• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik rilde bij zijn aanraking door zijn koude vingers en slikte eventjes, waarna ik hem met een grijns aankeek. "Wat jij wil, hoef ik niet per se te doen." zei ik, waarna ik naar zijn handen bij mijn broekknoop keek en mijn hoofd schudde. "Niet doen." zei ik, waarna ik zijn handen vastpakte en hem met een waarschuwende blik aankeek.
    "Ik ben serieus, Liam. Niet nu."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik trok een pruillipje en keek Nicki aan. 'Waarom niet? Ik heb wel zin... En die zin kan jij maken...' Ik schuurde met mijn onderlichaam tegen dat van haar aan. Nicki pakte mijn handen vast en zond me een waarschuwende blik. Ik deed net alsof ik 'm niet gezien had en ging gewoon verder. Ik kneep zachtjes in haar handen, waarna ik mijn lippen op die van haar drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Omdat ik dadelijk nog wil slapen en ik nu even geen zin heb. Ik heb je nog geen kwartier geleden al gehad." zei ik, waarna ik zachtjes kreunde van frustratie toen hij tegen mijn onderlichaam schuurde. Ik had nog zo gezegd tegen mezelf dat ik dit geen tweede keer zou doen en nu voelde ik me een beetje gebruikt... Ik was zijn seksslaafje niet.
    Toen hij zijn lippen op die van mij drukte, wendde ik zo snel mogelijk mijn hoofd en keek ik naar de muur. "Liam, hou op... Ik wil het niet. Misschien over een paar uur nadat ik bijgeslapen ben."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik zuchtte zachtjes en rolde mezelf toen weer naast haar, waar ik het kussen goed legde en ging liggen. 'Ik dacht dat je zo van seks hield, maar blijkbaar had ik het mis.' Bromde ik en sloot mijn ogen, ze had me verteld dat ze er verslaafd aan was, of een soort van, toch... Nou dat noem ik dit niet... Ik schudde met mijn hoofd en deed net alsof ik weeral sliep, maar deze keer probeerde ik echt te slapen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wat heb ik gemist? Buiten de seks dan of is dat het enige wat er gebeurd is? x'D]


    Take me to wonderland

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik rolde even met mijn ogen. "Dat doe ik ook, maar niet elke seconde van de dag. Hallo... Zo hoerig ben ik nou ook weer niet." zei ik, waarna ik me even naar Liam draaide en hem met een pruillip aankeek. "Nu niet boos zijn op Nicki..." zei ik met een zacht stemmetje, waarna ik een kusje op zijn wang drukte.
    Ik wilde ook geen mensen hebben die kwaad op me waren... Ik kon het wel hebben, maar niet van mensen die mij een beetje mochten. En Liam en ik leken het redelijk goed te vinden met elkaar, ook al verschilden we wel eens van mening...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik reageer zo. ;3 Moet even naar mijn opa&oma gedag zeggen. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishCharm schreef:
    [Wat heb ik gemist? Buiten de seks dan of is dat het enige wat er gebeurd is? x'D]


    (Liam heeft aan Nicki verteld wat de jongens komen doen bij de zusjes en heeft al besloten om bij Nicki te slapen zolang hij daar is. :3 En Lynn wilde met Niall praten. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Liam heeft aan Nicki verteld wat de jongens komen doen bij de zusjes en heeft al besloten om bij Nicki te slapen zolang hij daar is. :3 En Lynn wilde met Niall praten. ;p)


    [Ok, dat ging snel tussen Liam en Nicki. x'D
    D: Is Lynn al bij Niall of niet?]


    Take me to wonderland

    (Ze zit ergens op de dansvloer,moet ik haar naar Niall sturen of komt hij naar de dansvloer? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik zal naar de dansvloer komen, aangezien waar Niall nog altijd in de deuropening van de slaapkamer staat. Omg, net sims.]


    Take me to wonderland

    Niall james Horan

    Ik loop weer de trap af waar het feestje zich ook daadwerkelijk bevindt. Boven heb ik wel genoeg mensen zien vrijen.
    Ik loop tussen de verschillende dansende lichamen en grits een fles met drank van een tafel en neem meteen een grote slok.

    [Sorry, kort, maar ik had geen idee wat ik Niall moest laten doen nu. x'D]


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Ik zat wat te dansen en zag dan een blonde jongen die mijn aandacht trok ,ik liep naar hem toe en grijnsde breed.
    "Wanna dance blondie ?"grinnik ik,dat spul werkte wel straf zeg.Zonder op zijn antwoord te wachten sleepte ik hem mee naar de dansvloer,waar ik iets deed dat op dansen moest lijken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne.
    Expres reageerde ik niet op Nicki, al had ik wel de neiging om een opmerking te maken. Nicki draaide zich naar me toe en trok een pruillipje. 'Nu niet boos zijn op Nicki...' Zei ze met een zacht lief stemmetje, waarna ik een kusje op mijn wang voelde. Ik glimlachte naar haar en opende mijn ogen. 'Liam is niet boos jou.' Zei ik op dezelfde toon terug tegen haar. Ik plaatste mijn vingers vlak bij haar zij en begon haar te kietelen. Dan kon ik haar zo terug pakken. Altijd leuk om te doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Opeens valt mijn oog op een blond meisje dat mijn richting inkomt. Ze grijnst breed waardoor ik automatisch terug naar haar glimlach.
    "Wanna dance blondie ?" Grinnikte ze. Ik wilde net antwoorden toen ze me al richting de dansende menigte trok waardoor ik even begon te lachen.
    "Of course I wanna dance," zei ik en ik bekeek haar even als ze begon te dansen als je dat zo kon noemen.
    Na een paar seconde begon ik met haar te dansen. Terwijl ik danste dronk ik van de fles tequila in mijn hand. De drank begon nu in mijn lichaam te dringen waardoor ik losser werd. "Wat hebben?" vroeg ik grijnzend als ik de fles aan haar lippen zette.


    Take me to wonderland