• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lynn Johanne Jackson
    "Iedereen heeft wel eens hulp nodig," zegt hij dan. Als hij wou helpen met het huis schoon te maken nou graag dan,maar verder hebben we geen hulp nodig.
    "Euh, die zijn hier ergens. Ik gok dat ze een hangover hebben, maar ze zitten ergens in dit huis," vertelde hij dan,als Nicki hier achter kwam dan zwaaide er vast wat.Ik zucht zachtjes,waarna ik me voorzichtig los maak uit zijn greep en het bed uitspap.
    "Als je zo graag wil helpen,er staat een borstel beneden,dan kan je het huis al wat vegen."zeg ik dan terwijl ik me even uitrek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    "Als je zo graag wil helpen,er staat een borstel beneden,dan kan je het huis al wat vegen." Zegt ze en strekt zich uit.
    Ik rol met mijn ogen. "Niet op die manier," ik ga nu ook recht zitten en strek nu ook mijn rug uit en kijk haar dan aan.
    "Kijk, ik weet dat je ons hier liever niet hebt en Nicki waarschijnlijk al helemaal niet, maar ze hebben ons hier naartoe gestuurd om...wel, jullie problemen af te helpen," zeg ik voorzichtig. "En met problemen bedoel ik niet dat jullie huis een stort is, maar we kunnen daar ook mee helpen. Want moeten hier blijven,"


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    "Niet op die manier," zei hij nadat hij met zijn ogen rolde.
    Vragend kijk ik hem aan.Hij rekte zich ook nog eerst even uit voor hij verder vertelde."Kijk, ik weet dat je ons hier liever niet hebt en Nicki waarschijnlijk al helemaal niet, maar ze hebben ons hier naartoe gestuurd om...wel, jullie problemen af te helpen," "En met problemen bedoel ik niet dat jullie huis een stort is, maar we kunnen daar ook mee helpen. Want moeten hier blijven," vervolgde hij dan verder.
    Ik grinnikte even."Wij hebben geen problemen gekkie,je hoeft geen dingen te verzinnen die niet bestaan."lachte ik en ging naast hem op het bed zitten.
    "Maar ik neem graag het kuis aanbad aan."grijns ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    "Wij hebben geen problemen gekkie,je hoeft geen dingen te verzinnen die niet bestaan." lachte ze.
    Ik liet een gespeelde glimlach zien, aangezien ik er nu niet verder op in wou gaan. Ik wist niet eens zeker wat haar probleem was.
    "Maar ik neem graag het kuis aanbad aan." grijnst ze en ik begin te lachen. Een echte lach, geen gespeelde.
    "Ja, maar dan moet je helpen," zeg ik met een grijns. "Tenzij je wilt dat het huis er erger uitziet dan het ervoor uitzag," zei ik grinnikend.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij lachtte even "Ja, maar dan moet je helpen," zei hij met een grijns. "Tenzij je wilt dat het huis er erger uitziet dan het ervoor uitzag,"
    Ik grinnikte eventjes."Is goed,maar ik wil wel even ontbijten."zeg ik met een grijns en sta op.
    Ik vond het best wel vreemd dat Nicki van de jongens af wist en ze er niet buiten heeft gegooit,ofwel had ik heel wat gemist.
    "Kom je mee?"vroeg ik hem dan toen ik al aan de deur stond om naar beneden te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    "Is goed,maar ik wil wel even ontbijten." zegt ze met een grijns waarna ze opstaat.
    Ze loopt naar de deur waar ze zich weer omdraait. "Kom je mee?"
    "Voor eten kom ik altijd," zeg ik lachend waarna ik van het bed spring en naar haar toe ga. Ik hield van eten. De mensen die me kenden wisten dit, maar ik heb mijn eetgedrag wel drastisch verminderd. Sinds mensen gingen zeggen dat ik dik was, ben ik minder gaan eten. Ik zorgde er wel voor dat niemand dit opmerkte. Meestal at ik nog wel redelijk veel, wel minder dan gewoonlijk, en dan nam ik later een bezoek aan het toilet. Simpel. Niemand die het doorheeft.


    Take me to wonderland

    [Eten :p]


    Take me to wonderland

    (Wauw... Ik slaap eens uit na een hele horrorweek en ik mis een heel stuk. x'D)

    Nicki Aileen Jackson.

    Toen ik na een tijdje klaar was liep ik terug naar mijn kamer om alles op te bergen, maar wat ik voor mijn deur tegenkwam was minder aangenaam.
    "Serieus...?" mompelde ik, waarna ik Louis negeerde, aan de kant duwde alsof hij niks was en de deur opende. Ik liep naar binnen, sloot de deur weer en liet me naast Liam op het bed vallen.
    "Kun jij hem niet wegsturen?" vroeg ik aan Liam, waarna ik hem aankeek met een vragende blik en even overwoog of ik Rosalie gewoon buiten moest zetten. Af en toe werd ik zo gek van haar, maar ze bleef een vriendin...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Jij slaap lang uit. :p]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    [Jij slaap lang uit. :p]


    (Als je uitslaapt, moet je het ook goed doen. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lynn Johanne Jackson
    "Voor eten kom ik altijd," zei hij lachend,waarna hij het bed afsprong en naar me toe kwam.
    Ik grinnik even en loop dan de kamer uit en ga naar beneden.Ik wacht even tot Niall ook ongeveer de trap af is en ga dan richting de keuken.
    Boven hoorde ik wat kabaal,volgens mij Nicki.Ik besloot er geen aandacht aan t egeven en ik haalde dan een doos cornflakes uit de kast en 2 kommetjes.Ik leg die dan op e tafel en neem nog een fles melk,die moeilijk te vinden is in de ijskast.Eenmaal gevonden leg ik die bij de rest en neem ook nog 2 lepels.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james horan

    Met mijn hand in mijn oog, probeer ik de slaap weg te wrijven terwijl ik de trap afga. Als ik bijna beneden ben, gaat Lynn richting de keuken. In de deuropening van de keuken blijf ik even staan, krabd even achter mijn oor en ga aan tafel zitten waar Lynn cornflakes heeft klaargezet. Ik neem de doos en doe wat cornflakes in de twee schoteltjes en giet er melk bij. Bij het zien van de keuken wilde ik niet weten hoe de rest van het huis erbij ging liggen. "Kunnen we het opruimen uitstellen?" vraag ik lachend.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Niall deed wat conflakes in de 2 schoteltjes en ook melk.Ik zet me naast hem en neem al een hap van mijn cornflakes.
    "Kunnen we het opruimen uitstellen?" vroeg hij dan lachend,waardoor ik ook moest lachen.
    "Ja dat is een goed idee."lach ik. Vervolgens neem ik nog een hap en kijk nog eens naar Niall.
    Hij was eingelijk erg schattig,ik grinnik even bij mijn eingen gedachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james Horan

    "Ja dat is een goed idee," lacht ze waardoor ik weer grinnikte en een lepel vol met cornflakes in mijn mond stopte.
    Ik hoor Lynn weer grinniken en kijk haar vragend aan. "Wat?" vraag ik lachend
    Als de cornflakes op is, neem ik het schoteltje op en drink de resterende melk op. Ik had een verschrikkelijke dorst.
    Ik zet het schoteltje weer neer en kijk haar aan met een glimlach waarbij mijn tanden bloot kwamen.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    "Wat?" vroeg hij lachend ,waarna hij de rest vann zijn cornflakes op at en het schoteltje melk leegdrinkt.
    Ik nam nog een hap en grijns dan naar hem."Je bent best schattig .'grinnik ik. Sommige jongens konden daar niet tegen als ik dat zei.Maar ik meen het wel.
    Ik kijk hem even aan met een glimlachje en eet daarna de rest op van de cornflakes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH