• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Terwijl ik op een antwoord wacht, neemt ze nog een hap van haar cornflakes en grijnst dan naar me. "Je bent best schattig," grinnikte ze waardoor er een rode blos op mijn wangen komt. Verdomde bleke huid.
    "Dank je, denk ik", zeg ik lachend en hoopte dat het rode al van mijn wangen verdwenen was.
    "Nog eenhoorns gezien vannacht?" grijns ik naar haar.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij begon te blozen toen ik dat zei en ik grinnikte.
    "Dank je, denk ik", zei hij dan lachend "Nog eenhoorns gezien vannacht?" Vragend kijk ik hem aan had hij drugs genomen ofzo?
    Ik lach eventjes."Die bestaan toch niet."grinnik ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james Horan

    Ik begon luid te lachen toen ze me vragend aankeek.
    "Die bestaan toch niet." Grinnikt ze.
    "Ik moest gisterenavond eentje wegjagen voor je," grijnsde ik naar haar. Ze herinnerde er dus niks meer van, wat normaal is.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Verbluft bleef ik stil staan. Nicki had me net aan de kant geduwd en was gewoon de kamer in gegaan. Dat ze me niet de trap had afgetrokken en het huis uit had gesleept. Ik zag het haar ook nog best doen ook. Ik klopte maar weer even.
    'Mag ik binnen komen?' vroeg ik netjes toen het me te lang duurde deed ik maar gewoon de deur open en bleef in de deur opening staan. Ik had nog iemand horen praten toen ik de eerste keer had geklopt, maar ik had niet verwacht Liam tegen te komen in haar bed. Liam had zich dus ook al niet aan de afspraken gehouden, het ging al goed. Meteen de eerste dag... avond... nacht gingen wij vrolijk feesten terwijl wij hun daar juist vanaf moesten helpen.


    Let's play a love game.

    Lynn Johanne Jackson
    "Ik moest gisterenavond eentje wegjagen voor je," grinnikte hij ,waardoor ik moest lachen.
    "Hmmm echt ? Mischien ben je er zelf 1!"probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen,maar ik kon het niet laten om te lachen.
    Geen idee,wat ik gisteren heb gesnoven of gepakt ,maar het moest vast erg straf spul zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    "Hmm, echt?" ik knik. "Misschien ben je er zelf 1!" Ze probeert serieus te blijven, maar al snel barst ze in lachen uit.
    Ik kijk haar gespeeld geshocked aan. "Maar mij jaag je toch niet weg?" vraag ik grinnikend.
    Met mijn hand ga ik naar mijn voorgoofd. "Geen hoorn ," zeg ik gespeeld verdrietig.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij keek me quasi geschokt aan."Maar mij jaag je toch niet weg?" vroeg hij me grinnikend en ik lachte weer.
    "Nee tuurlijk niet."grijns ik.Hij ging met zijn hand naar zijn voorhoofd."Geen hoorn ," zei hij dan quizi verdrietig en ik grinnikte even."Aww,ik wou je net als mijn huisdier houden.A real Unichorn,dat zou wel gaaf zijn."grinnikte ik weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    "Nee tuurlijk niet," zei ze waardoor er weer een glimlach op mijn gezicht kwam.
    ."Aww,ik wou je net als mijn huisdier houden.A real Unichorn,dat zou wel gaaf zijn." grinnikte waarop ik luid begon te lachen.
    "Ik leunde iets dichter naar haar toe. "Weet je wat nog beter is dan eenhoorn?" vroeg ik grijnzend. "Een ierse leprachaun!" zei ik vrolijk. "Wij hebben een pot met goud," grinnik ik.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    "Weet je wat nog beter is dan eenhoorn?" vroeg hij grijnzend nadat hij wat dichter naar me toeleunde.. "Een ierse leprachaun!" zei hij vrolijk. "Wij hebben een pot met goud," Ik lachtte even."Daar lijk jij wel meer op."grinnik ik."Dus ,heb je wat goud voor me?"vroeg ik hem grijnzend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james Horan

    "Daar lijk jij wel meer op." grinnikt ze en ik begin weer te lachen.
    "Dus ,heb je wat goud voor me?" vroeg ze grijnzend en ik probeerde weer even serieus te kijken, maar al snel was er weer een grijns op mijn gezicht.
    "Ja, dat heb ik, maar dan moet je eerst aan het einde van de regenboog komen," zei ik.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij probeerde even serieus te kijken,maar algauw verscheen er een grijns op zijn gezicht.
    "Ja, dat heb ik, maar dan moet je eerst aan het einde van de regenboog komen," zei hij en ik grinnikte even.
    "Waar is die dan?"vraag ik hem dan grijzend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall james Horan

    "Waar is die dan?" vraagt ze grijnzen en ik doe mijn handen een klein beetje omhoog.
    "Die zul je moeten zoeken, vrees ik," zeg ik lachend.
    Ik steun met mijn elleboog op tafel en laat mijn hoofd in mijn hand liggen waarbij ik Lynn glimlachend aankijk.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij deed zijn handen een klein beetje omhoog.Die zul je moeten zoeken, vrees ik," zei hij lachend.
    Ik trok een pruilipje."Maar ,daar ben ik veel te lui voor."zeg ik dan op een kinderachtige manier.
    "Wil je het me echt niet zeggen?"vraag ik hem dan poeslief en grijns lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    "Maar ,daar ben ik veel te lui voor." zei ze op een kinderachtige manier waardoor ik hard moest lachen.
    "Wil je het me echt niet zeggen?" vraagt ze poeslief, maar grijnst lichtjes.
    Ik leun weer dichter naar haar toe. "Gebruik je fantasie," fluister ik met een glimlach.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    Hij leunde wat dichter naar me toe "Gebruik je fantasie,"fluisterde hij dan.
    Hij wou dus dat ik lijn fantsie ging gebruiken...Mijn fantasie is eingelijk vervangen door drugs.
    "oké."grijns ik en ga met mijn hand in mijn broekzak ,waar ik een pilletje vind.
    Ik had geen flauw idee wat het was,maar het hielp wel vast.Ik slikte het in en keek Niall dan aan."Wil je er ook eentje?"grijnsde ik naar hem.Dan konden we samen naar fantasieland gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH