• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (xElounor)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Silen)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (SorrowPayne)
    Stylist: Ivy du Jour (Glorious)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (xElounor)
    - Alassy Nexton (Priory)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Tenneseé Jones (Priory)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (0o7)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (Glorious)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (xElounor)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (Glorious)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Reaver)
    Stylist: Egon William Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (0o7)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Reaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)

    Iedereen die rood is gekleurd is niet komen opdagen. Al die mensen/tributen zullen sterven.
    Iedereen die paars is gekleurd is wel begonnen maar is na een tijdje niet meer mee gaan spelen. Deze zullen ook sterven.





    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:03 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Het lukt nu ineens wel op firefox op een apple pc, maar op mijn windows pc met google chrome wordt ik gewaarschuwd voor malware, en daar werd ik nogal bezorgd van, dus ik keek een tijdje niet meer. Ik weet niet waar dit op slaat en of dit bericht betekent dat het dus voorbij is, of dat firefox gewoon zo slecht is me niet te waarschuwen. Of google chrome overdrijft...]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 7:44 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Het lukt nu ineens wel op firefox op een apple pc, maar op mijn windows pc met google chrome wordt ik gewaarschuwd voor malware, en daar werd ik nogal bezorgd van, dus ik keek een tijdje niet meer. Ik weet niet waar dit op slaat en of dit bericht betekent dat het dus voorbij is, of dat firefox gewoon zo slecht is me niet te waarschuwen. Of google chrome overdrijft...]


    {Google chrome overdrijft, ik had hetzelfde gisteren, en nu is Q weer een 'veilige' site... Wispelturig much?
    Maar dat terzijde, wat is de bedoeling nu? Gaan we de tributen al de arena in mikkeren of...?}


    What’s tasty in Busan?

    [Ik had het idee dat we ze de Arena in gaan mikken.]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [Ik had het idee dat we ze de Arena in gaan mikken.]

    Daar ben ik het mee eens. Zullen we ze er is ingooien wa t zo gaat ie doodlopen :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sorry guys, ik ben veel te weinig actief geweest de laatste tijd, maar ik had het een beetje druk in de vakantie en de afgelopen week weer school en zo, dus daar moest ik ook weer even inkomen. My sincere apologies.
    Ik stel voor dat we nu gewoon een datum en tijd prikken, vanavond of morgen denk ik dan, en dan ook gewoon gaan, ook als er niet zoveel mensen zijn. De negen mensen die met een kleurtje in de beginpost staan, gaan dan gewoon dood en het bloedbad en degenen die niet online kunnen komen als we de Arena ingaan, doen later gewoon alsof ze er wel waren. Als je erg graag wilt vertellen wat je personage toen deed, geef je hem/haar een flashback of iets dergelijks.

    Het is een voorstel hoor, geen bevel, maar het lijkt mij wel het handigst. Wat vinden jullie?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik vind dat Utlaga gelijk heeft! Maar ik vind wel dat als we geen datum kunnen prikken we ze er gewoon in moeten gooien. Ander word het ook niks.]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 22:42 ]


    Reality's overrated.

    [Oh, Cadaver is nu trouwens Utlaga :') ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Utlaga schreef:
    [Oh, Cadaver is nu trouwens Utlaga :') ]


    [Merkte ik al :)]


    Reality's overrated.

    [Dus, wanneer? Het is nu "morgen" haha. En ik kan niet meer wachten. Is nu goed?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Dus, wanneer? Het is nu "morgen" haha. En ik kan niet meer wachten. Is nu goed?]


    [Wat mij betrefd wel.]


    Reality's overrated.

    [Vanavond acht uur? Ik wil ook het liefst zo snel mogelijk beginnen maar het is een beetje lullig als we het niet aankondigen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ja, dat dacht ik ook, sorry, ik was over enthousiast haha. Vanavond acht uur vindt ik goed.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Utlaga schreef:
    [Vanavond acht uur? Ik wil ook het liefst zo snel mogelijk beginnen maar het is een beetje lullig als we het niet aankondigen.]


    {Ik vind het goed (: Is het btw misschien ook slim als we een beetje bespreken wie wie vermoord van de verwaarloosde tributen? Anders storten we ons straks allemaal op dezelfde, ook zo lullig :')}


    What’s tasty in Busan?

    [Oh en ps, Silen is nu Flirt ^^]


    What’s tasty in Busan?

    Flirt schreef:
    (...)

    {Ik vind het goed (: Is het btw misschien ook slim als we een beetje bespreken wie wie vermoord van de verwaarloosde tributen? Anders storten we ons straks allemaal op dezelfde, ook zo lullig :')}

    [Goed idee. Alice zou denk ik niemand vermoorden in het bloedbad, maar langs de zijkanten wegrennen (dus dat ze wat minder goede spullen meeneemt) en dan op zoek gaan naar Hope, aangezien die bondgenoten zijn. ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.