• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (xElounor)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Silen)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (SorrowPayne)
    Stylist: Ivy du Jour (Glorious)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (xElounor)
    - Alassy Nexton (Priory)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Tenneseé Jones (Priory)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (0o7)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (Glorious)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (xElounor)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (Glorious)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Reaver)
    Stylist: Egon William Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (0o7)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Reaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)

    Iedereen die rood is gekleurd is niet komen opdagen. Al die mensen/tributen zullen sterven.
    Iedereen die paars is gekleurd is wel begonnen maar is na een tijdje niet meer mee gaan spelen. Deze zullen ook sterven.





    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:03 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    {Als het goed is heeft iedereen nu een bericht gekregen voor het co-auteurschap (wat een rotwoord) voor de RPG story (: Kan iedereen het even laten weten of alles goed is aangekomen?}


    What’s tasty in Busan?

    MaraCroft schreef:
    [Even om het overzichtelijker te maken:
    JillStyles - 2 tributen
    AgentP = xElounor - 2 tributen
    LilLiar - 1 tribuut
    HallowsEve = SorrowPayne - 0 tributen
    KarensBabes = Glorious (xD) - 1 tribuut
    Snowhite = Priory - 2 tributen
    wolffire = 0o7 - 1 tribuut
    AfricanxGirl - 0 tributen

    Dus 9 tributen vallen af als ik goed heb gekeken.

    Het spijt me als ik verkeerd heb gekeken, zeg het dan alsjeblieft.]


    [Wauw, dat ga ik evne aan passen, C: Dankje dat je even alles op een rijtje heb gezet! -scheeld werk voor mij- Daarmee verdien je een knuffel en een bak koekjes!!! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik pas even de lijst aan en dan beginnen met de persoontjes? Wat doen we eigenlijk met de mensen die niet zijn komen opdagen? Zullen we die gewoon (een deel er van) laten sterven bij de hoorn des overvloeds? -de rest verder weg in het spel-. Hadden ze maar moeten opdagen, Cx]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Esorcha schreef:
    [Ik pas even de lijst aan en dan beginnen met de persoontjes? Wat doen we eigenlijk met de mensen die niet zijn komen opdagen? Zullen we die gewoon (een deel er van) laten sterven bij de hoorn des overvloeds? -de rest verder weg in het spel-. Hadden ze maar moeten opdagen, Cx]


    [Ik vind dat je gelijk hebt!]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 13:50 ]


    Reality's overrated.

    Esorcha schreef:
    [Ik pas even de lijst aan en dan beginnen met de persoontjes? Wat doen we eigenlijk met de mensen die niet zijn komen opdagen? Zullen we die gewoon (een deel er van) laten sterven bij de hoorn des overvloeds? -de rest verder weg in het spel-. Hadden ze maar moeten opdagen, Cx]


    {Haha volgens mij was dat wel het idee ja :] Toen we daar over begonnen kwam mijn sadistische kant naar boven, ghehe. Maar wat bedoel je met persoontjes? Als in de tributen? Sorry guise, het was laat gisteren, ik ben nog niet helemaal scherp x3}


    What’s tasty in Busan?

    Silen schreef:
    (...)

    {Haha volgens mij was dat wel het idee ja :] Toen we daar over begonnen kwam mijn sadistische kant naar boven, ghehe. Maar wat bedoel je met persoontjes? Als in de tributen? Sorry guise, het was laat gisteren, ik ben nog niet helemaal scherp x3}


    [Ik ben gewoon onduidelijk, Cx Hoe laat bleef je op? Ik weet zeker dat ik win met mijn 3 uur 's ochtends. C:
    En ik bedoel: Met de persoontjes in de storie zetten.
    Ik ga heeeeel even aan mijn nieuwe game, C: Doeeeei!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Esorcha schreef:
    (...)

    [Ik ben gewoon onduidelijk, Cx Hoe laat bleef je op? Ik weet zeker dat ik win met mijn 3 uur 's ochtends. C:
    En ik bedoel: Met de persoontjes in de storie zetten.
    Ik ga heeeeel even aan mijn nieuwe game, C: Doeeeei!]


    {MOEHAHA het was half 4 ^^ Maar is goed, ik begrijp je volledig. Misschien is dit wel Karma, dat ik nu al de hele ochtend achter forum en shit zit terwijl ik eigenlijk moet leren, ugh...
    Welke game btw? Me is curious C;}

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:34 ]


    What’s tasty in Busan?

    [Wanneer gaan we de Arena in? (Ik verveel me echt de pleuris, heb helemaal NIKS te doen)]


    Reality's overrated.

    [Wauw, dat ga ik evne aan passen, C: Dankje dat je even alles op een rijtje heb gezet! -scheeld werk voor mij- Daarmee verdien je een knuffel en een bak koekjes!!! C:]


    [Yay ^^ Ik houd van knuffels en koekjes.]

    Ik ga heeeeel even aan mijn nieuwe game, C: Doeeeei!]


    [Zoals Silen ook zei, welke game? Ik houd ook van games. En ik dacht ook dat we die "persoontjes" in het bloedbad zouden laten doodgaan, maar ik bedenk me nu dat het me ook leuk lijkt om 1 persoontje te claimen en daar iets leuks mee te doen, dat ik die tegenkom terwijl ik wegren van het bloedbad, en dat ik daar iets spannends van maak :3 Sorry, ik denk dat iedereen die sadistische kant heeft blijkbaar.]

    [P.S. Ik heb het bericht ontvangen, Silen.]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 17:10 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    || Haaaaaii, dat bericht is aangekomen hoor (: Als jullie de arena in gaan, kan iemand me dan eventjes alarmeren please? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    || Haaaaaii, dat bericht is aangekomen hoor (: Als jullie de arena in gaan, kan iemand me dan eventjes alarmeren please? ||


    {AAALLES kunt u lezen hier op het forum (: Haha en anders is er vast wel iemand die even een berichtje wil sturen in je gb. Ik zou het anders ook wel willen doen, maar ik denk eigenlijk dat ik dat ga vergeten, so don't trust me... ^-^}


    What’s tasty in Busan?

    [Overexposed ik denk dat ik dat net zo als Silen ga vergeten, sorry. Maar als ik het niet vergeet zal ik je waarschuwen! (Dit is trouwens mijn 100e forumbericht!!)]


    Reality's overrated.

    || Hahaha, maakt niet uit hoor jongens! Maar ik heb het een beetje druk dus heb niet veel tijd om overal te kijken (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Oh ja, beetje laat, maar Silen dat berichtje van het co-auteurschap (inderdaad rotwoord) is goed aangekomen!]


    Reality's overrated.

    [Oh, al vijf dagen geleden dat hier is gereageerd, en door mij nog wel O.o, BOEM, ik probeer dit topic weer tot leven te brengen... Wie helpt mee?]


    Reality's overrated.