• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ze drukte een kusje op mijn wang, ik glimlachte naar haar voordat ik zachtjes grinnikte en al haar handelingen volgde. 'Sorry babe, het was zeer zeker niet slecht en het is wel voor herhaling vatbaar.' Ik knipoogde naar haar, voordat ik haar volgde en ook mijn kleding aantrok, behalve mijn broek aangezien die nog in de slaapkamer lag. Volgens mij zag het er echt bespottelijk uit, zonder een broek, maar ik was net te lui om het aan te doen en het had zo zijn voordelen gehad daarnet. Ik bekeek mezelf even in de spiegel die er hing, en zag dat er wel degelijk een afdruk van Nicki's tanden in mijn nek stond. Eigenlijk stond het best wel grappig. Nou ja, morgen waren ze misschien wel weg... Hopelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Hm... Vergeet die herhaling maar. Je woont hier niet eens in de buurt en ik weet alleen maar je naam." zei ik grinnikend, waarna ik naar mezelf keek en zachtjes lachte. Zwarte hakken van minstens tien centimeter, een shirtje zonder bh eronder en alleen nog maar een slipje. Ja, die broek was kapot en zou me dus afzakken... Ik rende wel even naar mijn kamer om een nieuwe jeans uit de kast te pakken.
    "Slaap lekker, trouwens." zei ik, waarna ik hem nog even aankeek en me vervolgens omdraaide om naar mijn kamer weg te benen waar zijn broek nog zou liggen. Tijd voor een sigaretje, die had ik wel verdiend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik schudde even met mijn hoofd. 'Jammer... Maar we kunnen toch nummers uitwisselen, niet?' Zo slecht was het nog niet om iemand te hebben die je af en toe kon bellen als je zin had in seks. 'Slaap lekker, trouwens.' Zei ze, waarna ze me nog aankeek en vevolgens omdraaide om naar haar kamer te lopen. Ik moest haar wel even achterna gaan, want ik had natuurlijk mijn broek nodig als ik met fatsoen naar beneden wilde zometeen. Met een klein zuchtje liep ik haar achterna, en zette een sprintje zodat ik naast haar zou lopen. 'Ik wil mijn broek nog wel even terug,' grinnikte ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik haalde mijn schouders op en knikte. "Als je wilt..." zei ik, waarna ik doorliep naar mijn kamer en zachtjes grinnikte. Zou ik de deur dichtgooien en op slot doen zodat meneer geen broek had? Nee, dat vond ik weer ietsjes te zielig...
    Ik viste zijn broek van de grond en duwde die in zijn handen, waarna ik zelf een jeans uit mijn kast pakte en die aantrok.
    "Geef je mobiel eens." zei ik met een grijns, waarna ik hem vragend aankeek en me uiteindelijk op het bed liet zakken. Ik zat liever als dat ik hier bleef staan...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik liep naast Nicki richting haar kamer, waar zij mijn broek van de grond pakte en die in mijn handen duwde. 'Bedankt,' grinnikte ik, voordat ik mijn broek aantrok en daarna mijn schoenen. 'Geef je mobiel eens,' zei ze met een grijns. Ik keek even bedenkelijk voor me uit, waar had ik dat ding ook alweer gelaten? Volgens mij het laatste in mijn rugzak... Ik zuchtte en keek Nicki aan. 'Die is mijn rugzak... Zo terug.' Ik draaide me om en liep via de trap richting de voordeur, waar het gelijk een stuk kouder was omdat die natuurlijk nog steeds open stond, alsof het de normaalste zaak van de wereld was pakte ik mijn tas van de grond viste ik mijn telefoon eruit en pleurde de tas terug. Ik liep weer rustig terug naar Nicki's kamer, waar ik me naast haar op haar bed liet vallen en mijn telefoon naar haar toe gooide. 'Alsjeblieft...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik wachtte tot Liam terug was en tikte ongeduldig met mijn secuur gelakte nagels tegen de houten kant van het bed, waarna ik opkeek toen hij weer terug was en ik gelukkig zijn telefoon op tijd kon vangen.
    "Dank je." zei ik, waarna ik mijn nummer in zijn contactenlijst zette en de telefoon teruggaf. "Niet bellen voor vieren door de week."
    Nee, want dan werkte ik namelijk en dan wilde ik niet gebeld worden. Meestal nam ik dan niet eens op en als ik al opnam kreeg je een hele klaagzang te horen van hoe druk ik het wel niet had, terwijl er geen klant in die winkel te vinden was...
    "Waarom hebben jullie trouwens allemaal die rugzak mee? Ik begrijp er nog steeds niks van..." mompelde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'You're welcome,' knipoogde ik, voordat ik mijn telefoon weer terug pakte en even serieus keek of ze haar nummer erin gezet, maar het stond netjes onder de "N". 'Ik zal wel gewoon in het weekend bellen dan, okay?' Heel misschien eens doordeweeks, als ik het zou vergeten zou ik ook wel eens voor vier uur kunnen bellen, maar ja, pech dan. 'Waarom hebben jullie trouwens allemaal die rugzak mee? Ik begrijp er nog steeds niks van...' Mompelde ze, maar ik had het wel degelijk verstaan, ik deed mijn telefoon in mijn broekzak en keek haar even aan, vervolgens leunde ik met mijn hoofd tegen de muur. Ik wist niet of ik het haar al zou vertellen, of dat de rest het al wist. 'Gewoon...' Hield ik het dan maar bij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik lachte zachtjes toen ik merkte dat hij controleerde of ik mijn nummer er werkelijk had ingezet, maar ik zou nooit zo indirect zijn. Als ik mijn nummer niet wilde geven zei ik dat gewoon en ging ik het niet faken, dat was laf...
    Ik haalde mijn schouders op en knikte. "Dat kan altijd."
    Mijn ogen volgden Liam zijn bewegingen en ik wachtte af met opgetrokken wenkbrauwen, waarna hij me een antwoord gaf dat ik niet ging accepteren.
    "En nu graag de echte reden." zei ik, waarna ik opstond en mijn handen in mij zij zette, terwijl ik hem doordringend aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Jammer genoeg geloofde ze me niet, nu moest ik het weer helemaal gaan uitleggen en eerlijk gezegd was ik daar een beetje te lui voor en ook was het nogal laat op de avond of misschien was het zelfs al nacht. Ik zuchtte zachtjes voordat ik Nicki aankeek. Eigenlijk was het gewoon hartstikke bespottelijk, maar okay. 'Wij, als in Zayn, Niall, die je al hebt gezien, Harry en Louis, ik weet niet of je de tortelduifjes al hebt gezien? En anders noem je ze maar gewoon Larry, dat is makkelijker, moeten op jullie "passen".' Ik haalde even mijn vingers op bij het woord passen, het klonk alsof we babysitters zouden zijn, wat eigenlijk ook zo zou zijn, maar je wist maar nooit...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek Liam verbouwereerd aan en gromde zachtjes. Laat maar raden, mijn moeder had dit weer eens voor elkaar gekregen... Ze vond ons al zo hopeloos. Het verbaasde me ook niks dat ze met onze vader op vakantie was gegaan gisteren en wij dus vandaag een feest gaven. Ik begrijp nu waarom ze vertrokken waren, dan hadden de jongens vrij spel hier in het huis.
    "Hoezo dat? Ik ben negentien." spotte ik. "Ik kan heus wel op mezelf passen... We zijn al zo vaak alleen gebleven thuis, Jezus..."
    Ik rolde met mijn ogen en had de neiging om Liam's mobiel terug te grissen en mijn nummer weer weg te vegen, aangezien ik helemaal geen zin had om met zo'n verrader nog verder contact te hebben...
    "Jullie passen trouwens op als vijf idioten. Jij hebt seks met me, die blonde irriteert me kapot en die Zayn vermoordt me nog eens. En met Louis had ik ook al ruzie gehad... Is die poedel dus Harry?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik grinnikte zachtjes toen ik haar uitdrukking zag, maar volgens mij was ze er zelf niet zo heel blij mee. 'Hey, rustig... Wij hebben hier zelf ook niet voor gekozen. Het liefste zou ik nu weglopen.' Gewoon weer terug naar wat we hiervoor deden, niets, dus. Ik maakte een verontwaardigd geluidje. 'Zo slecht was het toch niet? En Zayn vermoord je niet, daar zorg ik wel voor, hij kan best lief zijn... En die poedel, zoals jij hem noemt, is inderdaad Harry.' Ik schudde lachend mijn hoofd. Dat ging nog wat worden zo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Dan loop je toch weg." zei ik met opgetrokken wenkbrauwen. "Zeker weten dat jullie op ons moesten passen omdat we een gevaar zijn voor de mensen om ons heen en onszelf met onze problemen... Maakt het wat uit of Lynn aan de drugs is en of Mila elke dag als een of ander lam kuiken rondloopt? En ik mag toch zelf weten wat ik met wie doe en of ik nou een of vijf pakjes sigaretten rook... Godsamme." klaagde ik, waarna ik meteen begon te grijnzen om zijn woorden.
    "Zayn en lief? Dan ben ik zeker het engeltje in huis." zei ik, waarna ik knikte en mezelf achterover liet vallen op het bed. "Waar slapen jullie eigenlijk?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Jammer genoeg ligt het niet zo simpel. Dan krijgen we een beetje problemen...' Helaas. 'Mij boeit het ook helemaal niets wat jij doen, verkloot je hele maar, ik heb er toch geen last van. We moeten er alleen voor zorgen dat het wat vermindert word, volgens mij...' Ik had niet helemaal braaf geluisterd naar de uitleg, maar de helft wist ik nog wel, zo'n beetje. 'Sowieso. Nee, maar, je moet hem gewoon wat beter leren kennen. Misschien ga je hem nog wel aardig vinden...' Niet dat ik het ooit voor me zag, maar je wist maar nooit wat er kon veranderen in zo'n korte tijd. 'We moeten buiten voor de deur slapen, op een matrasje.' Mompelde ik sarcastisch. 'Nee, ik slaap wel bij jou...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en keek haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik zuchtte eventjes en sloot mijn ogen. Waarom werden er nou vijf idioten bij ons in het huis gezet?! Had me dan liever naar een of andere afkickkliniek gestuurd... Ik keek eventjes op en grinnikte.
    "Ik en Zayn aardig vinden? Dacht het dus even niet." zei ik, waarna ik hem uitdagend aankeek. "Hm, ik kies toch voor de eerste optie. Ik deel mijn bed alleen maar met jongens die het verdienen."
    Eerlijk gezegd sliep er nooit iemand in mijn bed... Het was toch mijn bed? Niet dat ik er veel problemen mee zou hebben zolang ik mijn ruimte maar had en ik kon uitslapen. Maar dat zou er ook niet meer van komen met vijf kleine kleutertjes in het huis. Oké, Liam was nog niet echt een kleuter dus dat viel weer mee...


    Reading a good book is like taking a journey.

    CrazyLove2x schreef:
    Mila Engullir Jackson.

    'Dit is leuk' zegt Zayn met een grijns waarna hij zijn vestje uit gooit. 'Enne ga je strippen?' lach ik.
    'En ja ik zei toch dat het leuk is?' zeg ik met een glimlach. 'Als we stoppen met dansen mag jij de activiteit gaan uit zoeken die we gaan doen' zeg ik met een lach. Ik voelde me net een begeleidster van een kamp, maar goed. Ik draaide een cirkeltje om Zayn heen en keek hem aan.


    Zayn Malik

    'Enne ga je strippen?' lacht ze, en ik lach ook. 'Als je dat wil, doe ik dat wel' knipoog ik.
    'En ja ik zei toch dat het leuk is?' glimlacht ze en ik knik. 'Als we stoppen met dansen mag jij de activiteit gaan uit zoeken die we gaan doen' lacht ze.
    Ik knik even en denk na. Wat gaan we dan doen...


    El Diablo.