• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Flikker op man ik ga niet naar boven' mompel ik geërgerd.
    'Niall, haal die dingen' zeg ik en neem weer een trek. Ik blaas de rook uit en trap dan de sigaret uit.
    Ik steun met mijn hoofd op mijn hand en sluit mijn ogen weer....


    El Diablo.

    Niall james Horan

    "Ja, Zayn is doodziek. Morgen ligt hij in de kist." grijnsde Nicky en mijn mond viel open. Zayn mag niet dood! "Zayn mag niet dood!" zei ik nu luidop.
    'Niall, haal die dingen' hoor ik Zayn zeggen en draai me naar hem.
    "Welke dingen?" vraag ik grijnzen.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Shut up' mompel ik als Niall weer eens te hard praat..
    'Godverdomme Niall, die pijnstillers' zeg ik hard. Door dat kreeg ik nog meer hoofdpijn en ik grom geërgerd.
    Ik wil net weer een sigaret pakken als ik merk dat ik mijn sigaretten in de woonkamer heb laten liggen.
    'Great' mompel ik.


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Godverdomme Niall, die pijnstillers' zegt Zayn hard waardoor ik schrok en ineen kromp. "Sorry, Zaynie," zei ik met mijn gezicht naar beneden.
    Voorzichtig liet ik lynn los en liep naar boven. Ik wiebelde een beetje op mijn benen. In het midden van de trap viel ik waardoor ik zachtjes begon te lachen en weer recht stond om verder te gaan. Ik haalde snel, of zo snel als ik kon, de pijnstillers en ging weer naar beneden.
    "Alsjeblieft, Zaynie," zei ik met een kleine glimlach. "Misschien kunnen de ufo's je hoofdpijn wegnemen?" vroeg ik serieus, maar grinnikte toen weer.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Jezus, wat heb jij geslikt' mompel ik. Ik neem wat pijnstillers in en kijk voor me uit.
    Ja wat? Ik ben chago, vind je het gek? Ik heb een barstende koppijn, moet uren wachten voor een fucking pijnstiller en dan heb je ook nog twee stonede mensen naast je...
    Fijn.. Heel fijn.. Ik zucht en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Jezus, wat heb jij geslikt' mompelde Zayn en nam de pijnstillers.
    Ik haalde lachend mijn schouders op. "Geen idee, Lynn gaf me wat," grinnikte ik. "Ik wou het eerst niet, maar misschien is één keer niet erg," lachte ik.
    "Misschien moet je volgende keer niet zomaar wat drugs aannemen van iemand anders?" zei Tweety.
    "Stil tweety," zei ik lachend en keek naar Zayn die wat chago leek. "Sorry Z, ik zal zachter praten," zei ik zacht.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Stil tweety," lachte hij waardoor ik mijn ogen even samen kneep tot spleetjes. "Sorry Z, ik zal zachter praten," zegt Niall zacht.
    Ik haal mijn schouders op, 'maakt niet uit, het gaat wel over' mompel ik. Ik zucht even en kijk om me heen of er ergens een sigaret ligt.. Nergens....
    'Het eerste ding wat ik hier heb geleerd, geen drugs voor Niall' mompel ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'maakt niet uit, het gaat wel over' mompelt Zayn waardoor mijn glimlach weer groter wordt. Zayn lijkt minder boos, ik wil niet dat Zayn boos is.
    Ik laat mijn hoofd tegen Zayns schouder vallen en geeuw.
    'Het eerste ding wat ik hier heb geleerd, geen drugs voor Niall' hoor ik Zayn zachtjes mompelen en ik trek een wenkbrauw op. Waarom niet?
    "Maar het zorgt ervoor dat ik meer moet lachen," zeg ik grinnikend, maar houd het zachtjes.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Hij laat zijn hoofd op mijn schouder vallen en geeuwt. "Maar het zorgt ervoor dat ik meer moet lachen," grinnikt hij.
    Ik zucht even en kijk hem kort aan. 'Dat kan je normaal ook doen' mompel ik.
    Ik zucht even, 'pak ff mijn sigaretten' mompel ik...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Dat kan je normaal ook doen' mompelt hij en ik kijk hem aan,mijn hoofd nog steeds op zijn schouder.
    "Maar het geeft die kriebel in mijn buik," zeg ik lachend.
    'pak ff mijn sigaretten' mompelt hij dan. "Waar liggen die?"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Dus, ga iemand anders beneden maar vermaken, desnoods ga je met Harry in bed liggen knuffelen. Maar houd ons niet bezig.' zei Liam. Ik voelde me rood worden en stapte achter uit. Nicki pakte mij bij mijn trui vast en duwde me de kamer uit en deed de deur op slot. Nou ja zeg lekker aardig, maar ja meer had ik ook niet verwacht van Nicki. De deur ging na een tijdje weer open en ik sprong achter uit. Nicki liep mij negerend de trap af en Liam keek me even aan. Ik vroeg me echt af hoe hij een hele avond met Nicki had vol gehouden. Ik besloot ook maar naar beneden te lopen, aangezien ik toch wel honger had gekregen en ik nog altijd geen voedsel had gevonden. Ik rende de trap af en struikelde bijna over een paar lege flessen op de grond. Ik was even vergeten dat het hier nog altijd een enorme puinzooi was.

    Mila Engullir Jackson.
    'Jezus christus kan het niet wat stiller ja ik probeer te slapen!' schreeuwde ik terwijl ik me omdraaide. Ik ging met mijn handen over de grond en merkte toen pas dat ik op de grond in slaap was gevallen. Gezellig. Ik probeerde na te denken wat er gisteren allemaal was gebeurd, maar ik kon me alleen ene Zayn herinneren meer niet.
    'En wat heb ik allemaal gemist?' vroeg ik met een lach en stond op. Een enorme hoofdpijn over viel mijn hoofd en ik liep naar de keuken. Een glasje water hielp daar altijd wel een beetje tegen. Na drie glazen water te hebben gedronken liep ik terug en ging op een stoel zitten.
    'Nog iets speciaals gebeurd?' vroeg ik nog een keer.


    Let's play a love game.

    Lynn Johanne Jackson
    Ik zat daar ergens sloom te wezen op een stoel.
    Ik lette helemaal niet meer op de anderen alleen maar op en vliegende schildpad ,waar Tweety op zat.
    Het leek best wel gaaf,ik wilde ook wel eens op een vliegende schildpad zitten en ik had nogsteeds die regenboog niet gevonden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    "Waar liggen die?" vraagt Niall. 'In de woonkamer' zeg ik en wrijf even in mijn ogen.
    'Nog iets speciaals gebeurd?' hoor ik opeens en ik kijk op. Mila... 'Niet dat ik weet' zeg ik.
    Ik leg mijn kin op mijn onderarmen en zucht weer....


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik begon rustig te eten en schoof het andere bord naar Liam toe, waarna ik fronste en opkeek. "Is de kater leuk, Zayn?" vroeg ik met een grijns, waarna ik tevreden doorat. Wie had het gisteren over karma?
    "Mila... Kun je Lynn en jezelf mee naar boven slepen om daar in bed te gaan liggen?" vroeg ik, waarna ik kreunde van frustratie en even naar het ei keek. Ik werd al gek van twee mensen die zichzelf niet waren, laat staan vier...
    "In ieder geval... Dadelijk gaan minstens twee mensen me helpen opruimen. Of ze het leuk vinden of niet..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Nicki schoof een bord in mijn richting en ik glimlachte dankbaar naar haar. Ik had toch best wel honger gekregen, of ik dat nou wilde of niet. Rustig begon ik met eten, terwijl ik best wel dood irriteerde aan de rest. Volgens mij waren wij de enige "nuchtere" personen hier. Ik slikte mijn hap door waarna ik Nicki aankeek. 'Ik help je wel. Aan deze mensen heb je namelijk niets...' Waarna ik met mijn arm een gebaar maakte naar de rest, die of op de grond of de bank lag. Ik schudde mijn hoofd en at rustig verder.


    stay safe because I like being alive at the same time as you