• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Volgens mij vond ze dit idee niet zo heel geweldig, al hoe wel van mijn kant was dat helemaal wederzijds. Ik zuchtte zachtjes. 'Je zult hem wel aardig gaan moeten vinden, anders kunnen we jullie iedere kee uit elkaar halen als jullie ruzie hebben. En daar zit ik niet zo op te wachten... Misschien vind je hem wel aardiger als je met hem naar bed bent geweest,' grinnikte ik zachtjes. Hopelijk zou ze het niet verkeerd opvatten, het was natuurlijk gewoon bedoeld als een grapje, maar je wist maar nooit. 'Goed, dan, wat jij wilt. Als je maar weet dat ik dan onder jou raam ga slapen en om de seconde een steentje tegen je raam aankrijgt. Afgesproken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek Liam met een minachtende blik aan. "Ik bepaal toch zelf wie ik aardig vindt of niet? Hij past zich maar lekker aan -aan mijn regels, want dit is mijn huis. Jullie allemaal trouwens." zei ik, waarna ik in de lach schoot. "Hij?! Ik zou je toch zweren dat hij en Niall iets met mekaar hadden... Het is net een hondje dat achter zijn baasje aanloopt." zei ik.
    Ik keek Liam aan en maakte een protesterend geluidje. "Als je één steentje tegen m'n raam gooit, gooi ik de lege vaas naar beneden." zei ik waarschuwend, waarna ik eventjes zuchtte. "Nja, goed dan... Je mag bij mij op de kamer zolang je lief bent."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mila Engullir Jackson.

    'Als jij dat wil, doe ik dat wel' knipoogt Zayn. Ik grinnik even. En zie dat Zayn na begint te denken over iets wat we zouden kunnen doen.
    'Kom gooi er eens wat uit. Zeg het eerste wat in je op komt' zeg ik smeekend ik werd nieuwsgierig naar wat hij van plan was. 'Denk jij nog even na, dan ben ik zo terug' zeg ik kort en loop naar de keuken waar een zoenend stel voor de koelkast staat en ik ze om duw.
    'Geen deuren versperen' mompel ik waarna ik de koelkast open doe en twee drankjes mee neem. ik loop terug naar Zayn en besluip hem van achteren en net toen ik achter hem stond hield ik een koud flesje in zijn nek. 'Boe!' schreeuwde ik lachend en ik kwam weer voor hem staan. 'En weet je al wat?' vroeg ik hem waarna ik hem een drankje voor hield.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    'Een beetje wel, ja.' Ook al had ze gewoon honderd procent gelijk, ik vond dat ze Zayn maar moest accepteren zoals hij was en niet om de minuut ruzie moest gaan zoeken met hem. 'Jou huis?' Ik lachte bespottelijk. 'Volgens mij is dit nog altijd het huis van je ouders...' Ik ging iets meer onderuit zitten waardoor ik wat comfortabeler lag en keek Nicki vanonder mijn wimpers aan. 'Ja, wie weet... Misschien hebben ze wel seks...' Het zou me in ieder geval niets verbazen. 'Dan duik ik toch aan de kant, zonde van je mooie vaas, trouwens.' Ik grinnikte zachtjes, waarna ik mijn ogen gesloten hield. 'Ik ben altijd lief, zolang jij ook lief bent.' Ik opende een oog en keek haar strak aan, waarna ik mijn oog weer sloot en zachtjes een liedje begon te neuriën.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CrazyLove2x schreef:
    Louis William Tomlinson.

    Ik kon een kreun niet meer tegen houden toen ze over mijn erectie begon te strelen. Wat zij kon kon ik ook. Ik gleed met mijn handen naar haar slipje en speel ik wat met de rand. En trok het uit eindelijk uit. Ik keek haar weer aan en begon haar ruw te zoenen. Ik sabbelde speels op haar onderlip..

    (Kort, de bel gaat zo x'D)


    Rosalie Lauren Flow

    Ik grijns even als hij kreunt en grom gefrustreerd als hij met de rand van mijn slipje speelt maar verder niks doet. Na een tijdje trekt hij dan toch mijn slipje uit en zijn lippen belandde ruw op de mijne. Ik kus hem net zo ruw terug en woel even met mijn handen door zijn haren, voordat ik ze weer laat afzakken naar zijn boxer. Mijn nagels laat ik lichtjes krassen over zijn huid. Ik speel even met de rand van zijn boxer en trek die dan ook uit. Ik streel zijn bovenbeen weer, dan zijn lies en dan zijn erectie. Ik grijns even en druk kusjes op zijn borstkas en in zijn nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde dat ze met haar handen door mijn haren gaat en dan afzakt naar mijn boxer. Ze liet haar nagels over mijn huid gaan en ging met de rand van mijn boxer spelen. Ik zuchtte even gefrustreerd waarna ze eindelijk mijn boxer ook uit trekt. Ik voelde hoe ze mijn bovenbeen streelde en zo langzaam naar boven ging tot mijn erectie. Ik kreun even en ik voelde dat ze in mijn nek en op mijn borstkas kusjes drukte. Een fijn gevoel ging door mijn lichaam en ik boog naar haar toen en draaide even rondjes met mijn lippen net onder haar oor.
    'Mag ik?' vroeg ik zwoel toen ik met mijn handen over haar onderbuik streelden en omhoog en omlaag ging.


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    Mila Engullir Jackson.

    'Als jij dat wil, doe ik dat wel' knipoogt Zayn. Ik grinnik even. En zie dat Zayn na begint te denken over iets wat we zouden kunnen doen.
    'Kom gooi er eens wat uit. Zeg het eerste wat in je op komt' zeg ik smeekend ik werd nieuwsgierig naar wat hij van plan was. 'Denk jij nog even na, dan ben ik zo terug' zeg ik kort en loop naar de keuken waar een zoenend stel voor de koelkast staat en ik ze om duw.
    'Geen deuren versperen' mompel ik waarna ik de koelkast open doe en twee drankjes mee neem. ik loop terug naar Zayn en besluip hem van achteren en net toen ik achter hem stond hield ik een koud flesje in zijn nek. 'Boe!' schreeuwde ik lachend en ik kwam weer voor hem staan. 'En weet je al wat?' vroeg ik hem waarna ik hem een drankje voor hield.


    Zayn Malik

    'Kom gooi er eens wat uit. Zeg het eerste wat in je op komt' smeekt ze. 'Denk jij nog even na, dan ben ik zo terug' zegt ze kort.
    Opeens voelde ik iets kouds in mijn nek, 'Boe!' schreeuwt ze lachend, waardoor ik lachend het flesje pak. 'En weet je al wat?' vroeg ze en ik neem een slok.
    Ik denk nog even en grijns. 'Shotjeswedstrijd?' zeg ik lachend...


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    "Zou je denken. Ik betaal nog altijd huur hier." zei ik, waarna ik hem fronsend aankeek.
    Ja, het was kiezen of delen hier... Als ik niet betaalde kon ik een doos gaan halen of zo. Namelijk omdat ik altijd de veroorzaker was van feestjes en dingen die kapot gingen... Een rekening voor alle drank en chips. Daarom moest ik dus huur betalen hier, belachelijk... Maar dan wilde ik wel dat er ook een beetje naar mijn regels geleefd werd door de gasten.
    Ik grinnikte zachtjes om zijn woorden. "Ik hoop maar voor ze dat ze het veilig doen, anders hebben we hier dadelijk een huilend koppeltje zitten." zei ik grijnzend, waarna ik naar zijn woorden luisterde en vervolgens oplette welk liedje hij zong. Of neuriede, ook goed... Het klonk in ieder geval niet zo slecht...
    "Zegt degene die me bijna had verkracht." mompelde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem aan en begin hevig ja te knikken en grijns dan even. Ik druk mijn lippen op de zijne en bijt speels op zijn onderlip. Dan laat ik mijn lippen naar zijn oor gaan en leg mijn lippen tegen zijn oorschelp aan. 'Jij altijd,' fluister ik zwoel terug. Ik streel nog even zijn erectie en laat mijn hand dan omhoog gaan, terwijl ik rondjes en figuurtjes teken op zijn borstkas. Ik grijns en druk mijn lippen even onder zijn oor, voordat ik ze laat afzakken naar zijn lippen. Daar aangekomen kus ik hem weer ruw.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mila Engullir Jackson.

    'Shotjeswedstrijd?' zegt Zayn lachend. Ik keek hem even droog aan tot dat het kwartje viel. 'Jaah! ik doe mee!' riep ik enthousiast. Ik rende weer terug naar de keuken en haalde daar zoveel mogelijk drankjes uit en legde ze op een dienblad, vraag me niet waarom we dsat ding hadden maar voor dit soort gevallen was het toch best handig. 'Wat doet de verliezer?' vroeg ik terwijl ik terug naar Zayn liep en het dienblad op een tafeltje zette. 'Het is namelijk het leukst als de verliezer iets moet doen' zei ik waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Ik opende mijn ogen en keek haar met gefronste wenkbrauwen aan. 'Hoe kan jij nou de huur van zo'n groot huis betalen?' Ik vroeg me af of ze serieus de waarheid sprak. 'Ik weet niet zeker of ze het doen, hè, ik zou zeggen, leef je uit, aangezien je toch nu vierentwintig zeven met ze opgescheept zit.' Ik grinnikte zachtjes, we zaten inderdaad met elkaar opgescheept want we wilde het allemaal niet, denk ik. Ik schudde mijn hoofd. 'Je luisterde niet goed, ik zei, ik ben lief, als jij ook lief bent. En daarnet was jij niet bepaald lief dus dan moet ik even ingrijpen... En dan ben ik inderdaad niet zo aardig meer, maar ik kan best aardig zijn.' Too much ego, maar dat moest kunnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Jaah! ik doe mee!' riep ze enthousiast en rent vervolgens de keuken. Al snel kwam ze terug met een dienblad, en ik grijns breed.
    'Wat doet de verliezer?' vroeg ze en ik denk even na. 'Geen idee, verzin wat ik kwam met dit idee' lach ik.
    Ik zak onderuit en neem nog een slok tequila....


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik grinnikte. "Nee schat, ik betaal een deel ervan. Ik betaal huur aan mijn ouders, niet de huur van het huis. Dacht je nou echt dat ik zo veel zou verdienen als kassameisje?" vroeg ik, waarna ik hem vragend aankeek. Mijn handen vouwden ik op mijn schoot en ik staarde eventjes naar het plafond, waarna ik weer terugkeek naar Liam.
    "Wat ben ik blij dat iedereen me door de week op mijn werk met rust laat, zeg... Of gaat een van jullie dan ook naast me zitten om op te letten met hoeveel klanten ik nummers uitwissel?" vroeg ik op een pesterige toon, waarna ik hem een minachtende blik toestuurde.
    "Dus je noemt me niet lief als ik eens klaarsta voor mijn vrienden? Nou, bedankt... Weten we ook weer wat ik de volgende keer zal doen als jij mij eens nodig hebt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik schudde langzaam mijn hoofd. 'Nou ja, je weet maar nooit wat voor functie je hebt als kassameisje...' Of het waren allemaal dezelfde functies, maar dan lag het aan mij. 'Ja, natuurlijk, ik ben verplicht om je achterna te lopen als een hondje. En als je "stout" bent dan gaat Zayn mee, goed?' Ik probeerde mijn gezicht zo serieus mogelijk te houden, eens kijken of ze erin zou trappen. 'Ja wel. Dat is goed. Maar niet op zo'n moment...' Ik voelde mijn telefoon trillen in mijn zak, eigenlijk best wel een raar gevoel wat dat gaf, veel zin om 'm eruit te halen had ik niet, en zo belangrijk kon een smsje toch niet zijn...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik grinnikte. "Geld aannemen, de kassa openen, het geld erin gooien en het bonnetje geven." zei ik, waarna ik mijn schouders ophaalde. Ik moest iets, toch?
    Ik keek Liam verbouwereerd aan en mijn mond viel bijna open van verontwaardiging. "Nee! Doe normaal!" riep ik uit, waarna ik mijn armen over elkaar sloeg en mokkend voor me uitkeek. "Ik ben geen klein kind..."
    Voor het gemak negeerde ik zijn opmerking over het weglopen bij de seks, aangezien ik geen behoefte had om daarop te reageren...


    Reading a good book is like taking a journey.