• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Zayn en Mila zijn gewoon in de woonkamer in slaap gevallen door de hoeveelheid drank. :3)

    Nicki Aileen Jackson.

    De volgende dag werd ik wakker van het zonlicht dat in mijn ogen scheen aangezien ik geen gordijnen had dichtgedaan. Ik voelde mezelf tegen een warm lichaam aanliggen en draaide me verbaasd om -om daar Liam te zien slapen. Hij was best schattig zo... Maar goed.
    Ik klom stilletjes uit mijn bed en schudde eventjes mijn hoofd, waarna ik naar de kast liep en een stapeltje kleren eruit pakte. Niets interessants, gewoon een topje met een simpele jeans en een vest erover. Ik besloot om mijn sneakers er bij te pakken en legde alles zachtjes op het bed neer, waarna ik door mijn knieën zakte en op de grond ging zitten om mijn schoenen te zoeken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    De volgende ochtend werd ik gapend wakker en strekte me uit. Ik merkte dat ik wat last had van hoofdpijn en wreef even door mijn haar. Toen vielen mijn ogen op de ruimte. 'What the...' mompel ik tegen mezelf. Waar was ik?! Ik zag over kleren liggen en zuchtte even. Iemand was hier blijkbaar los gegaan, wacht eens even. Ik keek omlaag en zag dat er een hoopje kleren op mij lag en dat ik voor de rest geen kleren aan had. Mijn ogen werden groot en ik keek even naast me en zag een meisje naast me liggen. 'Shiiit' mompel ik. Ik trek zo snel als ik kon mijn kleren aan en vertrok naar de badkamer en gooi wat water in mijn gezicht. Het kwam weer allemaal terug. Wat had ik gedaan? Ik had vrolijk het bed... Nou ja de bank gedeeld met Nicki haar beste vriendin terwijl ik haar van haar slet gedrag moest af helpen... Leuk voorbeeld was ik zeg.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Ik werd wakker van wat gerommel en merkte dat Nicki al niet meer naast me lag. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen voordat ik ze helemaal opende. 'Goodmorning,' mompelde ik schor, waarna ik even de slaap uit mijn ogen veeg. Ik draai mijn hoofd Nicki's kant op. 'Lekker geslapen?' Ik had eigenlijk best wel goed geslapen voor een eerste nacht in een ander huis. Meestal protesteerde diegene dat ik mijn arm om hem of haar heen sloeg maar Nicki had het wel fijn gevonden, wat voor mij in prin cipe ook wel beter deed voelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Op wie moet ik reageren? Mijn mobiel heeft volgens mij mijn berichtje niet verstuurd --" ]


    El Diablo.

    Rosalie Lauren Flow

    I word wakker van fel licht engeluiden in huizen. Als ik mijn ogen open knijp ik die gelijk weer dicht. Erg fit voel ik me niet en ik zcht diep. Flarden van gister gingen door mij hoofd. Ik bikt op mijn lip en ga recht op zitten. Ik stap van de bank en zie dat Louis al weg is. Meestal ben ik eerder weg dan de jongens. Ach ja. Ik loop de keuken in en pak een glas water. De voordeur staat open en in de woonkamer liggen mensen te pitten. 'Nicki,' shreeuw ik en ren de trappen op. Ik loop met grote passen haar kamer in en zie een jogen in haar bed liggen. Dan kijk ik naar Nicki. 'Voor je me gaat cermoorden en er zelf achter komt. Ik heb Harry en Louis gister binnen gelaten,' zeg ik en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek op toen ik Liam's stem hoorde en knikte uiteindelijk. "Hm, ging wel... Ach, ik had tenminste een warm lichaam tegen me aanliggen." zei ik, waarna ik mijn schouders ophaalde en eindelijk mijn sneakers tevoorschijn toverde.
    "Ik kan me hier wel omkleden, toch?" vroeg ik, waarna ik opstond en niet eens op antwoord wachtte. Het was toch mijn kamer? Ik trok mijn shirtje uit en deed mijn kleding aan, waarna ik het vest dichtritste en Liam even aankeek.
    "Heb jij goed geslapen?" vroeg ik uiteindelijk op een toon die nogal geforceerd klonk. Gewoon omdat je het moest vragen... Ugh.
    Ik keek om toen ik Rosalie hoorde en mijn goede bui was meteen verdwenen.
    "Wat ben jij nou voor een vriendin zeg..." mompelde ik, waarna ik haar een venijnige blik toewierp. "Maak dat je mijn kamer uitkomt!"
    Godsamme, kon ze nou nooit eens luisteren?! Als ik iemand niet in mijn huis wilde, dan wilde ik het ook niet... Ik greep met een gefrustreerde zucht alle make-up, de stijltang en de borstel en wierp haar nog een waarschuwende blik toe.
    "Zorg er maar voor dat die poedel met zijn matroos buiten zijn voordat ik klaar ben! Zo niet vlieg jij erachteraan!"

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 0:22 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik had gereageerd en iets met Rosalie tegen micki gezegd... Haha (:]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [ik had gereageerd en iets met Rosalie tegen micki gezegd... Haha (:]


    (Al aangepast. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk haar aan. 'Doe toxh is een keertje normaal tegen me,' snauw ik terug. 'Ik kan ook nooit iets goed doen voor iemand.' Ik draai me om en gooi de deur met een klap achter me aan. Ik ren de trap af en loop de woonkamer in. 'Louis matroos, Harry poedel,' schreeuw ik en begin se te zoeken. Als ik Harry zie begin ik hem naar buiten te duwen. Nu nog Lpuis. Waar was hij? Ik was echt pissig op Nicki. Altijd dat gesnauw van iedereen tegen me. Mij moeder, mijn vader en nicki. De enige drie personen die ik echt had ij mijn leven en dan nicki's zusjes maar ja... Ik bit hard op mijn lip. 'Louis kom verdomme je moet opdonderen uit het hiis,' schreeuw ik weer ogeduldig en steek een sigaret op.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 0:24 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson.

    Ik besloot maar om terug te lopen en maar net alsof te doen dat er niets gebeurd was. Ik had het eigenlijk wel kunnen verwachten dat er zoiets ging gebeuren, alleen had ik niet helemaal verwacht om naast een meisje wakker te worden maar eerder dronken met een van de jongens. Ach ja gebeurd is gebeurd niets meer aan te veranderen. Ik voelde mijn maag knorren en liep terug de kamer in. Het meisje was al weg en ik liep maar stilletjes naar de woonkamer en zocht naar brood om te eten. Het was een enorme rotzooi en Zayn lag op de grond met een ander meisje, een van de zusjes geloof ik. Ik trapte even zachtjes tegen Zayn aan.
    'Wakker wordeeh!' schreeuwde ik hard in zijn oor en ik grinnikte even. Ik hoorde vaag iemand mijn naam roepen, maar reageerde niet.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 0:26 ]


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Ik glimlachte klein. 'Datzelfde geld voor mij.' Hm, zelfs zonder make-up en alles zag Nicki er eigenlijk nog heel knap uit. Ik likte over mijn lippen en knikte. 'Natuurlijk mag je -je omkleden.' Uitbundig volgde ik al haar handelingen toen ze zich omkleedde en had bijna weer zin om haar per direct op bed te gooien en seks te hebben, maar dat leek me niet zo gepast. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Nicki's stem. 'Ja, vrij goed voor een eerste nacht...' Ik keek naar de deuropening waar een meisje stond, die er ook niet verkeerd uit zag. Terwijl Nicki ruzie aan het maken was met het meisje had ik mooi de tijd om ze te bekijken, maar uiteindelijk moest ik haar even onderbreken. 'Nicki! Die "poedel" en "zijn matroos" moeten blijven, dat weet je toch?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik open mijn ogen even en kijk met kleine ogen rond. Wuh, te licht.. En alles draait.
    Ik pak de been van de gast die me schopt en slaap verder. Ik ben moe, en misselijk....
    Ik voel alles draaien en leg klem mijn armen om het been...


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Nog voordat ik de deur uit was gelopen hoorde ik Liam's weerwoord.
    "Ja, van jullie moet dat... Maar niet van mij. Ik wil het niet." zei ik, waarna ik me even naar hem omdraaide en zuchtte. "Trouwens, ze waren er allang niet meer geweest als Rose gewoon naar me had geluisterd en ze buiten had laten staan. Maar nee, mevrouw moet weer eens haar eigen zin doordrijven... Ze woont hier niet! Misschien moet ze eens dankbaar zijn dat ik diegene was die haar opving toen haar ouders het niet deden! Verwend nest." klaagde ik, waarna ik met een gefrustreerde kreun naar de badkamer liep en aan mijn haren en make-up begon. Ik was er altijd wel even mee bezig, maar dan had je ook wat...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik zuht diep en loop maar weer de woonkamer in waar ik hem zie staan met een jongencdie zijn armen om zijn been hebnem geklemd. Nijdig kijk ik Louis aan. 'Negeer je me ofzo?' Ik kijk hem boos aan en pak hem bij zijn arm. 'Laat hem los. Hij moet het huis uit en anders join je maar.' Ik kijk naast hem naar Mila en zucht evrn. Nicki had me echt pissig gemaakt en dat gebonk in mijn hoofd hielp ook niet. Ik trok louis ruw los uit de armen van de jongen en duwde hem voor ke uit. 'Je moet weg,' sis ik en diw hem naat de voordeur. 'Je poedelcriend staat ook al buiten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne