• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (xElounor)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Silen)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (SorrowPayne)
    Stylist: Ivy du Jour (Glorious)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (xElounor)
    - Alassy Nexton (Priory)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Tenneseé Jones (Priory)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (0o7)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (Glorious)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (xElounor)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (Glorious)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Reaver)
    Stylist: Egon William Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (0o7)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Reaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)

    Iedereen die rood is gekleurd is niet komen opdagen. Al die mensen/tributen zullen sterven.
    Iedereen die paars is gekleurd is wel begonnen maar is na een tijdje niet meer mee gaan spelen. Deze zullen ook sterven.





    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:03 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    (Laten we even zeggen BlueHope went Seaver
    en wat nou als we gewoon een magische sprong maken en de tributen de arena in laten gaan?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hmm, ik stel inderdaad nog één laatste poging voor. Als we de tributen dan vanavond de Arena in laten gaan (dan hebben mensen nog even de tijd om in het topic te kijken en het te zien en zo - oh, en ik ben er 's middags niet, hehe) en dan verdere bondgenootschappen gewoon tussen users regelen? Want daar hebben we niet echt tijd voor gehad.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cadaver schreef:
    [Hmm, ik stel inderdaad nog één laatste poging voor. Als we de tributen dan vanavond de Arena in laten gaan (dan hebben mensen nog even de tijd om in het topic te kijken en het te zien en zo - oh, en ik ben er 's middags niet, hehe) en dan verdere bondgenootschappen gewoon tussen users regelen? Want daar hebben we niet echt tijd voor gehad.]


    Ik stem in! Maar ik en Aiden hadden al een bondgenootschap, dat is geen probleem toch?


    What’s tasty in Busan?

    Silen schreef:
    (...)

    Ik stem in! Maar ik en Aiden hadden al een bondgenootschap, dat is geen probleem toch?

    [Nee, dat blijft dan gewoon staan natuurlijk. Ik stel voor dat we om een uur of acht beginnen dan omdat we volgens mij heel veel verschillende roosters hebben, dus als we het na het eten doen hebben we denk ik de meeste kans op veel mensen. Als ik thuis ben PB ik iedereen dan nog wel even *O*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ben ik weer. Gaan we ze de arena in kieperen?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    (Dat ligt eraan. Als er nog genoeg mensen zijn die mee willen doen^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    {I'm in! -alweer, ik val in herhaling- .___.}


    What’s tasty in Busan?

    [Ik ben er nog!]


    Reality's overrated.

    Ik heb de berichtjes rondgestuurd. Mensen die het niet op tijd gezien hebben, kunnen nog tot morgen terugkomen, daarna vervallen hun tributen. Het zou een beetje lullig zijn om ze er meteen uit te gooien omdat ze een uur of iets te laat zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [I'm in!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Boe! Ben ik weer hoor. Ik zal zo even een stukje schrijven, en hopelijk posten vanavond. Heb het namelijk wel erg druk. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Theobur Ninne Flencior || Stylist 5 & 6 || Startkamer

    Met trillende, zweterige handjes stond ik de vier tributen op te wachten. Ik was erg gespannen en zenuwachtig, wat voor arena zou het deze keer worden? Werkelijk geen idee had ik. De vier setjes kleding hingen al keurig netjes aan de rekken en er stond wat drinken op tafel. Ze kunnen zelfs nog douchen als dat hun aanstaat, wat een luxe! Ik wierp voor de derde keer een blik op mijn felroze horloge die mooi gedetailleerd was met veertjes. Het was mijn lievelingshorloge.

    Jessamine Dahlia Keaver || Stylist 8 & 9 || Startkamer

    Heel erg relaxt zat ik op de stoel, het was niet de eerste keer voor mij dat ik dit deed. Echt heel erg nieuwsgierig naar deze spelen was ik dan ook niet, het zal zo zijn als elke andere. Ik had niet zo heel veel tijd kunnen doorbrengen met mijn tributen, maar dat was omdat ik het zelf druk had. Je kan niet overal tegelijkertijd zijn, toch? Na een minuutje stond ik op om de kleding bestuderen. Het werd me ongeveer duidelijk wat voor soort arena het ging worden. Ik voelde aan de stof, en keek hoe dik het was. De kleuren waren enigszins het zelfde. Net zoals elke keer, een schutkleur.

    Jackson Seath Howards || Mentor 10 || Eigen kamer

    De televisie op mijn kamer flikkerde aan en het Capitool embleem verscheen. Ik lag met een slaperig gezicht op bed, genietend van een kopje koffie. Mijn nachtrust was zwaar verstoord door dat achterlijke vuurwerk dat de inwoners afstaken. Alhoewel, ik kon toch niet slapen. Na de tributen nog een laatste advies te hebben gegeven ben ik weer mijn bed in gedoken. En nu was het wachten tot de spelen begonnen.

    Conor Nichel Freamen || Mentor 11 || Balkon

    Ik keek naar het punt waar de hovercraft nog geen half uur geleden vertrokken was. Ongeveer veertig jaar geleden zat ik daar ook in, bedenk ik me. De hele stad is in rep en roer. Iedereen wacht op het moment dat de spelen gaan beginnen. Weer een weekje vermaak voorde mensen. Om misselijk van te worden.

    Flinn Ivean Murray || Tribuut 10 || Startkamer

    Als een zwaar crimineel word ik door twee vredebewakers naar de Startkamer gebracht. Ik zou zo kunnen weglopen. Hoe lang zou het duren voordat er andere kwamen? Hoe lang had ik om weg te komen? Ik zou het kunnen, hield ik mezelf voor. Maar ik deed het niet, dat zou laf zijn. Nee, ik ga eens even laten zien wat ik kan, in de arena. De man duwt me de kamer binnen waar ik onze stylist, Egon tref.

    || Zoiets? Beetje kort, maar heb het erg druk! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Munro Kelvin Reid || District 12 || Startkamer
    Zucht. Ik had hier nu wel gezien. Ik werd mee genomen naar de startkamer, vanaf daar zou deze hel pas echt echt begin. Ik sloot mijn ogen in de hoop dat ik nog wakker zou worden maar helaas. Ik liep de kamer binnen en draaide een paar rondjes om me eigen as. Ik moest gefocusd blijven, geconcentreerd. Ik mocht niet verliezen, ik mocht niet verliezen. Hoe groot de kans dat ik verloor ook was. Ik moest mezelf moet in blijven spreken, anders kon ik het net zo goed nu al opgeven. Ik wist heel goed wat ik moest doen. Pijl en boog pakken, tas pakken en rennen, zo hard rennen. Vooral beroeps ontwijken, ja dat moest ik doen. Ik keek naar mijn stylist en zuchtte weer. Ik wist het niet, was ik hier wel klaar voor, waren de andere hier wel klaar voor? Ik dacht het niet.

    (De ander doe ik morgen... Of )


    We've lived in the shadows for far too long.

    {me is er ook nog gewoon! (:}


    What’s tasty in Busan?

    [Ho, sorry, wacht, ik heb nog niets gelezen, sorry. Ik was de afgelopen 4 dagen ziek, ik doe zeker nog mee, als het mag. Ik zal even kijken wat ik heb gemist. Bedankt voor het bericht Cadaver :)]

    [Whaha, de mensen in het rood zullen sterven. Dat klinkt dramatisch haha.]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 14:30 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.