• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik doe haar shirt voorzichtig uit. Ze heeft nog steeds dezelfde kleren als gisterenavond aan.
    Ik kus haar hals en dan haar borstbeen.

    Alexi
    Ik sla mijn benen om zijn middel als hij dat doet en onderbreek de kus niet.
    Ik laat mijn handen naar de sluiting van bh glijden en open die.

    Braxlin
    Ik keek hem verlangend aan en speelde kort met de zoom van zijn shirt om die dan ook over zijn hoofd te trekken.
    Ik drukte mijn lippen even op de zijne, terwijl mijn handen over zijn borstkas streelden.

    Axton
    {ze zitten nog steeds in de zetel eh?}
    Ik hielp haar met het verder uitdoen van haar bh en begon toen haar borsten te masseren. Even maakte ik mijn lippen van de hare los om in haar oor te fluisteren.
    "Die handboeien liggen nog steeds in de slaapkamer." fluisterde ik hees in haar oor. Ik had ze gisteren laten verschijnen en ze lagen daar nog steeds. Zij kon zelf kiezen wat ze ermee wou. Ik kon haar vastbinden of omgekeerd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Mijn lippen zakken alweer af en ik open haar bh en leg die aan de kant. Ik lik zachtjes over haar tepel en kijk omhoog om haar reactie te zien. Mijn andere hand streelt nog steeds over haar andere borst.

    Alexi
    [ja zij heeft aar jeans en string nog aan en hij zijn boxer]
    Ik kijk hem verlangend aan en knik. 'Laten we dan naar de slaapkamer gaan?' stel ik fluisterend voor. Ik druk mijn lippen dan onmiddelijk weer op de zijne. Mijn handen strijken weer over zijn borstkas naar zijn schouders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat alles goed komt en ik knik dan. We lopen hand in hand richting de school en het lijkt alsof Jake even niet weet welke kant we op moeten. Hij klopt aan en ik grinnik zachtjes. Nick komt ook gewoon altijd bij ons binnen zonder een melding. De deur wordt open gedaan en ik zie Katherine staan. Ze glimlacht en ik ga een beetje door mijn knieën om haar te knuffelen. Als onze knuffel voorbij is kijkt ze even naar Jake en glimlacht naar hem. Even ben ik bang dat ze hem niet ook gedag zal zeggen, maar dan geeft ze hem ook een knuffel. 'Kom erin,' zegt ze dan. Het valt me nu pas op dat ze een zangerige stem heeft. Ik trek mee naar binnen en kijk verbaasd als ik Hayden nog zie slapen. 'Slaapt ze altijd zo lang?' Vraag ik dan aan niemand in het bijzonder. Katherine glimlacht, 'Nee hoor. Papa zei gewoon tegen haar dat ze weer moest verder slapen dus dat deed ze.' Ik kijk naar Nick. 'Aha, dat zei hij dus gewoon?' Zeg ik dan. Ik weet wel wat dat betekent.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach even en weet even niet wat te doen als ze me een knuffel heeft maar gelukkig merkt niemand dat op.
    Ik kijk even naar Hayden als Leslie vraagt of ze altijd zo lang slaapt en Katherine glimlacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik kreunde zachtjes en sloot verlangend mijn ogen, wachtend op meer.
    Zijn handelingen en aanrakingen konden me gewoon helemaal gek maken.

    Axton
    Ik nam haar kont wat steviger beet, zodat ik kon rechtstaan en haar optillen tegelijk. Toen ik stond, begon ik richting de slaapkamer te lopen. Wat nog best moeilijk ging aangezien de kus hevig voort ging. Uiteindelijk vond ik zonder ongelukken de deur van de slaapkamer. Ik stapte naar binnen en schopte de deur met mijn voet toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik kus zachtjes een weg naar beneden en doe dan de rest van haar kleren ook uit. Ik druk een kus op haar onderbuik en ga weer naar boven.
    Ik druk mijn lippen terug op de hare.

    Alexi
    Ik houd hem nog iets steviger beet tijdens de kus zodat ik zeker niet val. Hij schopt de deur dicht en ik bijt zachtjes op zijn onderlip.
    Dan verplaatsen mijn lippen zich naar zijn hals en zijn oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake zegt dat alles goed komt en ik knik dan. We lopen hand in hand richting de school en het lijkt alsof Jake even niet weet welke kant we op moeten. Hij klopt aan en ik grinnik zachtjes. Nick komt ook gewoon altijd bij ons binnen zonder een melding. De deur wordt open gedaan en ik zie Katherine staan. Ze glimlacht en ik ga een beetje door mijn knieën om haar te knuffelen. Als onze knuffel voorbij is kijkt ze even naar Jake en glimlacht naar hem. Even ben ik bang dat ze hem niet ook gedag zal zeggen, maar dan geeft ze hem ook een knuffel. 'Kom erin,' zegt ze dan. Het valt me nu pas op dat ze een zangerige stem heeft. Ik trek mee naar binnen en kijk verbaasd als ik Hayden nog zie slapen. 'Slaapt ze altijd zo lang?' Vraag ik dan aan niemand in het bijzonder. Katherine glimlacht, 'Nee hoor. Papa zei gewoon tegen haar dat ze weer moest verder slapen dus dat deed ze.' Ik kijk naar Nick. 'Aha, dat zei hij dus gewoon?' Zeg ik dan. Ik weet wel wat dat betekent.


    Nick
    'Slaapt ze altijd zo lang?' Vraagt Leslie doelend op Hayden nadat Katherine Jake en haar een knuffel heeft gegeven. 'Nee hoor. Papa zei gewoon tegen haar dat ze weer moest verder slapen dus dat deed ze' Andwoord Katherine en Leslie keek mij aan. 'Aha, dat zei hij dus gewoon?' Zegt ze vervolgens. Waarom moest ze alles doorhebben of alles vragen? Ik had de neiging om 'Blijkbaar wel' terug te andwoorden maar besloot dat het verstandiger was om gewoon niets te zeggen. Ik pak Katherine's jas op en geef die vervolgens aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake zegt niets en Nick kijkt me aan en volgens mij kan ik gewoon de neiging zien van een sarcastisch antwoord. Ik heb dus gelijk. Hij heeft het op de manier gezegd waardoor ze niet kan weigeren. Ik zucht onhoorbaar en glimlach dan naar Katherine. Nick heeft haar jas aan haar gegeven en ze trekt die aan. 'We zetten haar vanavond of eerder wel weer hier af, als dat oké voor je is,' zeg ik dan tegen Nick. Ik kijk Katherine aan. 'En als dat natuurlijk ook oké is met jou,' zeg ik tegen haar. Ik strijk met mijn hand over haar haren. 'Zullen we dan maar gaan?' Dit keer kijk ik Jake aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Jep.' zeg ik glimlachend en kijk even naar Katherine voor ik naar Leslie kijk. 'Het is wel een eindje rijden.' zeg ik tegen haar. Ik bedoel daarmee dat we altijd nog kunnen flitsen of zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Douchen (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik kus zachtjes een weg naar beneden en doe dan de rest van haar kleren ook uit. Ik druk een kus op haar onderbuik en ga weer naar boven.
    Ik druk mijn lippen terug op de hare.

    Alexi
    Ik houd hem nog iets steviger beet tijdens de kus zodat ik zeker niet val. Hij schopt de deur dicht en ik bijt zachtjes op zijn onderlip.
    Dan verplaatsen mijn lippen zich naar zijn hals en zijn oor.

    Braxlin
    Een paar goedkeurende, genietende geluidjes verlieten mijn lippen.
    Toen hij me weer begon te zoenen, begon ik zijn broeken open te knopen.

    Axton
    Ik kreunde zacht, toen ik haar lippen bij mijn oor voelde. Zachtjes zette ik haar neer op de grond en begon meteen haar broek los te knopen.
    Ik drukte ondertussen mijn lippen weer op de hare, zodat ze me niet helemaal gek kon krijgen door mijn oor...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik help haar met mijn broek en gooi die ook ergens aan de kant. Ik druk mijn lippen terug op de hare en strijk zachtjes over haar bovenbenen.
    Dan ga ik plagerig even over de binnenkant.

    Alexi
    Ik stap dan uit mijn jeans en sla mijn armen terug om zijn hals en begin traag achteruit te lopen. Ik voel het bed tegen mijn knieholtes en laat me achterover vallen op het bed, hem met me meetrekkend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik zie haar mond de vorm maken als teken dat ze zucht, waarschijnlijk dacht ze dat het fout was van mij om dat te doen. Maar wat maakte dat uit? Als ze dat had willen zeggen had ze dat gedaan maar dan had ik me er nog niets van aangetrokken. 'Tuurlijk' Andwoord ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    Ik kreunde verlangend, toen hij plagerig met zijn hand langs de binnenkant van mijn benen streek.
    Ik trok zijn gezicht weer wat dichter naar me toe, zodat ik mijn lippen op de zijne kon drukken. Ik schuurde even met mijn onderlichaam tegen het zijne, hopende het zo wat te versnellen allemaal.

    Axton
    Ik ging voorzichtig boven haar hangen en masseerde haar borsten weer zachtjes verder. Even maakte ik mijn lippen van de hare los.
    "Wil jij vastgebonden worden?" fluisterde ik hees in haar oor. Ze voelde nu niet echt dominant aan, maar je wist maar nooit...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik voel iets groeien vanonderen en kreun lichtjes. Ik druk kusjes in haar hals en kus dan weer haar lippen.
    Ik trek haar ondergoed uit en wrijf zachtjes even tussen haar benen.

    Alexi
    Ik knik 'Alsjeblief?' fluister ik zachtjes terug en kus hem weer zachtjes.
    Mijn handen trekken hem dichter naar me toe nu het nog kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'