• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Oh, Louis...' Kreunde ik dramatisch waarna ik mezelf uit zijn greep losmaakte en mijn shirt in een ruk uittrok, ook mijn broek volgde snel en ik ging gauw weer onder de warme dekens tegen Louis aanliggen. Ik rilde even wreef met mijn handen over elkaar heen. 'Nu jij ook, Lou.' Ik drukten een kusje in zijn nek, waarna ik mijn ogen sloot en gaapte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xSunshineee schreef:
    [Hoe kan er nu een trio komen met Larry als de ene gekwetst is en de andere alleen aan zijn vriendje kan denken? xp]


    [Nou... Als je dronken bent. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Pfft, dan moet ik nog lang wachten ;( haha]


    16 - 09 - '17

    [Ja, want drank is er niet. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Eigenlijk had ik mezelf hier mee. "Jij doen." Pruilde ik, maar hield mijn ogen gesloten. De moeheid leek in te slaan als een bom en heel mijn lichaam voelde als verlamd aan. Ik gapten. Als Harry het niet zou doen, sliep ik wel in mijn kleding. Harry zijn huid voelden koud aan tegen mijn vingertoppen en zachtjes gleden ze over zijn zij heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik zuchtte en sloeg expres de dekens helemaal om mezelf heen waardoor ik op een eskimo leek. Vervolgens trok ik Louis recht, trok als eerst zijn t-shirt uit, daarna zijn broek, waarna ik plagend even over zijn kleine vriend streelde. Zijn kleding gooide ik door de kamer heen en ik drukte een kusje op Louis' lippen. 'Alsjeblieft.' Ik duwde Louis terug, zodat hij weer lag en ging opnieuw naast hem liggen en sloeg de dekens om ons heen. Ik nestelde me dicht tegen hem aan en verborg mijn gezicht in zijn nek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Een protesterend geluid kwam uit mijn mond toen Harry de dekens stal maar was te lui om in actie te komen. Gelukkig begon Harry al snel aan het uitdoen van mijn kleding, waarna de dekens gewoon weer over me heen werden gelegd en hij weer tegen me aan nestelde. "Veel beter." gaapte ik. Sloom sloeg ik mijn armen om zijn lichaam en trippelde mijn vingertoppen zijn blote huid.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 23:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Dan is het goed,' mompelde ik nog zachtjes waarna ik gaapte en een paar smak geluidjes maakte om vervolgens mijn ogen helemaal dicht te laten vallen. Ik genoot van zijn vingertoppen die ik over mijn arm voelde. Ik sloeg mijn arm om zijn middel en trok hem zo nog wat dichter tegen me aan. 'Slaap lekker, Lou.' Was het laatste wat ik nog zei.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    louis William Tomlinson
    "Hmm." Mompelde ik zachtjes en voelde me steeds dieper wegzakken. "Slaap lekker, Hazza." Wist ik er nog met moeite uit te krijgen. Mijn hoofd viel diep weg in het kussen en ik lag heerlijk in dit stoffige vieze bed. Als ik niet zo moet had geweest had ik me hier vast en zeker druk om gemaakt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosa Amare Diamond
    ik loop verder de trap op als ik boven ben, kom ik er achter dat het boven eigenlijk best wel donker is. als het fuchialicht mij was blijven volgen, had ik nu licht maar nadat ik aangekomen was, was het licht net zo snel verdwenen als dat het gekomen was. ik had mijn mobiel bij me, maar die gaf geen licht, ik had make-up maar dat gaf ook geen licht. het boven zijn had dus geen enkel nut. ik liep verder. omdat ik niemand hoorde zocht ik de trap weer maar die kon ik niet vinden. na bijna een uur op de bovenverdieping te zijn, zonder iets op te merken. vond ik een andere trap dan waarmee ik naar boven was gegaan maar ik kon nu wel weer naar beneden.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harry Styles.
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen voordat ik ze definitief open, glimlachend kijk ik naar een slapende Louis naast me. Hij ziet er heerlijk... tastbaar uit, maar ik probeer er vanaf te blijven. Ik murmel wat geluidje en duw me nog wat dichter tegen hem aan, ik had heerlijk geslapen en nog niet eens zo lang volgens mij. Ik knijp hard in Louis' arm als ik ineens iets buiten de kamer hoor en waarvan ik zeker weet dat het niemand van "onze" groep is. 'Lou...' Sis ik zachtjes. 'Hoorde je dat ook?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Een kleine gil verliet mijn mond toen ik uit mijn slaap werd gehaald door een harde kneep in mijn arm. Als ik er niet op tijd had achtergekomen dat het Harry was geweest die me zo gewekt had, had ik hem een klap verkocht. "Hoorde je dat?" Siste Harry zachtjes. "Nee." Mopperde ik en sloot mijn ogen weer en sloeg mijn armen weer stevig om mijn krullenbol heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Als ik nadat enge geluid een gil hoor verlaat er direct ook een mijn mond. 'Hoorde je dat dan?' Ik werd toch niet gek? Of ik verbeelde het me, maar dat kon gewoon niet. 'Lou... Ik ben bang.' Murmelde ik zachtjes, waarna ik een valse lach hoorde en die wel degelijk niet van Louis zou kunnen zijn. Ik slaakte een piepend geluidje en verborg mijn hoofd in Louis' nek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik opende op nieuw mijn ogen en slaakte een kleine zucht. "Haz, het is vast niets." Probeerde ik hem gerust te stellen en ik wreef langzaam over zijn rug heen. Maar toen hoorde ik het ook en even stopten ik met ademen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Om Louis' hand over mijn rug te voelen stelde me al iets gerust, maar nog niet zo heel erg. 'Maar, ik hoor het toch!' Sprak ik hem protesterend tegen. 'Ik ben toch niet gek...' Ik kneep mijn ogen stevig dicht en begon een liedje te neuriën zodat ik niets meer hoefde te horen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you