• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    "Je bent niet gek nee." Ik drukten mijn neus even tegen zijn wang aan en kuste hem daarna om hem te laten stopen met nurieen. Ik keek hem even diep aan en begon daarna zachtjes te zingen terwijl ik door zijn krullen streek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Dan is het goed,' mompelde ik zachtjes en drukte een kusje in zijn nek, waarna Louis me zachtjes kusten zodat ik stopte met neuriën en hij zelf begon te zingen. Ik luisterde glimlachend naar zijn stem en voelde me met de minuut rustiger en slaperiger worden. Zijn stem is echt geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik kriebelde door Harry zijn krullen en drukten tussen het zingen door zachtjes kusjes over zijn gezicht. "It's à little bit funny." Zong ik zachtjes en kalmeerde me zelf ondertussen ook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik slaakte een genietend geluidje toen hij met zijn vingers met mijn krullen aan het spelen was. Ik giechelde zachtjes na elk kusje dat hij op mijn gezicht drukt, het geluid op de achtergrond wat steeds dichterbij lijkt te komen probeer ik te negeren. Nu moest ik me alleen op Louis concentreren en het zou goed komen. Ik rolde mezelf boven op Louis en keek hem grijnzend aan. Ik drukte mijn lippen tegen die van hem aan en ging vervolgens comfortabel op hem liggen zodat ik nog dichter bij hem lag. Als Louis het niet fijn vind duwde hij me er vanzelf wel vanaf.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.
    Ik kreunde even onder Het plotse gewicht van Harry dat op me ging liggen maar sloeg al snel mijn beschermend om hem heen. Uit mijn. Ooghoeken hield ik de deur automatisch scherp in de gaten terwijl mijn vingers over Harry zijn rug trippelde. "Je bent leuk." Glimlachte ik uiteindelijk en gaf hem een kus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik grinnikte zachtjes om Louis' kreun en duwde mijn gezicht in zijn nek, beschermend sloeg hij zijn armen om me heen. Ik glimlachte breed na zijn woorden. 'Jij bent veel leuker, Loubear...' Murmelde ik zacht tegen zijn nek aan waarna ik er een kusje drukte. Ik spitste even mijn oren om te luisteren of ik nog iets hoorden maar voor zo ver ik het weet was het geluid nu alweer weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Mijn moeheid was voorbij en mijn maag begon te knorren. "honger." piepten ik om het geluid een naam te geven. Wreef mijn wang tegen Harry aan en prikte even in zijn zei. Het ging vast niet lang meer duren voordat ik me straks weer ging vervelen


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik grinnikte zachtjes en haalde mijn hoofd uit Louis' nek om hem aan te kijken. 'Zullen wij eens gaan kijken of we iets te eten kunnen vinden dan?' Ik druk een zacht kusje op zijn lippen. 'Jij pakt onze kleding aangezien ik ook jou heb uitgekleed,' grijns ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik piepte protesterend. Het zou vast heel koud zijn buiten de dekens. "jij doen." pruilde ik maar toen ik hem aankeek wist ik al dat ik het uiteindelijk toch zou doen. Dus zonder waarschuwing gooide ik Harry naast me en kroop het bed uit. Ik moest even kijken waar Harry onze kleding had gelaten en als eerst vond ik die van Harry die ik meteen naar hem toe gooiden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis gooide de dekens van hem af. ik viel dus automatisch ernaast en stapte uit bed. 'Brave Lou.' Grinnikte ik waarna ik de deken nog extra om me heen sloeg. Louis vond als eerste mijn kleding en gooide die naar me toe, maar ik trok ze niets aan. 'Lou, jij doen...' Murmelde ik waarna ik hem met mijn liefste glimlach aankeek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik schudden even lachend mijn hoofd en trok eerst snel mijn eigen kleding aan. ''weet je het zekker? ik bedoel je bent veel lekkerder zonder kleding aan hoor.'' grijnsde ik. ik kroop het bed op en pakte Harry zijn shirt en vouwde deze open. ''rechtop en armpjes omhoog.'' hij moest natuurlijk wel iets doen, want anders zou het me nooit lukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik knikte. 'Ja. En ik wil wel naakt rond blijven lopen maar ik weet niet of een zeker persoon hier in dit huis er tegen kan...' Doelend op Alicia. Ik grinnikte en stak braaf mijn armen in de lucht om te wachten tot Louis klaar zou zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lamebrain -> Styles]

    Louis William Tomlinson
    ik zuchten even. ''Ze hoeft maar een keer naar je te kijken en ik doe haar wat.'' mompelde ik en duwde Harry weer naar achter toen ik klaar was met zijn shirt. ''Beentjes.'' ik gooide de deken van hem af en begon met zijn broek. Als laatste deed ik zijn knoop dicht en ik kreeg een grijns op mijn gezicht. ik trok Harry zijn shirt weer iets omhoog en zetten zijn lippen tegen zijn blote vel en blies er tegenaan. ''En nu eten zoeken!'' grijnsde ik en sprong van het bed af.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kan Alicia ergens naartoe? Verveel me xp]


    16 - 09 - '17