• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    (MIJN TOPIC
    hoeveel trappen zijn er, want er loopt iemand de trap af
    terwijl Rosa daar nog staat)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 16:59 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Louis William Tomlinson
    Ik lachte even en drukte mijn voorhoofd tegen die van Harry aan. "Tuurlijk wil ik dat. Zolang ik maar de enige ben waar je mee slaapt." Ik was even stil en grijnsde. "En de andere dingen mee doet in bed." Of op een piano of bank. Ik gaf hem nog een kus. Ik probeerde Harry zo veel mogelijk terug op zijn gemak te stellen en even niet aan mijn eigen knagende gevoel te denken. "Het komt wel weer goed." Verzekerde ik hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik slaakte een opgeluchte zucht en drukte een kusje op zijn neus. 'Gaan we dan deze keer wel een goede kamer zoeken? Niet eentje waar weer een bed gaan breken...' Ik grinnikte zachtjes en schudde mijn hoofd heen en weer zodat mijn krullen weer perfect lagen, ik veegde met mijn wijsvingers mijn tranen weg en pakte vervolgens glimlachend Louis hand vast. Ik hoopte maar dat het weer zou worden als daarvoor, ook al zou het anders mijn schuld zijn geweest als het -het niet meer zou worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik knikten en verstrengelde onze vingers. "kom." eerst onze koffers pakken en daarna ee kamer uitzoeken. We liepen rustig terug naar het begin van de gang en liepen de trap af. Ik hopten niet dat we Alicia nog tegen zouden komen want dan zou ik niet voor mezelf in staan. Ik liet Harry zijn hand los om mijn koffer van de grond te rapen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik glimlachte breed toen Louis onze vingers verstrenglde en liep vrolijk met hem mee naar beneden. Ik maakte een pruillipje toen Louis beneden mijn hand los liet, maar pakte wel gelijk mijn koffer. 'Zo, nu maar hopen op een goede kamer... We zullen wel de eerste zijn die daar mee bezig gaat zijn.' Ik drukte een kusje op zijn wang en liep voor Loius uit terug naar boven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Edward Styles
    "Ik vraag me sowieso af waar de rest is." Mompelde ik en liep achter Harry aan 3' kon het niet laten naar zijn achterwerk te kijken terwijl hij voor me de trap op liep. "Volgens mij deed dit bed het wel goed toch?" Ik duwde een van de deuren open die we al eerder geprobeerd hadden maar zag al snel het gebroken bed staan. "Of niet." Grinnikte ik en trok snel de deur weer dicht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik haal mijn schouders op en draai me even om naar Louis. 'Ik weet het niet. Misschien in de woonkamer nog? Gezellig met z'n allen praten en durven ze niet naar ons toe omdat Maddie ze heeft wijs gemaakt dat we twee homo's zijn?' Ik grinnik en kijk weer voor me uit. In feite klopt het niet als ze het al gezegd zou hebben. Louis opent een kamerdeur, maar dat blijkt de kamer te zijn waar we het bed net nog van hebben gebroken, ik heb nu al medelijden met diegene die daar moet slapen. Ik opende de deur ernaast en slaakte een gilletje. 'Lou! Kijk! Een tweepersoonsbed!' Dat was tenminste nog iets leuks. Nu kon ik nog lekker dicht tegen Louis aankruipen als het 's nachts koud werd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    glimmur schreef:
    (MIJN TOPIC
    hoeveel trappen zijn er, want er loopt iemand de trap af
    terwijl Rosa daar nog staat)


    [No idea, maar zo dingen zijn nog gebeurd dat andere de trap op komen terwijl er al iemand op de trap was, dus euhm er kunnen best meer trappen zijn fzo.]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Meteen gooi ik mijn koffer ergens neer in de kamer en ren ik naar het bed om me er vervolgens languit op te laten vallen. Het bed piepten enorm maar dat kon me even niet schelen. Ik slaakte een gaap en nestelde me beter op het bed. "Kom Hazza." Piepten ik in de dekens en wachten ongeduldig tot hij naast me kwam liggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kan Alicia nog ergens naartoe?]


    16 - 09 - '17

    [-gaat in een superman houding staan-, ;P]

    Liam James Payne

    Ik deed mijn zaklamp aan en zette mijn voet telkens naast die van Maddie neer. ''Weet je honderd procent zeker dat je het wilt?'' vroeg ik nog voor de zekerheid. Ik wist dat ik haar nu niet bang moest gaan maken. ''Maar zolang ik bij je ben gebeurd er echt niks.'' voegde ik er geruststellend aan toe. Ik trok haar mee en legde mijn hand op de eerste deurklink die ik zag. Langzaam duwde ik hem naar beneden. De piepte en kraakte heel erg. Het was heel erg donker in die kamer. Zelfs met zaklamp zag je amper wat.

    [mweh, hij is nog steeds slecht]


    Do what people say you can't.

    Maddison Masey Mash

    ''Weet je honderd procent zeker dat je het wilt?'' vraagt Liam. Ik knik langzaam en neem even diep adem. ''Maar zolang ik bij je ben gebeurd er echt niks.'' zegt hij daarachter waardoor ik meteen even moet glimlachen, hij is echt heel erg lief! Ik kijk rond, maar kan mezelf niet zo goed meer herinneren waar ik mijn zaklamp liet vallen door de lichtknop te zoeken en ik toen dat haar voelde. Ik kijk de donkere kamer rond, door Liam voel ik me al iets minder bang. "Ik kan me niet meer herinneren waar ik dat precies aan mijn hand voelde ..." fluister ik bijna.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Louis gooide zijn koffer gelijk ergens in de kamer en rende naar het bed toe. Ik schudde lachend mijn hoofd en zette mijn koffer op de grond waarna ik de deur sloot, daarna liep ik gelijk op Louis af en nestelde meezlf naast hem. Ik trok de dekens over ons heen en glimlachte gelukzalig. Voordat ik een paar keer op en neer wiebelde. 'Ja, het bed is stevig genoeg voor twee jongens...' Murmelde ik zachtjes waarna ik een kusje op zijn wang drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    louis William Tomlinson
    Ik voelde het bed inzakken en daarna meteen armen om me heen en de deken die over me heen werd gelegd. Ik draaide me op mijn zij zodat ik naar Harry toen lag en kroop meteen tegen hem aan. Een kleine gaap verliet mijn mond en ik drukten mijn hoofd in Harry zijn nek. "Kleertjes uit." Mompelde ik. Maar was toch echt te lui het zelf te gaan doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hoe kan er nu een trio komen met Larry als de ene gekwetst is en de andere alleen aan zijn vriendje kan denken? xp]


    16 - 09 - '17