te leggen, waarschijnlijk komt je moeder er zo aan. Ik vertel het je nog wel eens oke?' Vraag ik haar. Ik had mijn gave volgensmij niet veel gebruikt de laatste tijd, er was ook niet veel aanleiding voor geweest ookal had ik het wel eens willen uit proberen bij Jake. Maargoed, dat zou alleen maar voor drama zorgen aangezien het nu het vriendje van de moeder van mijn kind was. Wauw, dat was nog best ingewikkeld als je er overnadacht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik parkeer de auto voor het school en stap uit. Ik open dan Leslie's portier en glimlach.
    'Ben je er klaar voor?' vraag ik haar dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake opent mijn portier en kijkt me dan aan. Hij vraagt of ik er klaar voor ben en ik bijt op mijn lip. 'Eh ja, ik ben er klaar voor.' Ik ben zo zenuwachtig als het maar zijn kan. Ik stap uit en doe het portier achter me dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak haar hand terug vast en knijp er zachtjes in. 'Alles komt goed.' glimlach ik en neem haar mee naar binnen. Waar is zijn kamer nu ook alweer? Ik denk na en sla dan gewoon de gang in. Als ik denk dat ik juist ben klop ik op de deur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'