• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lynn Johanne Jackson
    'Gaat het een beetje?'vroeg Mila me bezorgd en ik knikte lichtjes.
    Ik strompelde richting mijn kamer en gelukkig hield Mila de deur voor me open of anders was ik er tegen gelopen.
    Ik ging richting mijn bed en liet me en echt op vallen.Niet leuk als het uitwerkte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles.

    "De buren." mompelde ik met een mond vol, waarna ik naar binnen stapte en rondkeek. Wat een puinzooi...
    "Wie ruimt op?" vroeg ik toen ik de hap had doorgeslikt en verder naar binnen liep. Ik grinnikte even toen ik de bende zag, maar liep weer meteen terug naar de hal omdat Nicki in de woonkamer was.
    "En hoe blijf ik hier zonder levend gevild te worden?" vroeg ik aan Louis. "Die chick is getikt..."
    Ik keek hem uiteindelijk weer grinnikend aan. "En jij? Hoe ging het gisteren?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Na een tijdje sta ik op van de bank en loop de woonkamer in waar ik nicki zie. 'Nicki,' mompel ik en loop naar haar toe. 'Het spijt me dat ik niet luisterde, maar soms...' Ik twijfel even waarna ik haar aankijk. 'Soms wil ik ook gewoon doen wat ik wil,' zeg ik voorzichtig, 'Boven dat,' ga ik verder. 'Wil ik je niet kwijt als beste vriendin.' Ik kijk haar aan. Nu ging ik maar is zeggen hoe belangrijk ik onze vrienschap vond. Ooit moest dat. Het kan me niet schelen wie het zou horen, iedereen mag het weten. 'En.. Ik wil die vriendschap niet verliezen door een jongen of iets anders.' Ik kijk haar aan. 'Ik weet het, ik weet dat ik Louis er gewoon uit had moeten gooien. Ik weet ook waarom ik dat niet deed. Want achteraf is het best wel een zak,' mompel ik. Ik vond het ook echt zo, niet precies wetend waarom. Ik vond het gewoon. Waarschijnlijk omdat het gister zo gezellig was en we nu zo tegen elkaar doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nicki Aileen Jackson.

    Meteen keek ik op toen ik Rosalie haar stem hoorde en mijn mond viel voor een klein momentje open.
    "Dan doe je toch lekker waar je zin in hebt. Dan zal ik dat ook doen in het vervolg." zei ik met een waarschuwende ondertoon. Ik zuchtte en keek weer naar beneden voordat ik minachtend begon te lachen.
    "Denk jij nou echt dat ik zo stom om jouw als mijn beste vriendin te beschouwen? Ik kan beter krijgen zeg..." siste ik, waarna ik met een arrogante beweging opstond.
    "Ga je vriendje maar lekker plezieren." zei ik met een glimlach, waarna ik weg beende en verder ging met opruimen.

    (Let niet op Nicki, die draait wel bij. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nial James Horan

    Ik slofte de kamer in waar ik me op de bank liet vallen. De hallucinaties waren al wat minder, maar mijn zicht was troebel en ik voelde een barstende hoofdpijn opkomen. "Nooit meer," zei ik tegen niemand in het bijzonder. Ik snap niet dat ik mij zo gemakkelijk heb kunnen overhalen. Drugs had niet meer zo het leuke effect als ik vroeger ervoer.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Ik heb echt geen idee, ik vindt het nog een wonder dat ik hier nog gewoon sta zonder een arm ofzo kwijt te zijn' zei ik. 'En jij? Hoe ging het gisteren?' vroeg Harry ik keek hem even aan en bloosde even. 'geweldig, ik weet niet hoe het kwam maar ik ben geloof ik dronken geraakt' zei ik. Nee ik wist het wel zeker. 'Dus ik kan me helemaal niets meer herinneren...' zei ik droog. Nou ja ik kon me wel nog iets herinneren maar niet veel.


    Let's play a love game.

    Mila Engullir Jackson.

    Lynn strompelde haar kamer binnen en ging liggen op haar bed. Ik zuchtte en ik voelde dat mijn hoofdpijn ook terug kwam. Waarom kon je nou niet gewoon non-stop alcohol drinken zonder de nadelen?, maar nee hoor het leven moest mij weer gaan irriteren. Ik had geen zin om met barstende hoofdpijn naar mijn eigen kamer te gaan strompelen dus besloot ik me maar naast Lynn te laten vallen. 'Wat een feest' mompelde ik.


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    "Awh... LouLou moet zijn armen wel behouden." zei ik met een piepstemmetje, waarna ik hem met een pruillip aankeek.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op toen Louis bloosde en keek hem vragend aan. "Wat heb je gedaan? Vertel het je vriendje eens... Je bent toch niet vreemdgegaan?!"
    Ik lachte zachtjes. Wat Louis deed mocht hij zelf weten, aangezien het echt mijn beste vriend was. Maar hij bleef wel van mij dus de meisjes moesten lekker delen...
    "Zie je? Jullie kunnen ook niks... Maar gelukkig is dé Harry Styles hier om alles op orde te stellen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik staar naar Nicki. Elk woord dat ze zegt breekt me tot op de puntjes en ik zou willen dat ze dat niet kon, maar ze kan het wel. Elk kleine beetje geluk lijkt kapot te zijn. Ik voel tranen opborrelen en zie hoe ze wegloopt. Vliegensvlug draai ik me om en ren naar de hal. Voor ik het door heb stroomt een traan over mijn wang. Ik probeer de deur open te krijgen, maar door de waas zie ik het niet. Ik geef een harde stomp tegen de deur. Dan krijg ik he, open en ren naar buiten. Ik ren de straten door. Door mijn hakken gaat het moeilijk en al op de hoek van de straat laat ik me tegen een muur aanvallen. Ik trap mijn hakken uit en trek mijn knieën op. Ik snik luid en sla mijn handen voor mijn gezicht. Klote wijf, klote ouders, klote Louis. Klote leven. Ik bijt hard op mijn lip tot bloedens toe en haal diep adem, maar het werkt niet. Er zijn weinig momenten geweest dat ik me zo rot voelde als nu. En ik voel me nu ook zo klote. Nog erger dan toen ik erachter kwam van mijn vader en zijn stomme hoer vriendin. Nog erder dat ik mijn moeder betrapte op de flessen wijn. Want nu ben ik niet alleen mijn ouders kwijt, maar ook mijn beste vriendin. Ik gil gefrustreerd en klem mijn kaken woedend op elkaar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lynn Johanne Jackson
    'Wat een feest' zei Mila nadat ze naast mij was komen liggen.
    "Ja echt 1 van de beste."grinnik ik zachtjes.Ik vond het best leuk,ook omdat ik Niall toen ontmoet had,maar zijn vrienden zijn wat te... saai en chagerijnig.
    Ik zucht zachtjes."Wat heb jij gedaan gisteren op het feest?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.

    "Wat heb je gedaan? Vertel het je vriendje eens... Je bent toch niet vreemdgegaan?!" lachte Harry zachtjes. Wat niet echt hielp voor het blozen. Opeens vloog de deur open en rende Rosalie de deur uit. Waar ging die heen? Ik had zo'n gevoel dat ze misschien even alleen gelaten moest worden en ik richte me weer tot Harry. 'Nou euh...' stoterde ik. 'Misschien wel een beetje' zeg ik zachtjes. Al kon ik natuurlijk niet vreemd gaan aangezien we geen koppeltje waren, maar toch. 'Maar ik houd veel meer van jou hoor! Ik miste je gewoon zo erg dat ze er gebruik van maakte!' zei ik dramatisch. 'En hé ik heb toch nog een paar dingen in een vuilniszak gegooid, maar als jij dat liever wil doen mag je dat doen hoor de Harry Styles' lachte ik.


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    "Lou!" riep ik uit, waarna ik hem een hopeloze blik toewierp. "Hoe kon je?! Jij... jij... gemenerik!" piepte ik, waarna ik stomverbaasd toekeek hoe een doorgeslagen meisje wegrende.
    "Wauw... Dat was niet zo goed..." mompelde ik, waarna ik een bezorgde blik wierp op de deur en zuchtte. "Misschien moet iemand erachteraan."
    Ik schudde mijn hoofd en wierp Louis een quasi gebroken blik toe. "Het is te laat... Ik verbreek officieel onze relatie, Lou."
    Ik lachte even en schudde mijn hoofd. "Um... Um... Ik ga even naar dat meisje zoeken! Dag!" Ik moest gewoon eventjes weg, aangezien ik echt niet deze zooi ging opruimen... "Oh, en geef die aan Niall met een kus van mij." zei ik grinnikend, terwijl ik de wentelteefjes aan Louis gaf en snel de deur uit beende.
    Na een tijdje zoeken vond ik het meisje op de hoek van de straat en ging ik stilletjes naast haar zitten, maar ik zweeg. Als ze me niet wilde hebben hier maakte ze me dat wel duidelijk en als ze wilde praten of iets anders nodig had zou ze dat ook zeggen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    En daar stond ik dan weer verbaasd naar de deur te kijken waar Harry net achter Rosalie was aan gerent. Ik keek even naar het wentelteefje en grinnikte even. ik slofte de woonkamer weer binnen en zag Niall op de bank liggen. Ik boog me naar hem toe en gaf hem een zoen op zijn wang en legde het wentelteefje op zijn buik. 'Van Harry' zeg ik droog. En ik ging naast Niall zitten ik had geen zin om weer op te gaan ruimen dus bleef ik hier maar zitten.


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik voel dat er iemand naast me komt zitten en kijk met betraande ogen op. Bang dat het een of andere loverboy is, die komen altijd op zwakkelingen af en ik was in zo'n straat waar allemaal van die types woonde. Het was geen loverboy, maar Harry. Ik kij hem aan, mijn mascara is waarschijnlijk uitgelopen, maar het doet me even vrij weinig. 'Wat doe jij hier,' weet ik eruit te krijgen en kijk hem aan. 'Je was uit het huis gezet en...' Ik kijk hem even aan en staar dan weer voor me uit. Niet wetend wat ik moest zeggen. Ik frummel wat aan de onderkant van mijn jurkje en kijk naar de lucht. Ik wacht maar gewooon op antwoord en sluit mijn ogen. Ik bijt hard op mijn lip en haal diep adem om rustig te worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles.

    Ik glimlachte zwakjes, blij dat ze me niet wegjoeg en gewoon bleef zitten.
    "Ik was bij de buren..." mompelde ik. "En daarna had Louis me weer het huis binnengelaten, maar ik wilde jou niet zo overstuur alleen laten op dit moment. Ik ken je helemaal niet goed, maar ik wil je behoeden om gekke dingen uit te halen. Deze straat lijkt me niet echt een plek voor huilende meisjes." zei ik zachtjes, waarna ik haar vragend aankeek.
    "Wat is er gebeurd?"
    Mijn handen graaiden in mijn zakken en uiteindelijk vond ik wat ik zocht, tissues. Ik gaf er eentje aan haar en zuchtte eventjes terwijl ik afwachtte.


    Reading a good book is like taking a journey.