• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik moet straks weg, maar anders doe je gwn dat Jake onderweg is en kunnen zij praten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Moet mn kamer opruimen.. Duurt niet zo lang dus ben zo terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake opent de deur voor ons en eerst stapt Katherine in. Ik geef Jake een kus en stap dan ook in. Jake rijdt weg met de auto en ik voel me iets minder verdrietig. Ik kijk naar Katherine. Ik vraag me af of ik, als ik over Nick spreek tegen Katherine ik Nick bij zijn naam moet noemen of papa. 'Hoe is je eerste dag geweest?' Vraag ik daarom maar aan Katherine met een glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga TVD kijken. Baaayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake opent de deur voor ons en eerst stapt Katherine in. Ik geef Jake een kus en stap dan ook in. Jake rijdt weg met de auto en ik voel me iets minder verdrietig. Ik kijk naar Katherine. Ik vraag me af of ik, als ik over Nick spreek tegen Katherine ik Nick bij zijn naam moet noemen of papa. 'Hoe is je eerste dag geweest?' Vraag ik daarom maar aan Katherine met een glimlachje.


    Katherine
    'Hoe is je eerste dag geweest?' Vraagt mama en ik kijk op van het raam waaruit ik had gekeken naar waar we allemaal langsreden. 'Leuk' Andwoorde ik met een glimlach. 'Papa heeft me geleerd hoe ik vuur kan laten verschijnen, maar wel gezegt dat ik er voorzichtig mee moest doen.' Zeg ik vervolgens en laat het kleine vlammetje weer op mijn hand verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Sorry, duurde wat langer dan gedacht omdat ik ook mn kerstcadeautjes nog moest inpakken.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze zegt met een glimlach dat het leuk was en ik knik. Ik glimlach terug naar haar en probeer Nick's woorden uit mijn gedachten te zetten. Als ze over Nick spreekt zegt ze papa en ik doe heel erg hard mijn best om niet gelijk Jake's kant op te kijken voor zijn reactie. 'Dat is lief van hem, maar hij heeft wel gelijk. Je moet er voorzichtig mee zijn,' verzeker ik haar en ik laat het vlammetje in haar hand doven. 'Weet je, ik ben nog niet zo lang geleden mijn geheugen kwijt geweest, ik was gevallen en met de klap waren al mijn herinneringen weg. Ik kon zelfs eerst niet echt goed van Jake begrijpen dat ik zelf een demon was, ben.' Ik glimlach een beetje naar Katherine. 'En ik probeerde vuur te laten komen, maar ik zie dat je veel slimmer erin bent en het sneller door hebt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Dat is lief van hem, maar hij heeft wel gelijk. Je moet er voorzichtig mee zijn' Zegt mama en dooft het vlammetje. 'Weet je, ik ben nog niet zo lang geleden mijn geheugen kwijt geweest, ik was gevallen en met de klap waren al mijn herinneringen weg. Ik kon zelfs niet eerst niet echt goed van Jake begrijpen dat ik zelf een demon was, ben.' Vertelt ze met een kleine glimlach. 'En ik probeerde vuur te laten komen, maar ik zie dat je veel slimmer erin bent en het sneller door hebt.' zegt mama vervolgens. 'Hoe kwam het je je geheugen kwijt was?' vraag ik haar geintresseerd, ik vond het leuk om verhalen te horen en te lezen. Ik las ook veel. Ik keek naar Jake die reed, ik wist nog niet echt wat ik van hem vond, ik wist wel dat hij van Mama hielt maar dat deed papa ook. Dat had ik gevoeld.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Hoe kwam het je je geheugen kwijt was?' Vraagt ze en volgens mij klinkt ze oprecht geïnteresseerd. Ik glimlach en sla mijn arm om haar heen. 'Axton, dat is de beste vriend van Jake, was samen met Alexi, de vrouw van Axton of eigenlijk verloofde, bij ons thuis. En ik zag bloed, en een naald. En laat ik nou tegen beiden heel slecht kunnen. Ik viel flauw.. Knalde met mijn hoofd op de grond en boem..' Ik zwijg heel even. 'Ik was mijn geheugen kwijt. Twee dagen. Toen gleed ik uit in de douche, maar Jake was gelukkig bij me. En toen knalde ik weer met mijn hoofd op de grond en toen wist ik alles weer.' Ik glimlach naar haar en kijk in mijn eigen ogen zowat, ze heeft mijn ogen. 'Zijn er nog meer dingen die je wilt weten?'

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 15:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elllieeeeeeee? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Mama glimlacht en slaat een hand om me heen. 'Axton, dat is de beste vriend van Jake, was samen met Alexi, de vrouw van Axton of eigelijk verloofde, bij ons thuis. En ik zag bloed, en een naald. En laat ik nou tegen beiden heel slecht kunnen. Ik viel flauw.. Knalde met mijn hoofd op de grond en boen.. Ik was mijn geheugen kwijt. Twee dagen. Toen gleed ik uit in de douche, maar Jake was gelukkig bij me. En toen knalde ik weer met mijn hooft op de grond en toen wist ik alles weer.' Vertelt ze glimlachend. 'Zijn er nog meer dingen die je wilt weten?' Vroeg ze me en ik dacht na. 'Wat voor gave heeft papa?' Vraag ik haar, papa zei dat hij het nog wel zou vertellen maar ik betwijfelde dat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik probeer niet te veel op het gesprek te letten tussen hen twee en concentreer me daarom op de weg. Ik zet zachtjes de radio aan zonder dat het hen stoort in hun gesprek. Nog een uur rijden.. gelukkig heb ik geen gps nodig anders zou die irritante stem de hele tijd hun gesprek onderbreken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Katherine's vraag verbaasd me eigenlijk en eigenlijk vertelt ik liever niet wat zijn gave is, die is namelijk niet zo prettig. 'Weet je veel van gave's af?' Vraag ik daarom eerst maar, sowieso het antwoord uitstellend en hopelijk ook doen vergeten. 'En heb jij een gave?' Ik strijk met mijn hand over haar haren en kijk even op naar Jake. Een zweem van een glimlach schiet over mijn gezicht, ik hou van Jake. Zoals hij daar zit achter het stuur. Ik kijk dan weer terug naar Katherine.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Weet je veel van gave's af?' Vroeg mama me zonder op mijn vraag andwoord te geven.. Ze leek verbaasd, 'En heb jij een gave?' Vraagt ze en strijkt met haar hand over mijn haar, ik had zonet de vlecht eruit gehaald die Hayden er gisteravond in had gedaan en had mijn haar uitgekamt waardoor het nu los hing. Ik voelde haar weer blij worden en keek op om te zien hoe dat kwam, ze keek naar Jake. Ik bleef haar aankijken toen ze weer terug naar mij keek. 'Papa zij dat soms demonen een extra gave hebben, en het hun speciaal maakt.' Andwoord ik en knik op haar vraag of ik een gave had. 'Ik kan voelen wat mensen, dieren en engelen en demonen voelen' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Papa zij dat soms demonen een extra gave hebben, en het hun speciaal maakt,' zegt Katherine en ik knik. 'Daar heeft hij wel gelijk in ja,' ik gebruik de benaming hij omdat ik niet weet hoe Jake erop reageert als ik ook over haar papa spreek, nick dus, 'Alleen sommige demonen zijn ook speciaal zonder gave. Gewoon door wie ze zijn.' Kate bijvoorbeeld, de nicht van Jake. Of Jake zelf. Ze zegt dan dat ze ook een gave heeft en ik weet nu gelijk wat voor blik Katherine me gaf toen ik van Nick vandaan kwam. Ze wist hoe ik me voelde. Ik glimlach naar haar. 'Dat moet soms best lastig zijn zeker? Aangezien je dan de hele tijd invloeden krijgt van anderen. Of niet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.