• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Rosalie begint hevig ja te knikken en ik schiet even in de lach. 'Jij altijd' fluisterde ze zwoel en een rilling ging door mijn lichaam. Langzaam liet ik me in haar glijden en begon eerst heel erg rustig te stoten waarna ik het tempo wat op voerde. Ik drukte mijn lippen op die van haar en sabbelde even op haar onderlip. Met mijn hand ging ik naar haar bovenbeen waarna ik steeds omhoog en omlaag ging met mijn vingers. Ik begin haar weer ruw te zoenen .

    Mila Engullir Jackson.

    "daar heb je een punt' zeg ik met een glimlach. 'De verliezer moet...' Ik dacht diep na en nam nog een slok van mijn drinken.
    'De verliezer moet strippen!' zeg ik lachend toen mijn ogen vielen op Zayn zijn vestje. Ik keek hem uitdagend aan en wachtte af op zijn antwoord. 'Als je dat niet wilt, mag jij weer iets zeggen' zeg ik. Ik kijk hem onderzoekend aan.


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik grijns even en kijk Louis aan. Ik voel hem in me en kreun eventjes. Als hij begint te stoten, doe ik automatisch mee met mijn heupen op zijn ritme. Mijn handen glijden over zijn rug, terwijl ik lichtjes met mijn nagel over zijn huid kras. Ik druk mijn lippen weer stevig op de zijne en bijt speels op zijn onderlip. Vervolgens zoen ik hem net zo ruw terug en kreun af en toe. Een heerlijk gevoel gaat door mijn lichaam. Ik kreun even en maak mijn lippen los van de zijne waarna ik mijn hoofd even in mijn nek leg. Ik klamp me aan hem vast en druk mijn lippen op de zijne. Ik sla mijn benen om zijn middel en kreun weer even. Vlug druk ik mijn lippen in zijn nek en bijt daar speels in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik

    "daar heb je een punt' glimlacht ze. 'De verliezer moet...' zei ze, 'De verliezer moet strippen!' lacht ze.
    Ik verslik me in mijn drinken en kijk haar aan. 'Als je dat niet wilt, mag jij weer iets zeggen' zegt ze.
    Ik zucht en denk weer na, 'waarom is er zo weinig leuks' mompel ik...


    El Diablo.

    Liam Payne.
    'Is dat saai om te doen?' "Vroeger" leek het me altijd zo leuk om in een supermarkt te werken en dan achter de kassa te zitten, helaas is het er nooit van gekomen. Ik schoot in de lach, ze geloofde mijn woorden ook nog echt. 'Ik maakte een grapje Nicki. Niemand gaat met je mee terwijl je werkt, nog niet...' Nee, ze ging gewoon alleen, geluk voor haar. 'Dat weet ik maar al te goed,' en ik knipoogde naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek Liam eventjes aan. Wauw, een van de enigste normale, vriendelijke gesprekken die ik met een jongen kon voeren... Best leuk om te doen eigenlijk. "Ik vindt het niet heel saai... Het is beter dan vakken vullen, aangezien je daar met alles moet sjouwen. Waarom probeer je het niet eens?" vroeg ik hem, waarna ik hem opgelucht aankeek en het kussen naar zijn gezicht gooide. "Pestkop."
    Ik grinnikte om zijn woorden en keek hem met een speelse blik aan, waarna ik liefjes met mijn ogen knipperde. "Iemand die het ziet, zeg."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Door Rosalie haar gekreun word ik alleen nog opgewonder van en ik verhoog het tempo nog een beetje en stoot iets dieper. Ik voel hoe ze speels in mijn nek begint te bijten en begin figuurtjes te tekenen op haar buik. Ik ging met mijn neus langs haar sleutelbeen en eindig dan in haar nek waar ik speels in haar nek begin te sabbelen. Ik stoot nog wat dieper en drukte mijn lippen weer op die van haar en beet zachtjes op haar onderlip en ging nu naar de andere kant van haar nek en begon daar te sabbelen.


    Let's play a love game.

    Mila Engullir Jackson.

    Waarom is er zo weinig leuks?' mompelt Zayn. 'En bedankt' zeg ik lichtelijk geîrriteerd.
    'Zeg dan ook wat je leuk vindt' zeg ik. Net toen ik nog een slok wou nemen van mijn flesje zag ik dat het leeg was. 'Kun je niet gewoon even iets verzinnen wat de verliezer kan doen zodat we kunnen beginnen?' smeekte ik. 'Ik had al iets bedacht, maar dat vond jij niet goed dus zeg het dan maar'


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik pas me aan aan zijn ritme en beweeg mijn heupen nog steeds mee. Hij stoot dieper en het gevoel van genot wordt steeds meer en heerlijker. Hoe dieper hij stoot, hoe harder ik kreun en hoe meer ik geniet. Ik bijt op mijn lip als hij ook in mijn nek kusjes begint te drukken. Ik zet mijn nagels in zijn huid en begraaf mijn hoofd op zijn schouder waar ik kusjes druk. Ik kras met mijn nagels over zijn rug en door mijn genot gaat dat niet meer zo zacht. Hopelijk deed ik hem geen pijn, maar op dit moment kon ik daar even niet aandenken. Ik lik speels met mijn tong over zijn schouder en sleutelbeen. Daarna druk ik daar weer kussen en grijp me aan hem vast. Ik voel hoe ik dichter bij mijn hoogtepunt kom en kreun nu iets meer. Mijn ademhaling is versnelt en hijgender.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne.
    'Ja, dat vind ik nou ook. Vakken vullen is zo... Vermoeiend, zeg maar,' ik grinnikte en schudde uiteindelijk mijn hoofd. 'Nee. Lijkt me niet zo'n goed plan... Of misschien wel, dan kom ik bij dezelfe supermarkt als waar jij werkt en dan kan ik je alsnog in de gaten houden.' Stiekem was dat nog niet eens zo'n slecht idee. Een kussen in mijn gezicht liet me weer opkijken naar Nicki. 'Ik ben geen pestkop, hah.' Waarna ik hetzelfde kussen weer pakte en het terug naar haar gooide. Ik glimlachte vrolijk naar haar. 'Ja, je weet toch dat ik geweldig ben.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek Liam begrijpend aan. "Inderdaad... En je nagels kunnen dan afbreken en één keer liet ik de helft vallen. Je moest eens zien hoe die man tekeer ging..." zei ik grijnzend. Oh ja... Leuke tijd. Vooral toen ik daar begon te lachen en hij me de zaak uitjoeg. Dat was dus de laatste keer geweest dat ik vakken had gevuld.
    Ik keek Liam even met een venijnige blik aan. "Nee, dat doe je niet. En anders bedel ik wel of ik mijn diensten mag ruilen zodat ik niet met jou hoef te werken, aangezien jij me vast en zeker niet laat sms'en onder het werk." zei ik, waarna ik een kussen terugkreeg in mijn gezicht en een verontwaardigd geluid maakte. "Bitch..."
    Ik rolde met mijn ogen om zijn woorden en liet hem maar lekker zijn ego strelen, dat moest hij zelf weten... Zo geweldig was 'ie niet. Althans, nog niet... We zouden zien.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Nou, veel van mijn nagels zullen er niet kapot gaan...' Grinnikend bekeek ik mijn nagels die eigenlijk veel te kort waren, soms deden ze er gewoon pijn van, maar het stond mooier dan van die lange nagels. 'Dan vraag ik gewoon of ik wel met je mag werken aangezien ik op je moet passen...' Ik glimlachte gemeen naar haar. Nicki maakt een verontwaardigd geluidje nadat ik het kussen terug had gegooid. 'En ik ben zeker al geen bitch, dat is alleen iets wat een meisje kon zijn. Hoe dom.' Ik sloeg met mijn hand tegen mijn voorhoofd, waarna ik haar grijnzend aankeek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde haar nagels in mijn huid gaan. Het deed wel een beetje pijn, maar het genot was op dit moment groter. Ik merkte dat ze korter bij haar hoogtepunt kwam en stootte nog iets harder zodat ze sneller bij haar hoogtepunt zou komen. Ik voelde dat ik zelf ook korter bij mijn hoogtepunt kwam en hapte even naar adem en begon te kreunen. Dit ging niet lang meer duren.


    Let's play a love game.

    [ik reageer morgen misschien. Maar ik moet ni weg to laat in de avond. En morgen blijf ik tot laat in de avond op school dussss haha zaterdag reageer ik zo ue zo en vrijdah avond x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek even naar zijn handen en grinnikte. Ja, goed... Bij een jongen waren lange nagels ook gewoon lelijk... Bij een meisje vond ik dat ze wel een stukje langer mochten zijn.
    Ik gaf hem een waarschuwende blik. "En dan zeg ik dat jij me anders gaat afleiden en ik mijn werk niet goed kan doen." kaatste ik terug, waarna ik mijn schouders ophaalde en hem grinnikend aankeek. "Ik zeg wat ik wil en je hebt vrouwelijke trekjes... Dus je bent een miniatuur bitch." zei ik op een mierzoet toontje, waarna ik mijn hakken uittrapte en volledig op het bed ging liggen. Even weg met die dingen, ze begonnen pijn te doen zeg...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik zuchtte even en schudde mijn hoofd. 'Je moet niet zo eigenwijs doen. Maar, dan zeg ik dat ik het verplicht ben omdat je anders problemen krijgt. En ik kan ze ook gewoon vertellen wat jij allemaal uitspookt...' Dan zou ze namelijk sowieso haar baantje kwijt raken, dan was het, dag dag geld. Maar zo gemeen zou ik niet zijn, toch? Nee. Ik rolde met mijn ogen. 'Wat jij wilt. Misschien ben ik ook wel gewoon gay.' Ik maakte een gayhandje en grinnikte zachtjes. Nicki liet zichzelf helemaal languit op het bed vallen. Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Wil je niet meer terug naar het feestje beneden? Of ben je te moe van net?' Zei ik er nog plagerig achteraan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you