• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik wilde glimlachen, maar toen Liam me begon te kietelen schoot ik in de lach en probeerde ik van hem weg te komen, wat je eerder kronkelen kon noemen.
    "Niet doen!" riep ik lachend, terwijl ik zijn handen bij me vandaan probeerde te krijgen maar alleen maar harder moest lachen. "Liam! Hou op!"
    Na een tijdje sprongen de tranen in mijn ogen en begon ik me heel erg te irriteren aan het gevoel, maar het voelde ook heel fijn om heel eventjes als vrienden met elkaar om te gaan. Of ja, als kennissen... Dat kon ook eens leuk zijn, toch? Niet dat ik het vaak deed, maar dan voelde het wel goed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Nicki schoot vrij snel al in de lach, wat mij maakte om sneller te gaan, ik negeerde al haar smeekbedes en ging gewoon vrolijk verder. Maar toen ik na een paar minuutjes de tranen in haar ogen zag stopte ik er mee, ik hield mijn handen op mijn rug en keek haar grijnzend aan. 'Sorry, babe, ik zal het nooit meer doen...' Mompelde ik heel onschuldig, het was gewoon leuk om een meisje te plagen en zeer zeker als ze niet tegen kietelen konden, dan was het alleen maar leuker om verder te gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik hijgde zachtjes en herpakte mijn adem alweer snel, waarna ik nog eventjes grinnikte en naar Liam keek. "Goed zo, nu ben je lief." zei ik tevreden, waarna ik hem grijnzend aankeek en zuchtte. Ik pakte mijn mobiel weer en zag dat het vier uur was, maar ik was te lui om naar beneden te lopen en de muziek uit te zetten.
    "Ik ga wel een uurtje later..." mompelde ik, waarna ik de telefoon terug legde en zuchtte. "Of ik ga gewoon slapen en zie het morgen wel..."
    Ik sliep wel snel ergens doorheen hoor, daar raakte ik langzamerhand aan gewend. Ik keek Liam eventjes aan en trok mijn wenkbrauwen op. "Moet jij je niet omkleden voordat je gaat slapen?" vroeg ik hem, waarna ik opsprong en naar mijn kast liep. Ik in ieder geval wel...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lynn Johanne Jackson
    "Of course I wanna dance," zei hij ,waarna hij na een paar seconden begon te dansen.
    Hij dronk ook wat Tequila "Wat hebben?" vroeg hij me dan grijnzend toen hij de fels tegen mijn lippen zette.Ik grijnsde ook ,waarna ik de drank nam en een flinkte teug nam,ik had het toch liever met mijn productje erin.Ik lachte even,zonder enige reden en haf hem dan de fles terug."Dankje."grijns ik dan.
    "Ik ben Lynn trouwens."stel ik me dan grijnsend voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne.
    Nicki moest zachtjes hijgen en ik grinnikte bij het aanzicht. Ik ging weer terug liggen en sloot mijn ogen. 'Ik ben altijd lief, dat weet je toch...' Mompelde ik zachtjes. Ik hoorde Nicki wat rommelen en vervolgens zei ze iets wat ik niet helemaal kon verstaan, het was iets met de tijd, volgens mij. Ach, ik was al vrij moe. Het volgende kon ik dan gek genoeg wel verstaan. 'Nah, dan moet ik beneden weer mijn rugzak halen... Ik slaap wel in mijn boxer. Als jij het niet erg vind, anders hou ik ook wel mijn t-shirt aan.' Ik verdraaide me iets en opende mijn ogen terug en keek naar al Nicki's handelingen, misschien had ze niet door dat ik mijn ogen had geopend en ging ze zich zo omkleden...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik schudde mijn hoofd terwijl ik in mijn kast keek. "Nee, je boxer is goed genoeg. Ik heb er geen problemen mee." zei ik, waarna ik eindelijk mijn slaapshirtje vond en het zo wel goed vond. Ik lag toch onder de dekens, dus... Ik droeg nooit pyjamashorts, veel te warm voor mij. Liam had zijn ogen al dicht en probeerde al slaap te vatten, maar toch liep ik naar de badkamer om me daar om te kleden, mijn tanden te poetsen en mijn make-up eraf te vegen. Geen idee of Liam wel zo blij zou zijn als ik geen make-up ophad, maar ik wilde niet wakker worden tussen de glitters en uitgelopen mascara, aangezien ik dat altijd had.
    Ik trok het shirtje over mijn hoofd, liep terug naar mijn kamer en wierp de rest in de wasmand, waarna ik zonder op Liam te letten weer naast hem kroop. Hij probeerde toch te slapen, dan ging ik hem niet lastig vallen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Helaas liep Nicki de kamer uit, waardoor ik haar dus niet kon zien omkleden. Damn. Ik stapte ook uit het bed, trok mijn shirt en broek uit en ging toen weer terug liggen, deze keer wel onder de dekens. Ik merkte hoe Nicki na een paar talloze minuten terug kwam, ze zei verder niets meer. 'Weltrusten,' mompelde ik dan maar. Ik sloeg mijn arm om haar middel en trok haar tegen me aan, als ze het niet fijn vond zei ze het vast wel, maar als ik met iemand in bed lag dan wilde ik diegene graag ''aanraken'', om het maar even zo te zeggen. Ik zuchtte nog zachtjes voordat ik deze keer echt mijn ogen sloot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Oh, je sliep nog niet." antwoordde ik zachtjes, waarna hij me tegen zich aantrok en ik even grijnsde. Geen probleem, had ik het ook weer iets warmer... Ik nestelde me tegen zijn lichaam en sloeg een van mijn benen over die van hem heen, aangezien dat lekkerder lag voor mij.
    "Slaap lekker." zei ik nog stilletjes, waarna ik voor me uitkeek en even naar het zachte gebons van de muziek luisterde. Ik trok de dekens nog iets dichter tegen me aan en bleef verder stil liggen, aangezien ik Liam niet wilde storen onder zijn nachtrust.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik murmelde wat en schudde uiteindelijk mijn hoofd. 'Nee, ik deed alsof...' Nicki nestelde zich nog wat dichter tegen me aan en ik voelde haar benen over die van mij. Ik glimlachte klein, waarna ik vlak achter haar oor een kusje drukte en vervolgens weer terug geen liggen. Met mijn duim en wijsvinger tekende ik wat cirkeltjes op haar arm. Ik luisterde een paar minuten naar de muziek, die hier nog niet eens zo hard klonk en viel uiteindelijk in een lichte slaap.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Ze nam de fles van me aan en nam een flinke teug. Opeens begon ze te lachen, geen idee waarom. Niet dat het mij stoorde, ik lachte, ook constant zonder een reden te hebben. "Dankje," grijnst ze. "Ik ben Lynn trouwens,
    "Niall," glimlach ik terwijl ik nog wat sta te dansen op de muziek. Haar naam kwam me bekend voor. Was ze één van de zusjes hier? "Je lacht graag he?" vroeg ik lachend.
    Ondertussen kreeg ik het gevoel dat ze stoned was. Ik glimlachte bij die gedachten. Ik wil niet weten wat ik allemaal deed toen ik stoned werd.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 22:26 ]


    Take me to wonderland

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik bleef rustig voor me uitkijken terwijl Liam figuurtjes op mijn arm tekende en uiteindelijk hoorde hoe zijn ademhaling langzamer ging, waardoor ik mijn ogen als vanzelf sloot en een zucht slaakte. Nooit gedacht dat ik na deze avond nog met een jongen in bed zou liggen en we gingen gewoon slapen... Of dit liefde was? Zeker niet... Ik voelde niks voor hem, dit was puur vriendschappelijk. En een relatie wilde ik ook niet, maar een seksmaatje die ook nog lekker bij je bleef liggen was wel aangenaam.
    Uiteindelijk viel ik met deze gedachten in een droomloze slaap.

    (Pampampam! En toen hadden we niks meer te doen... -_-)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Iedereen moet gewoon even heel snel naar bed, zodat het morgen word...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CrazyLove2x schreef:
    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde haar nagels in mijn huid gaan. Het deed wel een beetje pijn, maar het genot was op dit moment groter. Ik merkte dat ze korter bij haar hoogtepunt kwam en stootte nog iets harder zodat ze sneller bij haar hoogtepunt zou komen. Ik voelde dat ik zelf ook korter bij mijn hoogtepunt kwam en hapte even naar adem en begon te kreunen. Dit ging niet lang meer duren.


    Rosalie Lauren Flow

    Ik kreun als hij sneller gaat en pas mijn snelheid ook weer aan. Ik kreun nu best wel luid en druk mijn lippen snel op de zijne om de kreunen te smoren. Niet veel later kom ik met een luide kreun en een schokkende beweging klaar. Een heerlijk gevoel gaat door me heen en ik heb Louis stevig vast. Dit was geweldig. Ik had sex gehad met een aardige jongen en geen enge gast. Bovendien had ik er echt behoefte aan en was hij best goed, in iedergeval zeker niet slecht. Ik hijg na in zijn nek en inspecteer zijn rug. Ik bijt op mijn lip al ik mijn nagel afdrukken duidelijk zie. 'Sorry,' mompel ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson.

    Na een tijdje kwamen we ongeveer tegelijker tijd klaar. Hijgend en uitgeput liet ik me van haar af glijden. 'Sorry' Mompelde Rosalie toen ze naar mijn rug keek. Ik voelde het een beetje branden, maar het viel wel mee.
    'Maakt niet uit, ik voel er niets van' loog ik. Ik sloot mijn ogen en viel al snel in slaap.

    (Louis slaapt! x'D)


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem even aan. 'Echt niet?' Ik bijt op mijn lip en zie hoe hij in slaap valt. Ik grinnik even en woel door zijn haar. Dan sta ik op en begin me aan te kleden. Fronsend keek ik naar louis. Bleef hij nou naakt zo slapen? Dat hij dat nou thuis deed, maar hier. Ik gooi ziin kleren over hem heen en loop dan de kamer uit. Vlug pak ik een pleister en plak die op zijn rug. Ik had hem wel heel hardhandig behandelt. Ik ga naast hem liggen en gaap. Na dit was ik toch best wel moe. Ik nestel me tegen Louis aan em val in slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne