• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (xElounor)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Silen)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (SorrowPayne)
    Stylist: Ivy du Jour (Glorious)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (xElounor)
    - Alassy Nexton (Priory)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Tenneseé Jones (Priory)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (0o7)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (Glorious)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (xElounor)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (Glorious)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Reaver)
    Stylist: Egon William Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (0o7)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Reaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)

    Iedereen die rood is gekleurd is niet komen opdagen. Al die mensen/tributen zullen sterven.
    Iedereen die paars is gekleurd is wel begonnen maar is na een tijdje niet meer mee gaan spelen. Deze zullen ook sterven.





    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:03 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Sorlembum schreef:
    [D: Sorry allemaal, ik heb het veel drukker dan ik had verwacht. Stomme ouders die de vakantie vol plannen enzov. D': Niet dat ik het erg vind om op vakantie te gaan voor een paar dagen, maar dat betekend wel dat ik pas na 1-1-2013 terug ben en vaker online ben... D: SORRY!]


    {Haha wat een verontschuldigingen, no need for, volgens mij ben je echt niet de enige hoor! Maar @Cadaver kunnen we niet gewoon per persoon een stukje plaatsen? En dat de bondgenoten daar dan op kunnen reageren? Of of of...
    Ben ik nou echt zo wanhopig dat ik zo graag de arena in wil? O_o}

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 22:51 ]


    What’s tasty in Busan?

    Silen schreef:
    (...)

    {Haha wat een verontschuldigingen, no need for, volgens mij ben je echt niet de enige hoor! Maar @Cadaver kunnen we niet gewoon per persoon een stukje plaatsen? En dat de bondgenoten daar dan op kunnen reageren? Of of of...
    Ben ik nou echt zo wanhopig dat ik zo graag de arena in wil? O_o}


    (Je bent in ieder geval niet de enige. Ik had eigenlijk beloofd tot de 28ste niet meer op mijn laptop te zitten, maar ben echt vreselijk gefaald. Gewoonweg bang dat jullie zonder mij de arena in zouden gaan... Alleen volgens mij komt de helft van de tributen straks niet ): Kunnen we anders niet beter een nieuwrollentopic aanmaken en dan mensen hun oude rollen of als ze iets willen veranderen hun aangepaste rol daar laten posten en misschien nog een paar nieuwe mensjes laten meedoen als het nodig is?? Ik ben in ieder geval heel overexcited^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    (Je bent in ieder geval niet de enige. Ik had eigenlijk beloofd tot de 28ste niet meer op mijn laptop te zitten, maar ben echt vreselijk gefaald. Gewoonweg bang dat jullie zonder mij de arena in zouden gaan... Alleen volgens mij komt de helft van de tributen straks niet ): Kunnen we anders niet beter een nieuwrollentopic aanmaken en dan mensen hun oude rollen of als ze iets willen veranderen hun aangepaste rol daar laten posten en misschien nog een paar nieuwe mensjes laten meedoen als het nodig is?? Ik ben in ieder geval heel overexcited^^)


    {Oh daar heb ik ook last van, haha. Ik had mezelf voorgenomen sociaal te zijn met de kerstdagen. Maar ja, als je Take Me Home onder de kerstboom vind en je ouders beneden geen last van hun oren willen krijgen, sluit je jezelf toch op op je kamer, mhihi. ^^
    Maar ja, overexited, eh? @Sorlembum HET TOPIC IS NOG NIET DOOD!(hoera)
    En dat van dat nieuwe topic spreekt mij wel aan, maar van die nieuwe mensen? Mag ik dan geen verwaarloosde tributen meer vermoorden? ): Daar verheugde ik me zo op.*kuch*sadist*kuch*}


    What’s tasty in Busan?

    Silen schreef:
    (...)

    {Oh daar heb ik ook last van, haha. Ik had mezelf voorgenomen sociaal te zijn met de kerstdagen. Maar ja, als je Take Me Home onder de kerstboom vind en je ouders beneden geen last van hun oren willen krijgen, sluit je jezelf toch op op je kamer, mhihi. ^^
    Maar ja, overexited, eh? @Sorlembum HET TOPIC IS NOG NIET DOOD!(hoera)
    En dat van dat nieuwe topic spreekt mij wel aan, maar van die nieuwe mensen? Mag ik dan geen verwaarloosde tributen meer vermoorden? ): Daar verheugde ik me zo op.*kuch*sadist*kuch*}




    (Moet ik bang worden? Ik heb het niet zo op sadistische mensen....
    En mijn ouders zitten als ze thuis zijn ook achter de computer, dus dan heeeft het veel nut om beneden te zitten...

    Tuurlijk is dit topic niet dood... Wij zijn er nog, zolang we maar even door spammen komt het wel goed^^ En ik denk wel dat we dan sowieso 6 mensen voor het bloedbad moeten houden. Maar om nou met bijv. maar 8 tributen de arena in te gaan? Nah....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mja, misschien kunnen we er dan inderdaad maar beter gewoon ingaan. Probleem is alleen dat we nog maar met een stuk of vijf actieve users zijn en dat is een tribuut of tien, dus dat schiet ook niet op.
    Eh, ik weet niet, ik doe wel gewoon wat jullie zeggen dat ik moet doen, okay? Ik ben lichtelijk ideeloos momenteel.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    {Hahaha sinds wanneer runnen wij dit topic? 0.o Maar goed, 10 tributen is inderdaad niet veel, maar kunnen we iets anders doen dan wachten? Ze hebben hun tributen toch geclaimd? *sigh* Ik wil dat dit topic overleefd, no matter what.
    Kunnen we niet gewoon stiekem de verwaarloosde tributen overnemen? ^^}


    What’s tasty in Busan?

    Silen schreef:
    (...)

    {Oh daar heb ik ook last van, haha. Ik had mezelf voorgenomen sociaal te zijn met de kerstdagen. Maar ja, als je Take Me Home onder de kerstboom vind en je ouders beneden geen last van hun oren willen krijgen, sluit je jezelf toch op op je kamer, mhihi. ^^
    Maar ja, overexited, eh? @Sorlembum HET TOPIC IS NOG NIET DOOD!(hoera)
    En dat van dat nieuwe topic spreekt mij wel aan, maar van die nieuwe mensen? Mag ik dan geen verwaarloosde tributen meer vermoorden? ): Daar verheugde ik me zo op.*kuch*sadist*kuch*}


    [IK HEB OOK TAKE ME HOME GEKREGEN! Haha sorry, ik moest ff enthousiast zijn. Heb m nu al heeeeeeeel vaak gedraaid O.o. Maar goed, ik wil nog wel een nieuwe tribuut erbij? Als iedereen dat doet hebben we zowiezo meer tributen? En dat van nieuwe mensen zoeken lijkt me ook wel wat, maar ik vind het net als Silen ook leuk om verwaardeloosde tributen te vermoorden :$]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [IK HEB OOK TAKE ME HOME GEKREGEN! Haha sorry, ik moest ff enthousiast zijn. Heb m nu al heeeeeeeel vaak gedraaid O.o. Maar goed, ik wil nog wel een nieuwe tribuut erbij? Als iedereen dat doet hebben we zowiezo meer tributen? En dat van nieuwe mensen zoeken lijkt me ook wel wat, maar ik vind het net als Silen ook leuk om verwaardeloosde tributen te vermoorden :$]


    {Ben ik toch niet de enige sadist hier! *brofist*}


    What’s tasty in Busan?

    [*brofist* hoewel het niet voor mij was *kuch*. Alleen de rode tributen doen toch niet meer mee? En dat zijn er geloof ik 5. Ik denk ook dat het lang wachten wordt voordat iedereen tegelijk online is, en ik stel voor een datum te zeggen waarop iedereen niet al te druk is, volgende week of zo, en ergens op die dag mag iedereen de arena ingaan, maakt niet uit wie hoe laat, dan zijn we er ten minste, dan kan iedereen weer op elkaar reageren :3 En Merry Christmas aan iedereen, al is het te laat.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [*Brofist*]


    Reality's overrated.

    {@MaraCroft stiekem was die brofist gewoon voor iedereen die het met mij eens is ^^ Maar wat jij zegt klopt wel, volgens mij valt het nog wel mee met de echt helemaal verwaarloosde tributen, en reageert er gewoon niemand x3 I mean, ik ben ook niet elke seconde online, maar ik check wel elke dag wat er allemaal is gezegd! En ik spam het topic nog wel eens.... ;$
    Btw, mijn vorige post was mijn honderdste! *proud proud*}

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:16 ]


    What’s tasty in Busan?

    Silen schreef:
    {@MaraCroft stiekem was die brofist gewoon voor iedereen die het met mij eens is ^^ Maar wat jij zegt klopt wel, volgens mij valt het nog wel mee met de echt helemaal verwaarloosde tributen, en reageert er gewoon niemand x3 I mean, ik ben ook niet elke seconde online, maar ik check wel elke dag wat er allemaal is gezegd! En ik spam het topic nog wel eens.... ;$
    Btw, mijn vorige post was mijn honderdste! *proud proud*}


    [Honderd is inderdaad best veel!]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    [Honderd is inderdaad best veel!]

    [Tss, ik ben bijna bij de zesduizend (joehoe)
    Maar ehm, ik stel voor dat we even terugkijken wie er kwamen opdagen toen we dat berichtje langsstuurden en daarna pas bekijken wat we met de overige tributen moeten. Het hangt namelijk ook wel af van hoeveel dat er zijn, als we er drie kwijt moeten is dat heel anders dan als we iets voor twintig tributen moeten verzinnen. (Nee, ik weet het, die getallen kloppen niet.)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [:| zes duizend? Dit word mijn tweëntachtigste bericht (schrijf je dat zo?)
    Inderdaad, we kunnen er geen +/- twintig tributen erbij verzinnen.]


    Reality's overrated.

    Cadaver schreef:
    (...)
    [Tss, ik ben bijna bij de zesduizend (joehoe)
    Maar ehm, ik stel voor dat we even terugkijken wie er kwamen opdagen toen we dat berichtje langsstuurden en daarna pas bekijken wat we met de overige tributen moeten. Het hangt namelijk ook wel af van hoeveel dat er zijn, als we er drie kwijt moeten is dat heel anders dan als we iets voor twintig tributen moeten verzinnen. (Nee, ik weet het, die getallen kloppen niet.)]


    {Y'know, I'll just shut up. >.< Maar wie kijkt er dan wie er wel en niet zijn komen opdagen?}


    What’s tasty in Busan?