• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik had al de hele tijd zoiets van... Ik mis iemand! Normaal gesproken zou ik nu toch iedereen moeten kunnen koppelen. x'D Ik mis Hazza dus... Die reageert niet. ;s Ik zal het haar nog één keer zeggen, anders moeten we hem echt vervangen, want Niall is zo zielig nu...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik grinnik even en kreun als hij mijn borsten masseert. Ik leg mijn hoofd in mijn nek en kruin even, waarna ik plagerig tegen zijn erectie aanschuur. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en bijt speels op zijn onderlip. Mijn vingers gaan plagerig over zijn erectie heen en spelen met de rand van zijn boxer. Ik grijns tevreden en druk mijn lippen in zijn nek. Ik druk daar allemaal kusjes en ga dan terug naar zijn lippen. Hij fluistert zwoel in mijn oor en ik kijk hem aan met een uitdagende grijns. 'You can have me,' grijns ik en bijt op mijn lip om vervolgens over mijn lippen heen te likken en blijf hem uitdagend aankijken, waarna ik weer over zijn erectie streel om hem te plagen. Zelf was ik ook al heel erg opgewonden en geil geworden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Idd :c Dat arme joch, zo kan ik mijn drama niet gebruiken. D:]


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    Een klein glimlach verscheen rond mijn lippen, waarna Nicki zachtjes kreunde en ze haar ogen genietend sloot. Meteen zoende ze me terug, ze likte over mijn lippen heen en beet daarna zacht op mijn onderlip voor toestemming, die ik haar uiteraard gaf, ik opende mijn mond, en met mijn tong ging ik op verkenning uit in haar mond. Zo slecht was dit nog niet. Langzaam liet ik er een tweede vinger bij glijden en bewoog ze zachtjes op en neer. Met mijn andere hand gleed ik omhoog richting haar borsten, waar ik met mijn duim en wijsvinger haar tepel vastpakte en deze zachtjes ronddraaide.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Onze tongen speelden een spelletje waarbij ik dominantie probeerde te verkrijgen, maar al snel gaf ik het op omdat ik nou eenmaal door begon te krijgen dat ik gemeen was, maar Liam was gewoon dominanter als ik.
    Toen hij een tweede vinger bij me naar binnen bracht en met zijn andere hand mijn tepel begon rond te draaien klampte ik me aan hem vast door mijn handen op zijn rug te zetten en mijn nagels stevig in zijn vel te duwen. Ik deed het niet expres, maar het was gewoon omdat Liam me op dit moment alle tijd gaf om te genieten.
    Ik liet uiteindelijk mijn lippen van de zijne glippen en kreunde iets regelmatiger nu, waarna ik mijn ogen even opende en snel naar zijn erectie blikte. Geen idee voor hoe lang zijn erectie het nog zou volhouden, maar ik verlangde er wel naar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ze klampte zich aan mij vast en boorde haar nagels in mijn vel, een zacht kreuntje verliet mijn mond, dat voelde nog best wel opwindend aan. Haar lippen lieten die van mij los en ze begon steeds meer te kreunen. Af en toe liet ik ook een kreuntje los, gewoon voor de plezier. Ik volgde al haar handelingen, zo merkte ik ook hoe ze na een paar minuten even naar mijn erectie blikte. Ik grijnsde naar haar, liet mijn vingers tamelijk langzaam uit haar glijden en drukte een zacht kusje op haar lippen. Heel even bleef ik zo staan, om haar de indruk te geven dat ik niet verder zou gaan, maar toen ik mezelf in de weg begon te staan, duwde ik haar benen wat verder uit elkaar en met een harde stoot kwam ik in haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik wachtte af toen hij zijn vingers uit me liet glijden en me een kusje gaf, waarna ik wilde protesteren door gewoon op hem te gaan zitten wat tamelijk moeilijk was als je in deze houding half stond en half lag op de wasbak... Maar goed.
    Opeens duwde hij mijn benen wat verder uit elkaar en stootte hij hard in me, waardoor ik even naar adem hapte maar me snel weer herpakte. Ik liet Liam los, steunde met mijn ellebogen op de rand van de wasbak en bewoog mijn heupen ritmisch mee met zijn bewegingen. Ik sloot mijn ogen weer en kreunde een paar keer zijn naam, waarna ik mezelf ook een beetje hielp door mezelf over mijn intieme plekken te strelen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Een opgeluchte zucht verliet mijn mond, waarna ik steeds harder begon te stoten. Nicki liet me los en steunde met haar ellebogen op de wasbak. Langzaam bewoog ze haar heupen mee met mijn tempo. Ik kreunde zacht haar naam, waarna zij niet veel later hetzelfde deed. Alsof we hier op getraind waren, ik grinnikte zachtjes. Nicki had haar ogen gesloten en was begonnen met zichzelf ook te strelen, ik likte over mijn lippen heen waarna ik iets harder in haar stoot. Hoe meer ik me daar op ga focussen hoe geiler ik werd, het zag er ongelooflijk sexy uit. Ik murmelde iets, voordat ik mijn gezicht wat voorover boog, met mijn lippen omsloot ik haar tepel en zachtjes beet en trok ik hier aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (ik wil wel reacjeren ,maar iedereen heeft al een gesprekspartner...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Niall niet?)

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik had totaal geen idee van hoe hard Liam nou eigenlijk kon stoten, maar het was nu al vrij hard en dat vond ik alleen maar beter. Ik kreunde iets harder toen hij één van mijn tepels omsloot met zijn lippen en zich daarmee bezig hield, terwijl ik besloot om eventjes iets anders te gaan zitten. Mijn rechterbeen liet ik hangen zoals het nu was, maar mijn linkerbeen zwaaide ik op en legde ik voor de steun op Liam's schouder, zo had ik zelf ook meer ruimte en voor Liam leek het me handiger nu hij vrijer spel had.
    Ik streek met mijn handen door zijn haar terwijl ik op mijn ellebogen en nu ook op Liam's schouder bleef steunen en probeerde het ritme nog ietsjes op te voeren door mijn heupen sneller te laten bewegen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mila Engullir Jackson.

    'Dit is leuk' zegt Zayn met een grijns waarna hij zijn vestje uit gooit. 'Enne ga je strippen?' lach ik.
    'En ja ik zei toch dat het leuk is?' zeg ik met een glimlach. 'Als we stoppen met dansen mag jij de activiteit gaan uit zoeken die we gaan doen' zeg ik met een lach. Ik voelde me net een begeleidster van een kamp, maar goed. Ik draaide een cirkeltje om Zayn heen en keek hem aan.

    Louis William Tomlinson.

    Ik kon een kreun niet meer tegen houden toen ze over mijn erectie begon te strelen. Wat zij kon kon ik ook. Ik gleed met mijn handen naar haar slipje en speel ik wat met de rand. En trok het uit eindelijk uit. Ik keek haar weer aan en begon haar ruw te zoenen. Ik sabbelde speels op haar onderlip..

    (Kort, de bel gaat zo x'D)


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Ook ik had mijn ogen na een tijdje gesloten gehouden, en ik merkte dat Nicki wat handelingen aan het uitvoeren was. Uiteindelijk voelde ik haar linkerbeen op mijn schouder, ik grijnsde kleintjes, alleen maar beter, zo kon ik beter mijn "werk" doen en volgens mij vond zij dat ook niet eens zo heel erg. Haar handen voelde ik door mijn haar en ze probeerde ook steeds mijn snellere ritme bij te houden. Dat voelde alleen maar perfect aan, zo had ik steeds meer de kans om dieper in haar te komen. Met de minuut stootte ik harder in haar, en al snel had ik het gevoel dat dit niet meer zolang duurde...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik beet op mijn lip terwijl Liam rustig doorstootte en het tempo steeds wist op te voeren terwijl ik netjes meeging. Hoe dieper hij ging, hoe fijner het gevoel voor mij werd en ik wist dat we allebei ons hoogtepunt al snel zouden bereiken.
    Ik hoorde dat mijn ademhaling een stuk onregelmatiger en gehaast werd, waardoor ik me weer aan Liam vastklampte en uiteindelijk een stuiptrekkend gevoel door mijn lichaam voelde gaan, waarna ik schokkend mijn hoogtepunt bereikte. Ik kreunde nog zachtjes, maar ik ging nog even door voor Liam. Ik was niet zo gemeen om hem nu van me af te duwen dus ik ging netjes door om vervolgens een klein kusje op zijn kruin te drukken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik merkte hoe Nicki haar hoogtepunt bereikte, ze kreunde nog zachtjes maar ging nog wel even totdat ik mijn hoogtepunt zou bereiken. Na een paar seconde bereikte ik ook mijn hoogtepunt, met een schreeuw kwam ik in haar klaar. Ik hijgde zachtjes, voordat ik een klein kusje op haar lippen drukte. Ik liet mezelf uit haar glijden, en keek haar aan. 'Eigenlijk was je zo slecht nog niet...' Grinnikte ik. Nee, oke, ze was eigenlijk gewoon heel goed, maar een beetje plagen kon wel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik slaakte een zucht toen ik voelde hoe hij in mij klaarkwam en zich weer uit me liet glijden, waarna ik hem even een verontwaardigde blik gaf. "Nou zeg... Had je net zo goed toch een hondje kunnen zoeken." zei ik, waarna ik van de het plateau afsprong en mijn armen even bewoog. Ik moest toegeven dat Liam helemaal niet slecht was geweest, boven gemiddeld. Zeker boven gemiddeld.
    Ik drukte nog een vluchtig kusje op zijn wang en zocht mijn kleren bij elkaar, waarna ik alles weer aantrok op mijn broek na, aangezien ik de knoop erop moest naaien.


    Reading a good book is like taking a journey.