• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "In de woonkamer," zegt Zayn en ik huppel meteen naar de woonkamer.
    Ik zie het pakje op de grond liggen en raap het meteen op. "Jullie moeten zayn beter maken," grinnik ik tegen het pakje.
    Opnieuw huppel ik naar de keuken waar Zayn op zijn onderarmen steunt.
    "Alsjeblieft," zeg ik vrolijk en zwaai het pakje voor zijn neus.


    Take me to wonderland

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek Liam even met een dankbare blik aan. "Dat zou heel erg fijn zijn." zei ik met een klein lachje, waarna ik hem met een speelse blik aankeek. "Later krijg je er iets voor terug."
    Ik keek even peinzend naar mijn bord en zuchtte. Je kon niet eens een feestje geven zonder dat je zusjes iedereen stoned of dronken lieten worden... Zelfs ik was nog verantwoordelijker. Ik was weliswaar de oudste, maar heel verstandig kon je me niet noemen.
    "En? Hoe gaan jullie ons trouwens 'helpen'? Aangezien jullie het nog erger maken." zei ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik likte even over mijn lippen, waarna ik het bestek op het bord neerlegde en Nicki terug aankeek. 'Dat zou ook heel fijn zijn,' knipoogde ik naar haar. 'Hoe wil je het doen? Eerste deze "bende" de kamer uitwerken en dan schoon maken, of andersom?' Het logischte was natuurlijk de eerste, maar ik wist niet bepaald wat haar manier van schoonmaken was, maar ik hielp haar graag, aangezien ik er iets voor terug kreeg en daar zei ik dan weer geen nee tegen. Ik rolde even met mijn ogen terwijl ik naar de groep keek die stoned of dronken waren. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Oke, ik kon ook niet ontkennen dat ik meestal zo was, voor een keer had ik het netjes gehouden, behalve de seks dan, maar dat moest gewoon vaker gebeuren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Normaal gesproken rennen Lynn en Mila meteen weg als het woord 'schoonmaken' valt, maar anders zet ik ze gewoon buiten als ze niet uit zichzelf naar boven gaan..." zei ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en eventjes zuchtte. Ik had totaal geen zin in opruimen en het liefst liet ik alles gewoon lekker liggen, maar ik wilde ook weer geen ongedierte hier...
    "Ik begin eens met alles verzamelen en in vuilniszakken gooien en dan alles poetsen." mompelde ik, waarna ik de schoonmaakkast openzette zodat ik overal makkelijk bij kon. Ik pakte een klem en stak mijn haren eventjes slordig op, aangezien ik geen zin had in allerlei troep in mijn haren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Nou dan moet je dat maar even doen, hè.' Grinnikend keek ik haar aan, waarna ik al haar handelingen volgde en uiteindelijk opstond, vervolgens knikte ik. 'Oke, heb je een vuilniszak voor mij, dan? En al die lege bierflesjes, moeten die weg of ga je die terug brengen voor het statiegeld?' Vragend keek ik haar aan, waarna ik een van de flesjes van de grond vist en 'm inspecteerde om te kijken of er wel degelijk statiegeld op zat en natuurlijk zat het erop. Het flejse zette ik op tafel waarna ik naar Nicki keek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mila Engullir Jackson.

    ik hoorde het woord opruimen en dat ik Lynn mee moest nemen naar boven. Ik keek even rond totdat ik Lynn had gevonden en haar, aan haar arm mee sleurde naar boven. 'Op naar boven!' schreeuwde ik blij. En rende zowat de trap op, wat niet echt goed ging aangezien ik Lynn nog altijd vast had en haar half liet vallen.
    'Kun je zelf nog lopen of moet ik je gaan dragen?' zuchtte ik. Niet dat ik haar ging dragen, maar toch...

    Louis William Tomlinson.

    Ik zuchtte even en besloot om toch maar te gaan helpen met opruimen, zo zou Nicki heel misschien wat minder boos op mij zijn en konden we haar beter helpen en des te sneller zijn we weer van haar af. Ik liep naar Nicki toe en tikte haar even aan.
    'kan ik helpen?' vroeg ik met een zucht. Ik haatte opruimen, maar je moest er iets voor over hebben om weer gewoon naar huis te kunnen gaan.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek Liam aan alsof ik een geest had gezien. "Zit daar statiegeld op?"
    Je wilde niet weten hoe dom ik me nu voelde... Ik had nooit geweten dat daar statiegeld opzat. Ik voelde mezelf rood worden en dook meteen in de kast om een vuilniszak te pakken. Ik pakte de zak, gooide hem naar Liam toe en kuchte even.
    "Kan iedereen oprotten?!" schreeuwde ik. "Of jullie moeten mee helpen opruimen!"
    Ik keek op toen Louis me aantikte en me vroeg of hij kon helpen, waardoor ik zuchtte en knikte. "Je mag alle zooi in een zak gooien..."

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 17:42 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik moest proberen om mijn lach in te houden maar dat lukte niet bepaald goed. 'W -wist je d-dat ni-iet?' Hikte ik, terwijl ik het flesje voor haar neus hield en de plek aanwees waar het statiegeld stond. 'Sukkel! Nu heb je keivaak allemaal geld weggegooit.' Ik kon niet stoppen met lachen, oh god, wie wist er nu niet dat er statiegeld op flesjes zat? 'Sorry...' Mompelde ik uiteindelijk, waarna ik even met mijn wijsvinger onder mijn ogen wreef en Nicki serieus aankeek. Nicki gooide een zak in mijn richting en ik begon al verplette blikjes en andere rare dingen op te ruimen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik pak de sigaretten aan en steek er gelijk een aan. 'Dankje' mompel ik.
    "Kan iedereen oprotten?! Of jullie moeten mee helpen opruimen!" schreeuwt Nicki opeens.
    Ik krimp een beetje in elkaar en kijk dan boos op. 'Moest dat nou' sis ik...


    El Diablo.

    Niall james Horan

    "Kan iedereen oprotten?! Of jullie moeten mee helpen opruimen!" schreeuwde Nicki waardoor Zay even in elkaar kromp.
    Ik grinnikte en zag Tweety rondvliegen. "Tweety!" lachte ik, maar sloeg snel mijn handen voor mijn mond toen ik aan Zayn dacht, maar grinnikte van onder mijn hand.

    [Hoelang ben je ongeveer onder invloed? x'D Ik ben stoned Niall beu. :p]


    Take me to wonderland

    Nicki Aileen Jackson.

    Het eerste wat ik in mijn handen had was mijn eigen bh die nog in de keuken rondzwierf dus die gooide ik naar Liam zijn hoofd.
    "Sorry hoor... Hoe moest ik dat weten?" mompelde ik.
    Nu begreep ik dus waarom mensen in de supermarkt kwaad op me werden als ik zei dat er geen statiegeld opzat. Aha, weer wat geleerd... Waren die jongens toch nog ergens goed voor. Ik ging op een schone plek op de grond zitten en begon alles om me heen in de zak te gooien. Geen idee wat ik allemaal in mijn handen pakte, maar ik gooide het gewoon weg.
    "Ja, dat moest!" schreeuwde ik op hetzelfde volume, waarna ik grinnikte en verder ging.

    (Bij één pilletje ben je toch niet zo lang stoned?)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 17:57 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lynn Johanne Jackson
    Mila trok me aam mijn arm mee naar de trap .
    Ik was echt veels te lui om op mijn eigen benen te staan en het grappige was dat Mila een staart had.Ik begon te lachen toen ik half de trap afviel."Miauw."zeg ik lachens en kruip echt de trap op."Draag me!"grinnik ik,wat waarschijnelijk toch nie ging gebeuren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.

    Een beetje verbaasd pakte ik een vuilniszak en pakte een paar lege blikjes in de vuilniszak gooide. Ja gooide, want ik had de vuilniszak in de hoek gezet en een beetje open gedan zodat ik gewoon kon rond lopen en het in de zak kon gooien. Al vlogen er sommige dingen naast, maar dat zou ik later wel opruimen. Nu had ik er tenminste nog een beetje lol mee. Ik begon een random liedje te zingen en gleed over de vloer naar een blikje toe en gooide het weer in de vuilniszak.


    Let's play a love game.

    [Geen idee. x'D Ik weet niet eens hoe mensen reageren als ze er net uit zijn. Tijd om me te verdiepen in de wereld van de drugs!]


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    Ik grinnikte toen ik Nicki's bh naar mijn hoofd geslingerd kreeg. 'Nou, lieve Nicki, dat weet ieder normaal mens. Dus wat wil je nu met die flesjes doen? Aangezien ik denk dat je ze nu niet meer weg zult gooien...' Ik schoot nog een keer in de lach voordat ik me inhield en gewoon verder ging waar ik mee bezig was. Louis begon een liedje te zingen, wat ik ergens vaag van herkende, dus op een gegeven moment sprong ik hem bij en zong zachtjes mee, vond hij vast wel goed ook al was ik niet zo aardig tegen hem geweest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you