• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Braxlin
    Ik kreunde verlangend tegen zijn lippen aan.
    "Neem me." murmelde ik zacht, terwijl zijn boxer naar beneden begon te duwen.

Axton
    Ik beantwoorde de kus even en trok me na een tijd terug. Ik griste de handboeien van de vloer en ging weer boven haar hangen. Opnieuw drukte ik mijn lippen op de hare, terwijl ik haar handen 1 per 1 aan het bed vast hing.
    Even streelde ik met mijn duimen over haar tepels, maar stond toen weer op. Ik nam het touw, dat ik gisteren ook had laten verschijnen, en bond daarmee haar benen vast. Ik wist uit ervaring dat dat nodig was bij haar.

“To live will be an awfully big adventure.”

Joshua
    Hoe kan ik die wens negeren? Ik stamp mijn boxer helemaal uit en ga eerst even met 2 vingers in haar om te kijken of ze nat genoeg is. Dan neem ik plaats tussen haar benen en stoot naar binnen.

Alexi
    Ik volg met mijn ogen de dingen dat hij doet en bijt op mijn lip als hij mijn benen ook vastbind. Ik lig hier nu in een x vorm op het bed. Benen gespreid en armen gespreid en ik kan me niet losmaken. Eén ding is hij vergeten en dat is het feit dat ik nog mijn string aanheb maar ok. Ik voel me iets nat worden gewoon door het feit hoe ik hier nu lig en het gevoel van het ijzer om mijn polsen.

Leslie Day
    Hij zegt tegen Katherine dat het een tijdje rijden is, ik hoop dat er een goede band zal ontstaan tussen Jake en Katherine. 'Gaan jullie maar alvast naar de auto,' zeg ik met een glimlach. Katherine knikt, pakt Jake's hand en trekt hem dan mee de kamer uit. Ik wil even met Nick praten. Niet over wat hij gedaan heeft bij Hayden, maar over Katherine.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    'Slow down.' lach ik als ze bijna mijn arm afrukt. 'Zin om naar disneyland te gaan?' vraag ik haar dan vrolijk.
    Ik vind het wel fijn dat ze normaal tegen me doet, voor hetzelfde geld gaf ze mij de schuld dat Nick en Leslie niet bij elkaar zijn.

Nick
    'Gaan jullie maar alvast naar de auto' Zegt Leslie met een glimlach tegen Katherine en Jake en Katherine knikt om vervolgens Jake aan zijn hand de kamer uit te trekken. Dit werd vast een interesant gesprek, al had ik niet het idee dat het over Hayden ging, al zal ze daar vast wel over beginnen.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Jake en Katherine zijn de kamer uit en ik zucht weer, nu wel hoorbaar. 'Waarom laat je haar slapen?' Vraag ik dan aan Nick, over Hayden. Ik ben niet boos ofzo, ik snap het gewoon niet. Misschien zegt Nick wel dat het me niets aan gaat.. Als hij dat doet dan zal ik erover ophouden, maar ik ben toch wel benieuwd.

Nick
    Ze zucht duidelijk hoorbaar, 'Waarom laat je haar slapen?' Vraagt ze vervolgens aan mij, niet boos maar onbegrijpend. 'Omdat ik niet weet wat ik anders moet doen.' Andwoord ik, waarom was ik aan dit gesprek begonnen? Ik had eerst de neiging gehad om te vragen waarom ze een verklaring wilde voor de dingen die ik deed. Volgensmij ging het haar niet veel aan wat ik deed. Aangezien het mijn leven was. 'Kunnen we nu het deel dat over mij gaat skippen? Waar wilde je wel over praten?' Vraag ik haar vervolgens.

[ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 12:57 ]

Leslie Day
    'Nou, wat dacht je van haar gewoon wakker laten worden?' Zeg ik verbaasd. 'Waarom zou je haar willen laten slapen?' Hij spreekt dan over dit deel skippen over hem en te praten waarover ik wilde praten. 'Het zal ook niet eens zijn,' mompel ik voor mezelf. 'Well, ik vroeg me gewoon af hoe Katherine de nacht doorgekomen is.'

[eten]

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Nou, wat dacht je van haar gewoon wakker laten worden?' Zeg ik verbaasd. 'Waarom zou je haar willen laten slapen?' Hij spreekt dan over dit deel skippen over hem en te praten waarover ik wilde praten. 'Het zal ook niet eens zijn,' mompel ik voor mezelf. 'Well, ik vroeg me gewoon af hoe Katherine de nacht doorgekomen is.'

Nick
    ''Nou, wat dacht je van haar gewoon wakker laten worden?' Zegt ze verbaast, 'Waarom zou je haar willen laten slapen?' Vraagt ze. 'Het zal ook niet eens zijn' Mompeld ze, waarschijnlijk tegen haarzelf. 'Well, ik vroeg me gewoon af hoe Katherine de nacht doorgekomen is' Zegt ze vervolgens. 'Goed' Andwoord ik. En overweeg niet te andwoorden op haar eerste vragen. 'Omdat bij mij niet alles geweldig gaat, denk je dat het goed overkomt voor een mens die net weet dat haar vriendje een demon is dat die ook nog eens een dochter heeft?' Vraag ik haar sarcastisch.

Leslie Day
    'Omdat bij mij niet alles geweldig gaat, denk je dat het goed overkomt voor een mens die net weet dat haar vriendje een demon is dat die ook nog eens een dochter heeft?' Zegt hij tegen me. Ik kijk hem aan. 'Denk je dat Jake en ik het makkelijk hebben?' Vraag ik met opeengeklemde kaken. Ik word lichtelijk boos. 'Bij ons gaat ook niet alles geweldig. Jake en ik wilden samen kinderen, maar doordat Katherine ineens blijkt te leven is hij weer bang geworden dat ik geen kinderen wil. Gisteravond toen ik thuiskwam.. Hij was gebroken.' Ik geef geen details, dat doe ik Jake niet aan. 'En dan denk jij dat bij ons wel alles geweldig gaat?' Ik zwijg heel even. 'Je kan niet eens tegen je vriendin zeggen dat je een kind hebt.' Ik loop naar de deur van de kamer. 'Als jij je eigen kind wilt verloochenen oké, maar niet waar ik bij ben.' Ik loop de kamer uit.

Nick
    'Mischien had ik het dan toch helemaal niet uit moeten zoeken, als jij en Jake er zo onderlijden. Was je daar bij van geworden?' Vraag ik sarcastisch, 'Als je toch direct zo begint laat je dan gewoon direct uit de dingen die ik doe. Je begrijpt er toch niets van. Nee, je wilt het niet begrijpen' Zeg ik als ze de kamer uitloopt. Wetend dat ze me hoord. 'Veel plezier' Voeg ik er sarcastisch aan toe voordat ik mezelf laat verdwijnen en verschijnen op het strand waar ik Leslie mee naartoe had genomen toen ze haar gedachten kwijt was en laat me daar in het zand zakken.

Leslie Day
    Ik hoor alles nog wat Nick gezegd heeft en er loopt een traan over mijn wang. Geweldig dit. Ik veeg die ruw weg, ik wil niet dat Katherine of Jake het ziet. Ik slik een keer en bijt hard op mijn lip. Ik wacht nog even met lopen naar Jake en Katherine om mezelf rustig te maken. Wat Nick zegt doet echt pijn, natuurlijk ben ik blij dat Katherine er is, maar oké... Het zou makkelijker zijn geweest als Katherine er niet geweest zou zijn. Ik loop richting de auto en glimlach dan. 'Zo, daar ben ik weer,' zeg ik glimlachend. Ik zie Katherine even naar me kijken en ik kan haar blik niet plaatsen.

Jake
    Ik glimlach even naar Leslie. 'Dus de auto toch?' zeg ik en open de portier voor de achterbank. 'Dames?' glimlach ik.
    Ik denk wel dat Leslie bij haar dochter wil zitten.

Katherine
    Ik keek naar mama en voelde dat ze verdrietig was, wat was er gebeurt tussen haar en papa? Ik probeerde haar wat vrolijker te maken. En keek vervolgens naar Jake en glimlachte voor dat ik als eerste in de auto ging zitten.

{I'm borred.. Dus dacht ik ik post even met Katherine :3}