• Haay allemaal, dit is een topic over 21~12~'12. Oftewel: vrijdag, de dag dat de wereld vergaat.

    Discussie en spam dit topic maar vol met alles over 21~12~'12X'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:43 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Heej in Australië is het al 22 december (: Hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Welkom in de hemel, waar alles hetzelfde is! Tijd: 00:00. Datum: 21-12-12. Plek: Aarde.

    Nu gaan we de afterparty houden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadameParis schreef:
    (...)

    Het zijn voorspellingen. Bij voorspellingen dat de wereld vergaat kijk je in de toekomst. Ze roepen toch ook al jaren dat morgen de wereld zou vergaan? Dat is toch ook 'in de toekomst kijken'? :P

    Ja, dat bedoel ik toch ook haha

    Ik om half een 's nachts: En.... NU. ..... Ah, shit.

    Het ergste vandaag waren een paar kinderen die zongen bij de jaarafsluiting op school.

    Hmmm.

    Sowieso vergaat de wereld niet dus moet ik een klasgenootje 50 cent betalen.

    Maar verder geloof ik er niet echt in ofzo, ik heb soms wel last van een fantasie die op hol slaat haha.

    Ze zeiden trouwens in 2008 ook al dat de wereld zou vergaan...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou 't op dit moment niet erg vinden als die zou vergaan. Snap eigenlijk niet waarom iemand het uberhaupt geloofd.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Wowhooo, eng was het, huh?


    Tijd voor koffie.

    Eigenlijk moet je het vanuit Zuid Amerika bekijken, aangezien de maya's daar leefden, en daar is het nog maar net 21 december ;p.
    Niet dat ik er in geloof, though.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:36 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik leef nog(dance)

    BVBarmy schreef:
    Eigenlijk moet je het vanuit Zuid Amerika bekijken, aangezien de maya's daar leefden, en daar is het nog maar net 21 december ;p.
    Niet dat ik er in geloof, though.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    De wereld zou om 21:12 ofzo vergaan but we are still alive. Maar goed, ik geloof er niet in haha. :p


    The sun will rise and we will try again.

    Mogen we nu iedereen gaan slaan die het geloofde? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Neehh. Ik wil eerder iedereen spiesen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    RainbowDash schreef:
    Mogen we nu iedereen gaan slaan die het geloofde? :Y)

    Ja! Mag ik mee komen meppen? :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ja! Mag ik mee komen meppen? :Y)


    Jaah ik doe mee haha :p