• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Befree schreef:
    ColoredPaws is online

    5126 posts

    52 badges


    ColoredPaws schreef op 21 dec 2012 - 14:31:


    Clock schreef:
    Oké, het is nog altijd 21-12. Maar ik leef nog! Als de wereld vergaat, dan vanavond, wanneer ik samen met mijn beste vriendin naar THG kijk. En dan zal het laatste beeld dat ik zie Peeta's gezicht zijn. Aaaaah...


    Ik heb net THG op school gekeken, zo awesome!
    Nu alleen nog HP-TDH part 2 kijken, en dan mag de wereld van mij vergaan
    nou iets positiever mag wel, het klinkt nu net of je je leven wil opgeven.
    wil je nou echt dood?
    je bent nog zo jong, je hebt nog zoveel voor je.
    dit geld trouwens voor iedereen hier die er zo over denkt.
    kom op beetje positiever mag wel.

    Hokus pokus paf, iedereen is plots positiever. Dat ligt niet voor de hand, meid


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:



    Ik vind die gif echt geweldig


    We've lived in the shadows for far too long.

    Flauw hoor, ik had best een zombieapocalypse gewild. :/


    ars moriendi

    SICKENING schreef:
    (...)
    You mad? Ik zat juist te hopen op het einde. Ik ben de wereld gewoon helemaal zat. Maar ja, als je veertien jaar oud bent of zo is alles nog rozengeur en maneschijn, maar als je bijna 21 bent, weet je wat voor naaiacties de wereld voor je in petto heeft. Kan ook zijn dat ik heel wat heb meegemaakt, maar doe mij maar een enkeltje apocalypse.


    Naaiacties genoeg voor mij in petto ook maar ik wil nog wel wat doen voordat ik dood ga.


    Physics is awesome

    Yoda schreef:


    -

    Thank you Goku!


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    Wat een hoop pessimistische mensen heb je toch hier. Natuurlijk is er een hoop narigeid en lopen er een boel asociale klootzakken die je wel tegen hun reet wil schoppen rond, maar toch, dan hoeft de wereld nog niet te vergaan. Voor mij niet iig.

    _O_
    Ik moet eerlijk zeggen: 2012 is een hoogtepuntenjaar voor mij geweest. In zijn geheel; ze kunnen allemaal naar de maan, maar mijn leven zit wel snor en dat houd ik liever zo ;P
    OT: Grootste bullshit ever. 'Nuff said.


    Deep inside, I've never felt alive

    Yoda schreef:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik wil wel nhog naar 1d concert ahah. heel veel amerikanen zijn ondergedoken gheh ben toch wel een beetje nerveus ondanks dat ik het niet geloof.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wij hebben 1 april, de maya's hebben 21 december (:

    MissStoran schreef:
    ik wil wel nhog naar 1d concert ahah. heel veel amerikanen zijn ondergedoken gheh ben toch wel een beetje nerveus ondanks dat ik het niet geloof.

    Ha, ik dacht dat ik de enige was (en dan heb ik het over de zenuwen ondanks het niet-geloven, niet het 1D concert :'D). Ik zit er zeg maar niet echt op te wachten, maar ik had wel het gevoel dat er iets vandaag zou gaan gebeuren. En dat gebeurde ook, want we gingen THG kijken op school. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    We zijn er nog mensen, we zijn er nog xD
    Naja, de dag is nog niet voorbij. Alles kan nog (A) Hahaha, onzin!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ha, ik dacht dat ik de enige was (en dan heb ik het over de zenuwen ondanks het niet-geloven, niet het 1D concert :'D). Ik zit er zeg maar niet echt op te wachten, maar ik had wel het gevoel dat er iets vandaag zou gaan gebeuren. En dat gebeurde ook, want we gingen THG kijken op school. :Y)



    omg, ik ook!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ColoredPaws schreef:
    (...)


    omg, ik ook!

    Hungergames kijken, of afwachten tot er iets zou gaan gebeuren? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.