• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Oké," grijnst ze en gaat met haar hand in haar broekzak. Ik kijk haar even vragend aan. Haar hand komt weer uit haar broekzak met een pilletje en slikt die in. Verlekkerd keek ik naar de pil
    Shit, ik moet haar net tegenhouden dat ze drugs neemt. Goed gedaan, Horan.
    "Wil je er ook eentje?" grijnst ze dan en ik slik even. "Euhm," ik wil zo graag 'ja' zeggen, maar dan weet ik dat ik niet meer kan stoppen. "Uhm, Lynn, ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is," zeg ik zachtjes. Grr, waarom wil ik het zo graag. Mijn spieren spannen zich op. Alsof ik weer afkick verschijnselen heb.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 21:04 ]


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij leek wel te willen,maar iets hield hem tegen."uhm,Lynn ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is."zei hij en ik grinnikte licht.
    "Komaan zo erg is dat toch niet?" zeg ik en haal nog een pilletje uit en leg het dan voor zijn neus.
    Ik kijk hem met een bemoedigde glimlach aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Eigenlijk zou ze het gewoon z'n mond in moeten duwen. Haha, oke, nee. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Komaan zo erg is dat toch niet?" zegt ze waarbij ze nog een pilletje uit haar broekzak haalt en het voor mijn neus legt. Met een bemoedigende glimlach kijkt ze me aan.
    Traag reikt mijn hand naar het pilletje uit. Als ik het inneem, betekent het dat ik terug naar die instelling moet. Ik laat mijn hand naast het ding vallen, mijn ogen gefocust op het pilletje.Ik zucht en leg mijn blik weer op Lynn. "Als ik het inneem, kan ik niet meer stoppen," zeg ik.

    [Ik ben heel hard aan het twijfelen of ik Niall het nu laat inslikken of niet. :p]


    Take me to wonderland

    Slade schreef:
    [Eigenlijk zou ze het gewoon z'n mond in moeten duwen. Haha, oke, nee. :x]

    ( x3 heheh ,mischien gaat ze dat nog doen)

    Lynn Johanne Jackson
    Zijn hand reikte traag naar het pilletje,maar net als hij erbij komt laat hij zijn hand vallen.
    "Als ik het inneem, kan ik niet meer stoppen," zegt hij dan en ik zucht zachtjes. "Well nee joh ,het is niet bij de eerste keer dat je er eentje neemt dat je verslaafd gaat raken."grinnik ik en zag volgens mij een ufo vliegen.Ik schudde het even weg en richt me weer op Niall."Of moet ik je het helpen inslikken?"vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james Horan

    "Well nee joh ,het is niet bij de eerste keer dat je er eentje neemt dat je verslaafd gaat raken." grinnikte ze en ik zag haar opeens naar een leegte staren. Zag ze iets?
    Ja, was dit maar mijn eerste keer dan. Misschien heeft ze wel gelijk, misschien is eentje niet zo erg. Mijn blik gleed weer naar de pil en zuchtte.
    "Of moet ik je het helpen inslikken?" vroeg ze opeens en mijn blik ging weer naar haar en ik keek haar vragend aan. "Wat?"


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    "Wat?" vroeg hij me dan en ik besefte nu pas dat mijn zin wat raar was,waardoor ik even begon te lachen.
    "Ik bedoel dat ik er ook nog andere varianten van heb,zoals poedertjes."leg ik dan uit en zoek achter een zakje in 1 van mijn zakken.
    Als ik er dan 1 vind in mijn achterzak leg ik het naast het pilletje."Please?"zei ik dan op mijn schattigst,ik wilde nu niet de enige zijn die stoned werd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 22:11 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek hoe Louis naar binnen liep en klemde mijn kaken stevig op elkaar, waarna ik mijn vuisten balden en hem een ziedende blik toestuurde.
    "Ga. Weg." siste ik tussen neus en lippen door, waarna ik mijn ogen even sloot en even nadacht.
    Als het zo doorging sloeg ik nog eens mensen hier het ziekenhuis in. Dat was al eens gebeurd... Dus maak daar maar het graf van. En meneer de matroos zou een van de eersten zijn.
    "Ik heb je toch geen toestemming gegeven om binnen te komen, man?! Rot op en ga op je scheepje zitten!" beet ik hem toe, waarna ik Liam nog een smekende blik toewierp. Kom op... Iemand moest hem toch wegsturen? Nog even en ik deed het zelf wel, maar dan kwam hij er niet zonder kleerscheuren vanaf.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    Ze begon te lachen waardoor ik haar verward aankeek.
    "Ik bedoel dat ik er ook nog andere varianten van heb,zoals poedertjes." ze zoekt in haar zakken en vindt uiteindelijk nog een zakje met poeder.
    "Please?" zegt ze dan op een schattige toen.
    Ik bijt op mijn onderlip. "Geef hier," zeg ik als ik het zakje van tafel grits. Ik sta op en zocht naar wat papier. Al snel vond ik een stapeltje en scheurde er een stuk vanaf. Daarna pakte ik een mes en ging weer aan tafel zitten. Ik haal de inhoud uit het zakje en met het mes schik ik het poeder. als het poeder op een lijn ligt, rol ik het stukje papier op en snuif het poeder op. Wanneer al het poeder door mijn neus is, kijk ik naar boven en snuif een paar keer en kijk dan Lynn weer aan.

    [Ik heb dus helemaal geen ervaring met drugs, dus ik weet niet of dit de goede manier is om poeder te snuiven, maar we doen even alsof Niall een professional is, aangezien hij er al ervaring mee heeft.? x'D]


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij beet even op zijn lip,wat er best sexy uitzag."Geef hier," zei hij dan en gritste het zakje van de tafel.
    Hij stond op en zacht naar de benodigtheden om te snuiven.Eenmaal hij die had ging hij weer aan tafel zitten en haal het poeder uit het zakje om dan een lijtje te maken en het op te snuiven. Ik glimlachte,ik was erg blij dat hij het wou doen voor mij.
    Toen hij klaar was stond ik op om naar hem toe te gaan en ging ik dan op zijn schoot zitten."Zie je wel zo erg is het toch niet."grinnik ik en laat mijn fantasie nu maar komen!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james Horan

    Ik keek wat voor me uit alsof ik zoned out was. Lynn stond op en ging op mijn schoot zitten. "Zie je wel zo erg is het toch niet." grinnikte ze en ik begon vrolijk mee te grinniken. Opeens werd mijn gezicht weer serieus. "Is dat Tweety?" vroeg ik. Ik knipperde wat met mijn ogen. Het gele vogeltje was nu op de tafel gaan zitten. Ik begon te lachen en sloeg mijn armen rond Lynn. "Kijk, Tweety!" zei ik grinnikend.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    "Is dat Tweety?" vroeg hij me dan en ik keek zijn kant uit waar ik inderdaad het gele vogeltje zag zitten op de tafel.
    Niall begon te lachen,waardoor ik mee begon te lachen.Ik voelde zijn armen om mijn middel."Kijk, Tweety!" zei hij dan grinnikend en ik grinnikte ook.
    "Hai Tweety!"gil ik en kijk naar Niall die plots konijne oortjes heeft.
    "Oh my!Je bent een konijntje!"lach ik. Hij leek nu nog schattiger dan dat hij al was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne.
    Ik haalde mijn schouders op waarna ik Nicki aankeek. 'Hij moet blijven, dat weet je,' ik grinnikte zachtjes en keek van Louis naar Nicki en zo weer terug. 'Maar niet in deze kamer natuurlijk. Die is al voor ons.' Ik keek Louis aan. 'Dus, ga iemand anders beneden maar vermaken, desnoods ga je met Harry in bed liggen knuffelen. Maar houd ons niet bezig.' Dat had misschien iets te hard geklonken, maar Louis wist wel dat ik dat niet meende, toch?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wie wil Zayn meeten? Hij ligt nog half dood op de grond xd ]


    El Diablo.