• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Het is verplicht...' Mompelde ik nog zachtjes, maar Nicki was de kamer al uitgelopen, geen idee wat ze ging doen, het boeide me eerlijk gezegd ook vrij weinig. Zolang ze maar niets iets deed waarvoor wij hier waren vond ik alles best. Ik draaide me nog even om en schoof wat op Nicki's plekje, dat nog warm was. Heerlijk. Ik glimlachte en sloot mijn ogen, dan nog maar even slapen, voor hoelang het zou duren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    'Je poedelvriend staat ook al buiten' zei Rosalie terwijl ze me naar de voordeur duwde. Ik hielde me tegen en bleef ruw stil staan.
    'Nou leuk dit... Eerst hebben we sex en daarna gooi je me het huis uit?' fluister ik kwaad. Ik wou liever niet dat iemand wist wat ik had gedaan. Ik zucht even en keek haar aan natuurlijk was het ook niet volledig haar fout van gisteravond.
    'Sorry...' mompel ik. 'Van gisteravond en nu' fluister ik schuldig. 'en noem Harry geen poedel!' zeg ik hard.


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem aan. 'Sorry, harry staat ook al buiten.' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Ik ga er geen sprry voor zeggen,' mopper ik. Ik kijk hem aan. 'Ja reaeer maar zo kwaad tegen mij, maar als ik jouw er niet uit gooi dan lig ik zelf ook ut dit huis en ik slaap nog liever buiten dan bij mijn ouders,' sis ik kwaad en duw hem richting de deur. Hij was alleen veelvsterker. 'Lou please,' smeek ik hem en laat hem los. 'Het spijt me oke. Ik zet je liever ook niet op straat, maar ik wil de vriendschap met Nicki niet kwijt en mijn tweede thuis ook niet.' Ik kijk hem aan. 'Dus loop dan alsjeblieft het huis ut en neem Harr mee.' Ik kijk hem smekend aan en bij op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lynn Johanne Jackson
    Vermoeid open ik langzaam mijn ogen.Eenmaal ik ze open had knipperde ik eens.Er zat een jongen in mijn bed ,waar ik tegen aan genestld zat en zijn arm was om mijn middel heen geslagen. Ik kon me bijna niet meer herineren wat er gisteren gebeurt was,aloewel.
    Ik dacht nog eens goed terug aan gisteren.De jongen was Niall ,verder wist ik het niet meer.
    Ik had ook mijn kleren nog aan dus er was verder niets gebeurt behalve slapen in dit bed.
    "Niall,word wakker."fluister ik en porde eens in zijn wang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Rosalie even aan en schudde toen mijn hoofd.
    'Ik kan niet weg... Ik moet hier blijven' zeg ik zuchtend. 'Het management heeft besloten dat wij de zusjes moeten helpen om van hun problemen af te kunnen komen' zeg ik waarna ik naar de grond keek. 'Waarom ga je geen sorry zeggen?' ik keek op en keek haar aan.


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik staar hem aan en klem mijn kaken op elkaar. 'Toch moet je eruit. Het kan me niet schelen of je dan weer binnen komt je moet eruit.' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Ik ga geen sorry zeggen omdat ik er geencspijt van heb.' Ik kijk hem aan en lik even langs mijn lippen. 'Harry staat ook ql buiten. Lou please. Ik zeg toch jij eruit of ik eruit. En ik wil er niet uit en wat kan jouw Nicki nou schelen?' Ik kijk hem aan e zucht diep. Ik strijk mijn jurkje glad en tik even met mijn hakken op de grond. 'Pleasee,' smeek ik hem weer. Waarom zag hij niet hoeveel dit huis en de vriendschap met Nicki voor me betekenen?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan

    Ik kneep mijn ogen wat steviger dicht toen ik iets tegen mijn wang voelde porren . Geeuwend strekte ik mijn arm even uit die rond iemand geslagen zat. "Niall, wirdt wakker," fluisterde nu iemand en mijn ogen gingen langzaam open. "Lynn?" vroeg ik nog wat slaapdronken. Met moeite probeerde ik weer voor de geest te halen wat er gisterenavond gebeurd was.
    Ik had mijn kleren nog aan, dan zou er normaal niet meer moeten gebeurd zijn dan slapen. Opeens sloeg het tot me door dat ik haar knuffelde. Ik weet dat niet alle mensen graag hebben als ik hen knuffel. "Sorry als je niet wou dat ik je knuffelde," zei ik zacht met een verlegen glimlach, mijn arm nog steeds rond haar.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Nicki kan me niets schelen, maar mijn muziekcarrière kan me alles schelen!' schreeuwde ik. 'Als ik dit niet doe, worden we misschien ontslagen en muziek is mijn leven, Rosalie' zei ik met een zucht. Ik zou haar best willen helpen, maar niet ten koste van mijn baan. Ik zuchtte even.
    'Kunnen we niet gewoon met Nicki praten' vroeg ik. Het was een van mijn stomste ideeën ooit, maar soms werkte stomme ideeën wel.


    Let's play a love game.

    Lynn Johanne Jackson
    Hij opende vermoeid zijn oogjes "Lynn?"vroeg hij me dan,duidelijk nog niet helemaal wakker.
    "Sorry als je niet wou dat ik je knuffelde," zegt hij dan met een verlegen glimlachje en ik grinnik even.
    "Is niet erg ,maar euhm...Moet je niet naar huis?"vroeg ik hem dan aangezien hij hier is blijven slapen,mischien waren zijn ouders ongerust ofzo?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem aan als hij tegen me begint te schreeuwen. 'O sorry voor je mooie leventje. He mijne is al een hel dus mijn leven boeit niet. Meneer de popster gaat weer voor.' Ik kijk hem nijdig aan. 'Prima ga praten. Niet dat het werkt, maar je kan het proberen.' Ik kijk hem aan. 'En zeg niks over gister.' Ik prik in zijn borstkas. Dan draai ik me om en loop de woonkamer in waar ik de deur met een klap dichtgooi. Ik laat me languit op de bank vallen en leg mijn handen voor mijn grzicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson.

    'Mijn muziek is gewoon mijn leven, en zonder dat ben ik niets!' roep ik haar achterna. Ik zuchtte en keek naar de trap. Ik gokte dat Nicki haar kamer boven was ik bleef zo dood. Zachtjes liep ik de trap op en klopte op een paar deuren en telkens als niemand antwoorde deed ik voorzichtig de deur open, maar het was telkens haar kamer niet geweest. Met een zucht kom ik bij de laatste deur uit. Dit moest haar kamer zijn. Ik ademde diep in voor wat moed en klopte hard op de deur.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Net toen ik op het moment stond dat ik in slaap zou vallen werd er op de deur geklopt. Met een kreun draaide ik me om en keek naar de deur. 'Ja?' Mompelde ik schor waarna ik mijn hoofd weer naar achter liet vallen. Het zou Nicki vast niet zijn, die was wel binnen gekomen en die beste vriendin van haar ook. Ik grinnikte zacht en hield mijn ogen gericht op de deur.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Is niet erg ,maar euhm...Moet je niet naar huis?" vroeg ze me en nu drong het weer tot me door dat we hier niet zomaar waren.
    "Euh," ik lachte even ongemakkelijk, bang om wat haar reactie ging zijn. "Ik en nog vier vrienden van me moeten een soort van jou en je zusjes helpen," zeg ik zacht. Als ze zoals Nicki was, dan lag ik waarschijnlijk binnen de vijf seconden op de stoep. Ze is wel veel vriendelijker en liever dan Nicki, maar ik ken een heleboel mensen die nu pissed zouden zijn.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    "Euh," hij lachte even ongemakkelijk en ik keek hem vragend aan.
    "Ik en nog vier vrienden van me moeten een soort van jou en je zusjes helpen," zei hij zacht en ik keek hem fronsend aan.
    "We hebben geen hulp nodig hoor."mompel ik dan.Het was trouwens nog veel te vroeg om mijn hersens te laten werken.
    "En waar zijn de andere 4 dan?"mompel ik dan vragend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    "We hebben geen hulp nodig hoor." mompelt ze. Ze roept al niet,d at is goed.
    "Iedereen heeft wel eens hulp nodig," zeg ik zacht. Ik wist niet precies wat haar probleem was, al had ik zo'n vermoeden wat het kon zijn aangezien ze gisteren stoned was. Ik wilde het word drugs ook niet laten vallen, waarschijnlijk zag ze het ook niet eens als een probleem. Ik zag het ook nooit als een probleem tot als mensen het me uiteindelijk duidelijk maakte.
    "En waar zijn de andere 4 dan?" vraagt ze dan mompelend. "Euh, die zijn hier ergens. Ik gok dat ze een hangover hebben, maar ze zitten ergens in dit huis," maak ik haar duidelijk. Mijn stem was heel de tijd zacht, misschien had ze hoofdpijn ofzo en ik wilde vriendelijk overkomen. Ik weet niet waarom, maar ik vind mijn stem leuker klinken als ik zacht praat. Slaat waarschijnlijk nergens op.


    Take me to wonderland