• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Hai tweety!" gilt Lynn waardoor ik nog luider begin te grinniken. het vogeltje kijkt ons aan alsof we twee gekken zijn. "Ahw Tweety," zeg ik en wil het aaien.
    "Oh my!Je bent een konijntje!" lacht Lynn en ik kijk haar even vragend aan en mijn handen gaan dan naar mijn hoofd waar ik inderdaad twee konijnen oren voel.
    "Ben ik een schattig konijntje?" vraag ik lachend, waarmee ik abrupt stop. "Lynn, je hebt ook konijnen oortjes!" roep ik vrolijk en begin weer te lachen. "We passen bij elkaar!" roep ik grinnikend.


    Take me to wonderland

    (Mischien kan je Zayn naar de keuken laten gaan waar Niall en Lynn stoned zijn ;3 )
    Lynn Johanne Jackson
    Hij keek me even vragend aan en voelde dan aan zijn konijnen oortjes."Ben ik een schattig konijntje?"vroeg hij me lachend en ik lachte ook."Het schattigste die ik ooit heb gezien." zeg ik dan en Niall stop plots met lachen."Lynn, je hebt ook konijnen oortjes!" riep hij vrolijk en ik begin weer te lachen samen met Niall.
    "We passen bij elkaar!"riep hij dan grinnikend en ik lachte weer even."Hoera!"roep ik dan en zie die ufo weer van daarnet.
    "Aliens willen ons ontvoeren!"gil ik dan en barst kort daarna weer in lachen uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik rolde met mijn ogen en slaakte een zucht. "Ik gooi hem nog liever uit het raam..."
    Knarsetandend keek ik Louis aan en stond uiteindelijk op, waarna ik zijn shirt vastpakte en hem mee naar buiten sleepte. Ditmaal liet ik hem buiten staan en deed de deur op slot, waarna ik weer met een woedende beweging naast Liam plofte.
    "Ik wil een sigaret." mompelde ik, waarna ik in mijn nachtkastje zocht naar een pakje sigaretten en mijn aansteker. Uiteindelijk stak in er eentje op en begon tevreden te roken, waarna ik Liam vragend aankeek en naar de sigaretten wees.
    "Ook een?" vroeg ik toen ik de rook had uitgeblazen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Haha, zie je hem al opstaan XD Hij heeft zoveel gedronken dat hij denk ik nog geen meter vooruit komt xd ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Haha, zie je hem al opstaan XD Hij heeft zoveel gedronken dat hij denk ik nog geen meter vooruit komt xd ]


    (Nicki en Liam kunnen misschien naar beneden gaan om te ontbijten en dan Zayn tegenkomen? Moet je er wel rekening mee houden dat Nicki nog een moord gaat plegen daar, maar goed. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Haha, is goed XD ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Het schattigste die ik ooit heb gezien." zegt ze en ik kijk haar even aan. "Niet waar!" roep ik luid. "Jij bent schattiger," zeg ik en begin weer te lachen.
    "Aliens willen ons ontvoeren!" Gilt Lynn opeens.
    Ik draai me om waar inderdaad een ufo zweeft. Ik trek Lynn tegen me aan. "Afblijven, aliens!" riep ik lachend.
    "Neem ze alsjeblieft mee," hoor ik opeens tweety zeggen. "Hoorde je dat?" vroeg ik aan Lynn en leunde naar het vogeltje.


    Take me to wonderland

    xAmore schreef:
    (...)

    (Nicki en Liam kunnen misschien naar beneden gaan om te ontbijten en dan Zayn tegenkomen? Moet je er wel rekening mee houden dat Nicki nog een moord gaat plegen daar, maar goed. :3)


    [Oei, daar zitten Lynn en Niall stoned te wezen. x'D]


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    "Niet waar!" roept hij luid en ik kijk hem even aan."Jij bent schattiger," zei hij dan en begon weer te lachen,waarna ik ook begon te lachen.
    Bij de ufo draaide hij zich om en trok me dicht tegen hem aan waardoor ik grinnik."Afblijven, aliens!" riep hij lachend.
    "Neem ze alsjeblieft mee," ik draai me om naar het gele vogeltje en kijk dan naar Niall."Hoorde je dat?" vroeg Niall me en leunde dan naar het vogeltje.
    "Het kan praten,aww ik wil het zo graag knuffelen!"grinnik ik .Aloewel ik alles platknuffel en ze meestal dood zijn ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne.
    Ik grinnikte zachtjes toen Nicki Louis bij zijn shirt vast pakte en hem de kamer uitsleepte, dat ging hij niet zo leuk vinden. Na een paar seconde kwam ze alweer terug en draaide de deur op slot, vervolgens plofte ze naast mij op bed. Ik had me ook nog steeds niet aangekleed, niet dat ik er behoefte aan had. 'Hè? Wat?' Vragend keek ik Nicki aan, maar toen ze haar sigaretten pakte begreep ik al wat ze bedoelde. Het was lang geleden dat ik een sigaret op had. Zou ik vragen of ik er een mag? 'Ook een?' Vroeg Nicki toen ze de rook had uitgeblazen. Ik lachte en knikte. 'Ja, is goed.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James horan

    Het kan praten,aww ik wil het zo graag knuffelen!" grinnikte Lynn en begon nog harder te lachen.
    Tweety rolde zijn ogen. "Duh! Me nooit horen praten op tv?" zei het geïrriteerd. "waarom zijn kleine diertjes altijd zo schattig als ze kwaad zijn!" roep ik vrolijk.
    Mijn buik kriebelde vanbinnen, alsof er vlindertjes zaten. Ik begon te lachen door het gevoel. Ik keek werer naar de konijnen oortjes die op Lynns hoofd stonden en begon ze te strelen.


    Take me to wonderland

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik knikte en pakte een sigaret uit het pakje, waarna ik het naar Liam gooide en de aansteker erachteraan vloog.
    "Ik wist niet dat jij rookte." zei ik, terwijl ik het pakje in mijn bh stopte zodat ik niet weer een pakje kwijt zou zijn... Wedden dat de andere sigaretten en de aansteker gisteren gejat waren toen Liam mijn bh had uitgetrokken? Welke roker zou nou niet een pakje sigaretten laten liggen als er nog drie sigaretjes inzaten? Ik in ieder geval niet.
    "Hm, wil je ontbijten trouwens? Of moet je het op bed hebben?" vroeg ik met een grijns, waarna ik even zuchtte. Ik had immers wel zin in een eitje of zo... Ik was niet zo van een broodontbijt, veel te saai.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lynn Johanne Jackson
    "Duh! Me nooit horen praten op tv?" zei het geïrriteerd. "waarom zijn kleine diertjes altijd zo schattig als ze kwaad zijn!"riep Niall dan vrolijk en ik grinnikte.
    "Geen idee!"grinnikte ik dan.Niall begon uit het niets te lachen en streelde dan mijn konijne oortjes en ik glimlachte naar hem.
    "Waar is die regenboog nou?"vroeg ik hem lachend en porde even in zijn wang,ik wist niet waarom,maar ik vond het leuk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne.
    Nicki gooide me een sigaret toe, met de aansteker. Ik stopte de sigaret in mijn mond en stak 'm aan, de aansteker gooide ik weer terug naar Nicki. Ik inhaleerde diep, waarna ik de rook uitblaaste. Ik haalde even mijn schouders op. 'Dat kon je ook niet weten, hè. Maar, soms, af en toe is het gewoon lekker.' Het was echt te lang geleden geweest. Voor een seconde dacht ik nog aan Louis, maar mijn gedachten waren daarna weer bij Nicki toen ze iets zei, ik humde wat. 'Ga maar maken dan...' Grinnikte ik. 'Nee, is goed, we kunnen dan wel even naar beneden gaan?' Ook was ik lichtelijk benieuwd wat we daar wel niet zouden aantreffen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik ving de aansteker behendig op en duwde hem net zoals het pakje sigaretten in mijn bh, waarna ik mijn hoofd even schuin hield. "Nja, misschien had je het me nog kunnen vertellen daarstraks."
    Ja, ik zei niet gisteren omdat het een paar uur geleden was geweest... Ik wierp Liam even een minachtende blik toe. "Ik dacht dat je mij nu wel een heel klein beetje zou kennen om te weten dat ik nooit ontbijt voor anderen maak, tenzij ik meelij heb."
    Ik kon wel zorgzaam zijn hoor, maar alleen als ik medelijden had. Zoals met Rosalie. Ik had haar wel mooi geholpen en nu mocht ze dit als haar tweede huis beschouwen dankzij mij. Zelfs voor Mila en Lynn zorgde ik goed als ze weer eens dronken of stoned waren... Tenzij ze mij irriteerden.
    "Oké dan. Loop je zo mee of doe je iets aan?" vroeg ik, waarna ik opsprong en grijnsde. "Al heb ik liever dat je zo blijft rondlopen. Dan heb ik straks minder werk met uittrekken."


    Reading a good book is like taking a journey.