• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik zuchtte en gaf Liam uiteindelijk zijn zin, anders zou hij nooit ophouden met zijn eindeloze discussie om zijn zin door te drijven. "Fijn, prima... Jij wint."
    Ik grinnikte om zijn opmerking en lachte zachtjes toen hij een typische beweging maakte. "Gay en nog seks hebben met een meisje? Apart... Al vond ik je gayhandje wel heel schattig." zei ik met een grijns.
    Mijn geëpileerde wenkbrauwen schoten omhoog toen ik zijn woorden hoorde en ik vloog meteen overeind. "Ik wordt niet moe van seks met jou, aangezien me dat weinig energie kost. Ik had gewoon geen zin meer om naar beneden te lopen en dan moet ik me weer opnieuw gaan opmaken en mijn haren stijlen..." mompelde ik, waarna ik vol afschuw naar mijn haar in de spiegel keek en me moedeloos weer terug liet vallen. "Als jij een feestje wilt ga je maar, hoor... Maar ik trek persoonlijk de stekker eruit na vieren."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik glimlachte naar haar, natuurlijk wist ik dat ik zou gaan winnen, dit soort spelletjes won ik altijd. 'Nah, jongens kunnen leuk zijn hoor, maar met een meisje is het net iets fijner...' Ervaring all the way ik had genoeg seks gehad met een jongen om te kunnen weten dat het met een meisje gewoon prettiger aanvoelde, niet dat het dan zo slecht was, het was gewoon... Anders. 'Zullen we het dan nog een keer overnieuw doen?' Knipoogde ik naar haar. Aangezien ze dus nog lang niet moe was... 'Ja, want dat kost allemaal zoveel moeite.' Zuchtte ik dramatisch, waarna ik haar plezierig aankeek. 'Iedereen heeft dat, denk ik, hoe laat is het nu dan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek verwonderd op bij zijn woorden en keek hem met een twinkeling in mijn ogen aan. "Hm... Als ik het goed zie ben je dus biseksueel of zie ik dat verkeerd?"
    Niet dat het mij veel uitmaakte, want seks was seks... Als het maar goed was vond ik het best.
    Ik schudde grijnzend mijn hoofd en beet even op mijn lip. "Nja... Zoek maar een ander meisje dit keer." zei ik glimlachend, waarna mijn mondhoeken weer naar beneden zakten om zijn woorden. Laat mij lekker bezig zijn met mijn haar en make-up, daar had hij toch geen last van?
    Ik pakte mijn mobiel uit een van mijn lades en keek op de klok, waarna ik grijnsde. "Drie uur. Nog een uurtje te gaan." zei ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik klapte in mijn handen en gaf haar een applausje. 'Goed geraden! U heeft honderd duizend euro gewonnen.' Grinnikte ik sarcastisch. 'Nee, maar, je hebt gelijk. Ik ben inderdaad biseksueel. Iets op tegen?' Meerendeel van de mensen die ik kende vond het wel okay, pas als je op straat met een jongen liep dan kon je nog wel eens in elkaar geslagen worden. En, nee, dat was nou niet zo'n heel fijn gevoel... 'Jammer.' Ik trok een pruillipje. 'Maar ik blijf wel bij jou.' Ik trapte mijn schoenen ook uit en hees mijn benen op het bed. 'Oh, in een uurtje kan je amper iets. Ik zal maar eens gaan slapen.' Ik ging expres extra breed liggen waardoor Nicki bijna geen plek meer had, ik sloot mijn ogen en begon heel hard te snurken. Nep natuurlijk, om haar te irriteren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Hm, niet verkeerd... Een miljoen zou toch iets leuker zijn geweest. Maar nee, ik heb niks tegen biseksuelen en homoseksuelen... Zolang de persoon zelf me maar niet irriteert, maar dat heeft niks met je geaardheid te maken." zei ik, waarna ik toekeek hoe Liam naast me ging liggen en eventjes met mijn ogen rolde. Als dat vannacht zo ging mocht hij mooi bij Lynn of Mila gaan liggen en desnoods op de bank... Ik had ook nog een matras ergens liggen.
    "Liam... Kappen." zei ik, waarna ik hem een duwtje gaf en mijn kussen onder zijn hoofd uittrok. Dat kussen bleef toch mooi van mij, dat kon ik hem nu al verzekeren. "Doe normaal! Ik kan je nog altijd buiten gooien op een matrasje."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Nou dan krijg je een miljoen, goed?' Niet dat ik het haar ooit zou geven, maar dan kon ze lekker fantaseren... En dromen... Ik reageerde niet op haar en deed net alsof ik in een diepe slaap zat. Maar toen ze me een duwtje gaf en het kussen onder mijn hoofd uittrok, vloog ik omhoog alsof ik net wakker was geworden. 'Wie? Wat? Waar is de brand?' Lachend keek ik haar aan, voordat ik mezelf weer terug in het matras liet vallen. Het lag alleen niet zo fijn meer. 'Heb je geen kussen voor mij?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Goed, een miljoen is best. Kan ik tenminste dit huis kopen en iedereen eruit verbannen." zei ik grijnzend, waarna ik hem een venijnige blik toewierp bij zijn opmerking. "Hier naast je."
    Ik zuchtte en grinnikte om zijn vraag, waarna ik mijn mond dichthield en zelf op het kussen ging liggen. "Zoek maar lekker zelf in mijn kast. Bovenste plank. Dus niet de onderste plank of een ander gedeelte, daar blijf je mooi weg. Ik herhaal, de bovenste plank." zei ik, waarna ik mijn ogen even dichtdeed.
    Ja, mooi niet dat hij tussen mijn ondergoed mocht gaan neuzen. Hij mocht een kussen pakken en verder niks. Ik hield er al niet van als iemand in mijn kast zat, vooral niet bij jongens... Dan werd het zo'n zooi.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'What ever you want,' mompelde ik voordat ik omhoog kwam. 'En wat gebeurd er als ik wel op de onderste plank kijk?' Sowieso dat ik het even ging doen, natuurlijk. Ik rolde mezelf over Nicki heen en viel van het bed af, ik grinnikte voordat ik naar haar kast toe liep en 'm opende. Vervolgens viste ik een kussen dan de bovenste plank af en gooide die richting Nicki. Ik hielde mijn hoofde schuin, nadenkend of ik op de andere planken moest kijken. Uiteindelijk zakte ik op mijn hurken en haalde ik mijn hand door de onderste plank. Grijnzend keek ik naar alle slipjes die ik nu in mijn handen had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik kreeg -alweer- een kussen tegen mijn kop aan en legde die klagend naast me neer, waarna ik even opkeek. "Dan wordt ik heel boos en beloof ik je alvast dat ik nooit meer seks met jou ga hebben." zei ik, waarna ik grijnsde.
    Natuurlijk zou ik dat niet doen, want Liam was best goed met de seks... Dat moest ik toegeven. Maar stangen mocht ik toch wel? Ik fronste toen ik Liam op zijn hurken zag zitten en had de neiging om een van mijn stiletto's naar hem toe te gooien, maar dat deed ik niet.
    "Jij klein- Waarom zit je daar nou weer tussen te loeren?! Ik zei toch dat ik dat niet wilde!" beet ik hem toe, waarna ik met mijn ogen rolde. "Zit er iets tussen naar wens?" vroeg ik op een sarcastische toon.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Dat is jammer dan...' Ik draaide me om met al haar slipjes in mijn handen, ergens wist ik wel dat ze het niet zou menen. Zelf kon ze niet zonders seks, dus, en anders kon ik haar altijd nog overhalen. Ik grinnikte toen ik hoorde hoe ze me uitkafferde, en haalde een rode string er tussen uit. De rest liet ik op de grond vallen. 'Kijk, deze is sexy, kan je die niet even aandoen?' Ik beet op mijn lip om mijn lach in te houden en keek haar aan. Gewoon een beetje plagen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Waar is Nialler? Dan kan ik Lynn erop af sturen? ^^ )

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 19:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik grinnikte zachtjes. "Dan zoek ik wel een ander. Genoeg keus hier beneden." zei ik, waarna ik toekeek wat hij pakte en de rest gewoon op de grond liet vallen. "Dat ruim je maar mooi op!"
    Ik keek hem aan met een speelse blik en stak mijn handen uit. "Gooi, dan trek ik hem aan." zei ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok. Ik speelde gewoon mee hoor... Kon mij het interesseren? Ook al vond ik die rode juist minder leuk. Het setje in het turkoois vond ik veel mooier, maar goed... Ieder zijn smaak.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Ja... Dan kan je met Zayn gaan.' Grinnikte ik zachtjes voordat ik de rode string naar haar toegooide en de rest oppakt. 'Relax, girl... Ik doe m'n best.' Ik leg haar slipjes weer zorgvuldig bij de andere en draai me dan terug om, afwachtend kijk ik Nicki aan totdat ze iets gaat doen. Ergens weet ik zeker dat ze me in de maling aan het nemen is, maar je wist maar nooit. 'Komt er nog wat van dan?' Misschien kon ik haar anders weer zo bang maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik negeerde zijn opmerking en wierp hem alleen maar een geïrriteerde blik toe, waarna ik met een arrogante beweging opstond en de kamer uitbeende naar de badkamer. Ik kleedde me daar zo snel mogelijk om en trok mijn broek weer aan, waarna ik terugliep naar mijn kamer en Liam aankeek.
    "Alsjeblieft. Ik heb hem aan." zei ik met een grijns, waarna ik mezelf weer op het bed liet vallen en het andere slipje in mijn wasmand mikte. De was draaide ik amper, alleen als het moest... Maar dan mislukte het natuurlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Nicki liep de kamer uit en ik likte even over mijn lippen, misschien, heel misschien, was het toch geen grapje. Na een paar minuten kwam ze weer terug, met haar spijkerbroek erover aan. Ik trok een pruillipje, stond op en liet mezelf boven op haar vallen. Ik liet mijn koude vingers rchting haar broeksknoop glijden. 'Ik wil je wel even zien zonder...' Fluisterde ik in haar oor, waarna ik op haar oorlel beet en er zacht aan trok. Met een ondeugende grijns keek ik haar vervolgens weer terug aan en haalde mijn vingers niet weg bij haar broeksknoop, maar maakte haar broek ook nog niet open.


    stay safe because I like being alive at the same time as you