• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Waar is die regenboog nou?" Vroeg ze grinnikend en porde even in mijn wang.
    Ik haal lachend mijn schouders op. "Geen idee, misschien moet het eerste regenen?" lach ik. "Misschien kunnen we er met een eenhoorn naartoe gaan," grinnik ik.
    Ik leg mijn hoofd op haar schouder en blijf grinnikend. ik voelde me opeens zo slap.


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    'Hoezo?' Grinnikte ik. 'Wat heeft het voor een toegevoegde waarde om te weten dat ik af en toe wel eens een sigaretje rook?' Niets, volgens mij. 'Daar ken je nog net niet goed genoeg voor... Maar dat komt nog wel, believe me.' Opnieuw inhaleerde ik de sigaret, waarna ik alle rook uitblies. Ik likte even over mijn lippen om daarna Nicki weer aan te kijken. 'Dan blijf ik wel zo lopen. Als dat jou minder moeite kost...' Ik gooide de dekens van me af waarna ik op stond. Een rilling liep over mijn rug heen, dat sloeg wel even koud aan als je onder de warme dekens vandaan kwam. 'Nou, zullen we dan maar?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lynn Johanne Jackson
    "Geen idee, misschien moet het eerste regenen?" lachte hij "Misschien kunnen we er met een eenhoorn naartoe gaan," grinnikte hij dan en ik lachte ook even.
    "Ja misschien wel,tenzij het pedo beer is vermomd in een eenhoorn ,dan wil ik er niet op."lachtte ik.
    Hij legde zijn hoofd op mijn schouder en bleef grinniken.Eerlijk gezecht werd ik er ook wat moe van."Komaan Leprecheuan waar ben je!"lach ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nicki Aileen Jackson.

    "Omdat het leuk is om te weten wie een sigaret rookt, aangezien ik dan weet hoeveel ik moet inslaan." zei ik, waarna ik grinnikte en hem met een geïnteresseerde blik aankeek. "Oh... Dus je zou me wel beter willen leren kennen? Dat zegt dan iets heel positiefs over jou, hoor. Normaal loopt iedereen bij de eerste ontmoeting meteen bij me weg." zei ik grijnzend.
    Ik knikte tevreden en rookte op mijn dooie gemak verder, waarna ik eventjes zuchtte. "Ik ben nu al bang voor het aanzien van de woonkamer..."
    Het zou vast een zooi zijn en iedereen was zeker te dronken of te stoned om op te ruimen en dan bleef er maar een slachtoffer over, tenzij ik ertussenuit wist te piepen met een extra kassadienst.
    "Prima." zei ik kort, waarna ik met Liam naar beneden liep en Louis glashard negeerde. Toen ik daar aankwam was het eerste wat me opviel Zayn die op de grond lag met Mila(?) en Lynn die stoned aan het wezen was met Niall.
    "Gaat lekker hier." mompelde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ja misschien wel,tenzij het pedo beer is vermomd in een eenhoorn ,dan wil ik er niet op." Ik keek haar even met grote ogen aan.
    "Wat als pedo beer verkleedt is als Tweety?" en ik liet mijn blik naar Tweety glijden.
    "Komaan Leprecheuan waar ben je!" lachte ze. "In wonderland!" riep ik lachend. geen diee waarom ik dat zei, maar mijn gedachten waren zo mistig. Ik kon niet meer nadenken, ik zei gewoon maar wat. "Wat als de hartenkoningin onze hoofden afhakt?" zeg ik opeens bang, maar proest het meteen al weer uit van het lachen.
    "Gaat lekker hier," hoor ik iemand mompelen en kijk op. "Nicky!! Je bent toch niet de hartenkoningin he?" vroeg ik onschuldig en begon weer te lachen.

    [Shit, aanpassen. x'D]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:57 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kreun even en draai me om. 'Moet je nou schreeuwen in de ochtend' mompel ik geïrriteerd.
    Ik grijp naar mijn pakje sigaretten en steek er een aan. Ik neem een trek en blaas de rook uit.
    Ik houd mijn ogen dicht en voel een bonkende hoofdpijn opkomen....


    El Diablo.

    [aangepast. :p]


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    'Hm, dus dat betekend dat jij sigaretten voor mij gaat kopen? Wie weet raak ik dan nog wel echt verslaafd...' Ik gaf haar een pesterige blik voordat ik weer vooruit keek. 'Ja, waarom niet? Je lijkt me wel een aardig meisje. En die mensen zijn gewoon gek.' Ik gaapte even en krabte achter mijn oor waarna ik met mijn hoofd schudde, ik moest wel wakker blijven. We kwamen langs Louis, die ik even aankeek, voordat we uiteindelijk in de woonkamer kwamen, waar ik zachtjes grinnikte. Zayn lag samen met een meisje op de grond en Niall, was die nou serieus stoned, wat grappig, samen met een ander meisje waren die wartaal aan het uitspreken. Met een grijns keek ik Nicki aan. 'Volgens mij zijn wij de enige normale hier...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lynn Johanne Jackson
    "Wat als pedo beer verkleedt is als Tweety?" vroeg Niall en ik keek naar het vogeltje die ons met vernouwde oogjes aankeek.
    "In wonderland!"riep hij dan over de leprachuean en ik lachtte weer."Wat als de hartenkoningin onze hoofden afhakt?" vroeg hij dan met een bange toon ik trek even een raar gezicht en begin weer te lachen samen met Niall.
    "Gaat lekker hier," hoorde ik een bekende stem mompelen en ik draaide mij om en grijnsde dan."Nicky!! Je bent toch niet de hartenkoningin he?" vroeg Niall dan en ik begin weer te lachen. Nicki was meer de koningin van sex."Haai Niiiickiiii!"gil ik en begin weer te lachen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nicki Aileen Jackson.

    "Nee, ik ben de joker." zei ik met een gefrustreerde zucht, waarna ik naar Zayn keek en fronste. "Je bent toch niet misselijk?"
    Ik wilde namelijk geen brakende mensen in mijn woonkamer hebben... De laatste keer dat Mila me dat had geflikt had ze de nacht buiten door gebracht. Ik zweer het, ik doe die kinderen nog eens iets aan.
    "Iemand paracetamol nodig?" riep ik luid, waarna ik naar de koelkast liep en een doos eieren pakte. "Ik ben niet normaal, Liam. Normaal is saai." zei ik met een grijns, waarna ik hem eventjes aankeek en de broodrooster ook klaar zette. Ik deed er twee sneden brood in en brak twee eitjes in een pan, waarna ik zuchtte en weer opkeek.
    "Zayn, misschien moet je even in bed gaan liggen aangezien het hier erg rumoerig is."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Nee, ik ben de joker." zei nicky. Ik keek Lynn aan om daarna meteen weer in lachen uit te barsten.
    "We hebben konijnen oortjes!" riep ik als ik naar mijn oortjes op mijn hoofd en die van Lynn wees, niet wetend dat alleen wij twee die konden zien.
    "Zayn, misschien moet je even in bed gaan liggen aangezien het hier erg rumoerig is." hoorde ik Nicky zeggen en ik keek naar Zayn. "Is Zayn ziek?" vroeg ik bezorgd. of toch zo bezorgd mogelijk als je kan zijn terwijl je stoned bent.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik schud mijn hoofd maar weet dat ze het waarschijnlijk niet ziet. 'Dan moet ik opstaan' mompel ik.
    Ik neem nog een trek van de sigaret en blaas de rook uit. Uiteindelijk sta ik toch op en loop een beetje wankelend naar de keuken.
    'Waar zijn de pijnstillers hier?' mompel ik...


    El Diablo.

    Lynn Johanne Jackson
    Ook was er een jobgen meegokomen met Nicki,vast 1 van Nialls vriendjes.Ook had Nicki het soms tegen een Zayn.Vast een andere vriend.Ik lachte eens om haar opmerking .Voor de rest kon ik al helemaal niet volgen.Ofwel werkte dat spull niet lang of... noujab iets anders.Ik leunde wat tegen Niall aan en keek naar hem.
    (ben gaan slapen tot morgen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Ik keek wat dromerig de keuken rond, maar voelde opeens Lynn tegen me leunen. Ik keek naar haar en zag dat ze ook naar mij keek. Mijn armen waren nog steeds rond haar middel en ik glimlachte naar haar. Ik snoof mijn neus omdat het w&at prikte, maar besteedde er voor de rest geen aandacht aan.
    Ik voelde me alweer moe en lui.

    [Slaapwel! :p]


    Take me to wonderland

    Nicki Aileen Jackson.

    "Ja, Zayn is doodziek. Morgen ligt hij in de kist." zei ik met een grijns, waarna ik weer naar Zayn keek die wankelend naar ons toeliep. "Um... De badkamer boven, Mila heeft een hele voorraad op haar kamer liggen en ik heb een doosje bij mijn ouders neergelegd als ze gek worden van de harde muziek en hoofdpijn krijgen door ons. Dus je zal naar boven moeten." legde ik uit, waarna ik hem eventjes grinnikend aankeek.
    "Hoi, Lynn." zei ik nog snel, waarna ik met mijn ogen rolde en het eten uiteindelijk op twee borden verdeelde. Ik keek Zayn eventjes met een zucht aan en pakte toen wat bestek om het vervolgens bij de bordjes neer te leggen.


    Reading a good book is like taking a journey.