• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Rosalie slaapt ook. En vandaag reageer ik haast niet. Misschien in de middag maar aders pas om half 11]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lynn Johanne Jackson
    "Niall," stelde de jongen zich glimlachend voor.
    "Je lacht graag he?" vroeg hij me dan lachend en ik knikte."Wie houd daar nu niet van?"vroeg ik hem grijnzend.
    Ik had het gevoel dat een eenhoorn me aan het bespioneren zat,jup eenhoornens bestaan. Ik heb ze al meerdere keren gezien.
    "Hou jij van eenhoorns ?"vraag ik hem dan lachend.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 13:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    ."Wie houd daar nu niet van?" Vraagt ze me grijnzen waardoor ik lachend mijn schouders ophaal. "Ik lach ook bijna constant," zeg ik. "Ik vind mensen ook leuker als ze veel lachen," en ik knipoog gespeeld naar haar.
    "Hou jij van eenhoorns ?" Vraagt ze opeens lachend en ik kijk haar even me opgeheven wenkbrauw aan, maar barst dan in lachen uit. "Yeah, I like them a lot," grinnik ik.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    "Ik lach ook bijna constant," zei hij nadat hij lachend zijn schouders ophaalde.
    "Ik vind mensen ook leuker als ze veel lachen," zei hij dan en knipoogte even speels naar me ,waardoor ik grinnikte.
    Bij mijn vorige vraag haalde hij even zijn wenkbrouwen op,wat best nog een grappig en schattig zicht was,hijzelf barste dan in lachen uit en ik lachte met hem mee."Yeah, I like them a lot,"grinnikte hij dan.
    "kun je hem dan voor me weghalen?"vroeg ik hem dan met een grijns en wijsde naar de een hoorn die in het hoekje zat. Ofjah ik zag hem toch daar staan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james Horan

    "kun je hem dan voor me weghalen?" vroeg ze grijnzend en ik begin weer te lachen. "Wat?"
    Met haar vinger wijst ze in de richting, mar ik zie niks. Niet dat ik ook echt een eenhoorn had verwacht, maar misschien iets dat er op leek.
    Ik grinnikte en ik schoof het op de drugs die ze genomen had. "Ik zal hem voor je weghalen," fluisterde ik grijnzend.
    Ik liep naar de plaats waar ze met haar vinger had naartoe gewezen. mensen gaan me zo raar aankijken, maar wat boeit he.
    "Eenhoorn!" riep ik vrolijk. "Go to your land of sunshine and rainbows," vervolgde ik en deed alsof ik de onzichtbare eenhoorn een tik op zijn bil gaf.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij begon weer te lachen."Wat?" hij keek nog eens beter en zag volgend mij de eenhoorn dan.
    "Ik zal hem voor je weghalen," fluisterde hij dan grijnzend en ik glimlachte.
    Hij liep naar het wezen toe.Eenhoorn!" riep hij vrolijk. "Go to your land of sunshine and rainbows," zei hij waarna hij de eenhoord een tik op zijn bil haf en het dier debiel het huis uit rende.Ik begon te lachen en ging naar Niall toe. "You are my supa hero!"grinnik ik en kijk hem dan grijnzend aan.
    Ik haapte even en nam hem dan aan zijn pols vast ,waarna ik hem naar boven nam.Ik was moe geworden en had iemand nodig die de eenhoorns uit mijn buurt -hield en daar was Niall de geschikte persoon voor.
    Eenmaal in mijn kamer aangekomen plof ik op mijn bed en klop naast me als teken dat hij erbij mocht komen liggen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (*Kuch kuch* Iedereen wacht tot jullie naar bed gaan. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ow,dan pas ik even mijn post aan :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james Horan

    "You are my supa hero!" grinnikte ze als ze bij mij kwam staan.
    Ik lachte. "I'm doing the best I can,"
    Ze begon te gapen waarna ze opeens mijn pols vastneemt en met me naar boven gaat. Als we in haar kamer komen, ploft ze meteen op het bed neer. Het zachte warme bed. Mijn vermoeidheid van eerder was als bij toverslag weer terug. Ze klopte naast haar op bed en ging meteen bij haar liggen.
    Mijn ogen begonnen als zwaarder te worden en automatisch deed ik een arm rond Lynns middel. Ik ben nu eenmaal een knuffelaar en als je samen met mij in bed gaat, dan is de kans groot dat ik je begin te knuffelen. "Ik hou de eenhoorns wel van je weg deze nacht," zeg ik gapend.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 15:22 ]


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij kwam naast me in het bed liggen en sloeg zijn arm rond mijn middel.Hij leek net een teddt beetje zoals Ted ,ah ik hield van die film.
    "Ik hou de eenhoorns wel van je weg deze nacht," zei hij gapend en ik glimlachte even."Dank je Niall."zeg ik en sluit mijn ogen om dan in slaap te vallen.
    Ik kroop nog even dichter bij Niall aangezien ik het koud had en was dan in droomeland.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james Horan

    "Dank je Niall," hoor ik haar nog zeggen en ik glimlach.
    Ik had mijn ogen weer gesloten, klaar om de slaap mijn lichaam te laten overnemen. Lynn kroop nog wat dichter tegen me aan waardoor ik mijn arm zachtjes verstevigde rond haar. Uiteindelijk zakte ik weg in het donker, hopelijk gevuld met mooie dromen.

    [Kort :$]


    Take me to wonderland

    [wat heb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik weet alleen dat iedereen slaapt nu. x'D]


    Take me to wonderland

    [okii dus er is nof geen nieuwe dag (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee :p]


    Take me to wonderland