• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (Zeg... Hoe gaan de jongens eigenlijk de volgende dag uitleggen dat ze op de drie zusjes moeten passen en ze in de gaten houden om te BEHOEDEN tegen feestjes, drank, drugs en seks? x'D Terwijl ze zelf ook de hele tijd losgaan... ;p)


    [Lekker door feesten totdat ze zelf niet meer weten wie zijn. :'D Nee, oke, slecht idee, ik weet niets. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Jaaa goedzo! Nu nog een beetje minder onzeker en het is geweldig! Kom iedereen hier danst en iedereen hier faalt een beetje so what' zei ze blij.
    Ik lach en doe gezellig met haar mee. Ik neem nog een paar slokken en voel het in mijn keel branden.
    'Dit is leuk' grijns ik en gooi mijn baseballjasje ergens heen, het werd warm...


    El Diablo.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Hm, ze is eigenlijk een bijpersoon... Maar aangezien Nyan amper reageert kan Rosalie wel vaak bij de meiden thuis zitten.)


    [Yeaah oké (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even douche ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nicki Aileen Jackson.

    God, hij was echt aan het pesten nu...
    "Hm, wie zegt dat ik goed blijf luisteren?" vroeg ik hem, waarna ik een kusje op mijn lippen kreeg en ik een pruillip trok toen hij niet verder ging. Dit begon me te frustreren, aangezien mijn verlangen naar seks nu wel héél groot begon te worden.
    Toen Liam -eindelijk!- mijn slipje uittrok keek ik hem voor een paar luttele seconden aan, maar besefte toen pas dat hij verder nog niks deed.
    "Liam, alsjeblieft..." begon ik, waarna ik een brok in mijn keel weg slikte van dat vervloekte woord en hem een venijnige blik toewierp. "Doe minstens iets!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (Zeg... Hoe gaan de jongens eigenlijk de volgende dag uitleggen dat ze op de drie zusjes moeten passen en ze in de gaten houden om te BEHOEDEN tegen feestjes, drank, drugs en seks? x'D Terwijl ze zelf ook de hele tijd losgaan... ;p)


    [De enige die hier wat fatsoen heeft, is Niall! Schaam jullie! x'D]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [De enige die hier wat fatsoen heeft, is Niall! Schaam jullie! x'D]


    (En ik dacht nog wel dat onze dramaqueen helemaal vrij spel zou hebben. :3
    We kunnen doen dat de jongens zich helemaal uitleven en de volgende dag pas het besef krijgen wat ze hebben gedaan en wat hun eigenlijke doel nu hoort te zijn? En dan kan het na twee dagen alweer mis gaan. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik zucht even opgelucht toen ze mijn broek uit deed. De bobbel die zich in mijn boxer gevormd had werd nog groter. Ik kon een kreuntje niet meer onderdrukken toen ze me ruw begon te zoenen. Ik ging met mijn handen naar haar bh sluiting en puzzelde even totdat ik hem eindelijk uit had. Ook deze vloog door de kamer. Ik gleed met mijn handen naar haar borsten en begon ze te masseren. Ik ging met mijn handen speels van haar slipje tot aan haar kaak. 'I want you' fluisterde ik zwoel in haar oor.


    Let's play a love game.

    xAmore schreef:
    (...)

    (En ik dacht nog wel dat onze dramaqueen helemaal vrij spel zou hebben. :3
    We kunnen doen dat de jongens zich helemaal uitleven en de volgende dag pas het besef krijgen wat ze hebben gedaan en wat hun eigenlijke doel nu hoort te zijn? En dan kan het na twee dagen alweer mis gaan. ;p)


    [Je weet best dat ik dat alleen maar zei omdat Niall droog staat. x'D Iedereen lijkt hier te zoenen of te vrijen. x'D]


    Take me to wonderland

    xAmore schreef:
    (...)

    (En ik dacht nog wel dat onze dramaqueen helemaal vrij spel zou hebben. :3
    We kunnen doen dat de jongens zich helemaal uitleven en de volgende dag pas het besef krijgen wat ze hebben gedaan en wat hun eigenlijke doel nu hoort te zijn? En dan kan het na twee dagen alweer mis gaan. ;p)


    {Ja zoeits zat ik ook al te denken :p. Louis heeft wel wat alcohol geloof ik op dus dat zit ook nog vrolijk in het spel x'D. Straks heb ik twee zuiplapjes x'D.}


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Ik grijnsde breed toen ze weeral aan het smeken was of ik iets wilde doen. Ik keek haar even aan, ze zag er best machteloos uit, wat als ik nu gewoon weg zou lopen? En haar hetzelfde gevoel zou geven als dat zij mij daarstraks had gegeven? Oke, nee, zo onaardig was ik nou ook weer niet. Een paar seconde staarde ik haar aan, deed ik niets, en op een heel onverwachts moment liet ik een vinger bij haar naar binnen glijden. 'H-hm,' kreunde ik zacht en bewoog mijn vinger langzaam uit en in haar. 'Je bent zo nat...' Fluisterde ik schor, waarnaar ik mijn lippen weer met die van haar verenigde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (dood)


    Let's play a love game.

    (Niall kan uit verveling naar Zayn toegaan nu. :3 Zayn is toch lam dadelijk, kun je hem net zo goed ook eventjes een beurt geven. x'D)

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik begon van irritatie met mijn hak tegen het kastje aan te schoppen en werd nog nerveuzer omdat Liam me bleef aanstaren. Net toen ik het wilde opgeven en gewoon iemand anders gaan zoeken voelde ik hoe hij heel onverwacht een vinger bij me naar binnen bracht.
    Ik kreunde zachtjes en sloot genietend mijn ogen, waarna ik zijn lippen op die van mij voelde en hem meteen terug zoende. Ik likte begerig over zijn lippen heen en beet daarna op zijn onderlip voor toestemming, terwijl ik nog een tevreden geluidje maakte en verder ging.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Is Zayn al niet druk bezig of is dat al gedaan? x'D Ik heb het gevoel dat Niall een zielig kind is dat alleen maar sociaal doet met Zayn. x'D]


    Take me to wonderland

    [Haha, Zayn loopt te zuipen en "dansen" ]


    El Diablo.