• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Daar heeft hij wel gelijk in ja,' Zegt mama en ze knikt, 'Alleen sommige demonen zijn ook speciaal zonder gave. Gewoon door wie ze zijn.' Zegt ze en ik knik.
    'Dat moet soms best lastig zijn zeker? Aangezien je dan de hele tijd invloeden krijgt van anderen. Of niet?' Ik haal mijn schouders op, 'Ik denk dat ik er aan gewend ben' Andwoord ik vervolgens met een glimlach. 'Heb jij ook een gave mama?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze vraagt of ik ook een gave heb en ik knik. 'Ja, die heb ik. Alleen is die niet zo... Makkelijk uit te leggen,' begin ik dan. Ik kijk heel even van Katherine naar Jake en weer terug naar Katherine. 'Ik heb een gave dat met energie te maken heeft. Ik kan mijn energie doorgeven aan anderen. Alleen daar ga ik zelf dan meestal knockout van, maar ik kom wel weer bij.' Ik glimlach geruststellend naar haar, want zo prettig klinkt het anders misschien niet. 'En je weet toch wel met het flitsen? Je moet dan weten waar je heen wilt als je ergens heen gaat flitsen. Dat kost maar heel weinig energie, dus dat gaat iedereen makkelijk af. Alleen door mijn gave voor energie kan ik het dus ook anders. Als ik in opperste concentratie ben, ik de persoon goed ken en ik me kan inbeelden waar diegene is.. Dan kan ik er heen zonder de plaats te weten. Alleen zoiets kost heel veel energie. Maar dat red ik wel, ik ben alleen daarna erg verzwakt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ze knikt op mijn vraag, . 'Ja, die heb ik. Alleen is die niet zo... Makkelijk uit te leggen,' zegt ze en ze kijkt heel even van mij naar Jake en weer terug naar mij.
    'Ik heb een gave dat met energie te maken heeft. Ik kan mijn energie doorgeven aan anderen. Alleen daar ga ik zelf dan meestal knockout van, maar ik kom wel weer bij.' vertelt ze en glimlacht vervolgens, haar glimlach stelde me gerust. 'En je weet toch wel met het flitsen? Je moet dan weten waar je heen wilt als je ergens heen gaat flitsen. Dat kost maar heel weinig energie, dus dat gaat iedereen makkelijk af. Alleen door mijn gave voor energie kan ik het dus ook anders. Als ik in opperste concentratie ben, ik de persoon goed ken en ik me kan inbeelden waar diegene is.. Dan kan ik er heen zonder de plaats te weten. Alleen zoiets kost heel veel energie. Maar dat red ik wel, ik ben alleen daarna erg verzwakt.' vertelt ze verder, het leek een erg handige kracht. 'Heeft Jake ook een gave?' Vraag ik haar vervolgens en kijk van mama naar Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Hoe kan ik die wens negeren? Ik stamp mijn boxer helemaal uit en ga eerst even met 2 vingers in haar om te kijken of ze nat genoeg is. Dan neem ik plaats tussen haar benen en stoot naar binnen.

    Alexi
    Ik volg met mijn ogen de dingen dat hij doet en bijt op mijn lip als hij mijn benen ook vastbind. Ik lig hier nu in een x vorm op het bed. Benen gespreid en armen gespreid en ik kan me niet losmaken. Eén ding is hij vergeten en dat is het feit dat ik nog mijn string aanheb maar ok. Ik voel me iets nat worden gewoon door het feit hoe ik hier nu lig en het gevoel van het ijzer om mijn polsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Reageert Jakz eerst? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jakey is nietecht aan het luisteren xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Katherine vraagt aan me of Jake ook een gave heeft, maar Jake lijkt niet mee te luisteren met het gesprek. 'Jake heeft een gave voor lief zijn,' zeg ik glimlachend en met een kleine glinstering in mijn ogen terwijl ik naar Jake kijk. 'Waarom vraag je het zelf niet aan hem,' zeg ik zachtjes tegen Katherine.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Jake heeft een gave voor lief zijn' Andwoord mama glimlachend en kijkt weer naar Jake. 'Waarom vraag je het niet zelf aan hem,' Zegt ze vervolgens zachtjes tegen me en ik kijk even op naar haar en buig me vervolgens naar voren zodat ik wat dichter bij Jake ben, maar mama's arm nogsteeds om me heen ligt. 'Jake?' Vraag ik vervolgens met mijn zangerige stem, 'heb jij ook een gave?' Vraag ik hem en luister naar de muziek die hij op heeft staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik glimlach even naar haar. 'Ehm nee enkel bijzondere mensen hebben een gave.' zeg ik nog steeds glimlachend en schakel even.

    (moet ff weg)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan verbaasd het me dat jij geen gave hebt, Jake, als alleen bijzondere mensen een gave hebben,' zeg ik tegen hem. Jake is gewoon heel belangrijk in mijn leven. Ik vind het lief hoe Katherine dichter naar Jake toe gebogen is om hem dan te vragen naar zijn gave, wat ze ook gedaan heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Ehm nee enkel bijzondere mensen hebben een gave.' Andwoord Jake glimlachend, en ik begrijp hem niet helemaal. 'Dan verbaasd het me dat jij geen gave hebt, Jake, als alleen bijzondere mensen een gave hebben,' zegt mama, 'Mama zegt dat mensen zonder gave ook speciaal kunnen zijn, je bent vast wel speciaal.' Zeg ik met een glimlach en kijk naar Jake terwijl die aan het autorijden is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    kan vanavond ni mr online komen want mn nichten komen slapen
    :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    O jammer, maar veel plezier! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Reageer jij dan James?


    Don't be like the rest of them, darling