• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mila Engullir Jackson.

    'Miauw' zei Lynn opeens 'draag me' grinnikte ze. 'Nee ik heb het niet zo op katten' zei ik terwijl ik mijn tong uit stak en de trap met twee treden teglijk op liep. Toen ik boven aan kwam ging ik zitten op de laatste treden en wachtte op Lynn wat waarschijnlijk nog wel even ging duren. 'Wat heb jij nog allemaal gedaan gisteravond, of weet je ook al niets meer?!' riep ik naar beneden.


    Let's play a love game.

    Lynn Johanne Jackson
    'Nee ik heb het niet zo op katten'zei Mila en leip de trap op.Ik grinnikte even en kroop traag 2 tredes omhoog.
    'Wat heb jij nog allemaal gedaan gisteravond, of weet je ook al niets meer?!' riep Mila dan die al helemaal boven stond.
    "ik was eenhoorns jagen met Niall."roep ik lachend en kruip weer verder tot ik helemaal boven ben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nicki Aileen Jackson.

    "Dus ik ben niet normaal en die vrienden van jou wel?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. "Aangezien eentje zo chagrijnig is als mijn moeder en die ander een of andere mongool is die met Tweety praat." mompelde ik, waarna ik zuchtte en naar het liedje luisterde.
    "We kunnen ook gewoon de muziek op het hoogste volume draaien." zei ik grinnikend.

    (Hm... Zal ik Haz voorlopig overnemen? :3 Aangezien ik het een beetje zielig vindt als we een One Direction rpg hebben zonder Harry. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Bitch´ sis ik, en loop de keuken uit. Verveeld laat ik me op de bank vallen en neem nog een trek van de sigaret.
    Ik blaas de rook uit en laat mijn hoofd naar achter vallen. Het bonkende gevoel word een beetje minder, maar het is nog steeds niet weg..
    Ik zucht weer en sluit mijn ogen. Waarom is bijna iedereen hier zo vervelend...


    El Diablo.

    Liam Payne.
    'Ja, je hebt gelijk. We zijn allemaal niet normaal, beter zo?' Ik grinnik naar haar. 'Nou ja, als ze niet stoned of dronken zijn dan kunnen ze best lief zijn, hoor. Ik heb ervaring met ze...' Ik liet de zak even los en gooide mijn hoofd in mijn nek, krak, dat deed best nog pijn aan je nek. 'Hm, geen slecht idee, doe maar, dan,' vervolgens pakte ik de zak weer op en ging verder waar ik mee bezig was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Ervaring op welke manier?" vroeg ik op een plagende toon.
    Ik knikte en stond op, waarna ik naar de woonkamer liep en daar Zayn met een grijns aankeek. "Je haalt me de woorden uit de mond, schat." zei ik lachend, waarna ik de radio aanzette en op het hoogste volume draaide. Kon mij het interesseren dat Zayn hoofdpijn had? Hij begon me te irriterern met zijn karma gisteren... Nou, nu kon hij het krijgen ook.
    Rustig ruimde ik verder op en jatte uiteindelijk Zayn's sigaret, waarna ik er een trekje van nam en hem uittrapte. "Sorry, maar de ramen gaan open en ik wil nu geen rokersruimte hier hebben." zei ik op een irritant toontje, waarna ik de ramen begon te openen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mila Engullir Jackson.

    'WTF eenhoorns jagen?... En hoeveel eenhoorns hebben jullie gevangen dan?' vroeg ik terwijl ik met mijn ogen rolde. Die was dus blijkbaar nog altijd stoned, wat ik ook al had kunnen weten doordat ze eerst nog begon te miauwen. Deed ik ook zo als ik dronken was, of was dat puur een drugsding? Nu ik het weer over alcohol dacht zeurde mijn mond weer om alcohol, maar aangezien ze nog altijd bezig waren met opruimen was de keuken nu een onveilig terrein.
    'Kom..1...2..3..4 komt er nog wat van..' zei ik ongeduldig tegen Lynn die nog ergens beneden was.

    Louis William Tomlinson.

    'Nou ja, als ze niet stoned of dronken zijn dan kunnen ze best lief zijn, hoor. Ik heb ervaring met ze...' hoorde ik Liam zeggen. Ik keek even op en glimlachte zwakjes naar hem. Ik vergaf hem van eerst. Iedereen had wel iets stoms in dit huis gedaan.
    'Ja muziek muziek muziek!' riep ik als een klein kind. Mijn vuilniszak begon al aardig vol te raken, maar nog niet helemaal gelukkig want ik had wel lol met het gooien van rotzooi.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:29 ]


    Let's play a love game.

    Zayn Malik

    Ik sta geïrriteerd op en zet de radio uit. Ik plof weer op de bank.
    Ik steek een sigaret op en klem de sigaret tussen mijn vingers. Ik steun met mijn hoofd op mijn hand.
    'I swear to god, als je me nog meer irriteert wurg ik je echt' zeg ik...


    El Diablo.

    [Zitten jullie nu in de woonkamer? Ik vraag het maar even voor de zekerheid. :p]


    Take me to wonderland

    Nicki Aileen Jackson.

    "Laat die radio aan, idioot!" riep ik uit, waarna ik weer terugliep naar de radio en hem weer aanzette. Zo irritant als ik kon zijn bleef ik ervoor zitten en begon ik daar op te ruimen.
    "I swear to Jesus, go to fuck a tomato." zei ik met een mierzoet toontje, waarna ik mijn schouders ophaalde. "Dan heb jij ruzie met management en de politie. En vergeet je fans en de journalisten niet."

    (Liam en Louis in de keuken en Zayn en Nicki in de woonkamer. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Zayn wel xd ]


    El Diablo.

    Lynn Johanne Jackson
    'WTF eenhoorns jagen?... En hoeveel eenhoorns hebben jullie gevangen dan?'vroeg ze me en ik lachte even."Ik bedoelde wegjagen gekkie!"grinnikte ik en klauterde recht om me dan vast te houden aan de trapleuning en me zo omhoog te trekken.
    Het ging wat rappen dan kruipen.Als ik boven ben kijk ik Mila met een grijns aan."Ben er!"gil ik en begin weer loom te lachen,volgens mij was dat spul aan het uitwerken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne.
    Nicki liep weg om de radio aan te doen, en voor een paar seconde was die ook daadwerkelijk aan toen iemand hem weer uit moest drukken. Zayn. Aan zijn stem te horen moest het hem wel zijn, ik schudde mijn hoofd en rolde met mijn ogen waarna ik Louis aankeek. 'Sorry voor daarstraks, ik had wel iets aardiger tegen je kunnen doen... Maar ik was er niet helemaal bij, denk ik.' Ik was er wel honderd procent bij geweest, zo'n beetje dan toch, maar dat hoefde hij niet te weten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik snuif even en grom. 'Echt waar, jij bent echt de meest irritante slet ooit' mompel ik.
    'Het is dat ik niet ontslagen wil worden, anders had ik je nu echt vermoord' sis ik. Geërgerd sta ik op en loop de keuken in.
    Stelletje kleuters hier, serieus...


    El Diablo.

    [Ok, reageer wel na het eten. :p]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Take me to wonderland