• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (xElounor)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Silen)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (SorrowPayne)
    Stylist: Ivy du Jour (Glorious)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (xElounor)
    - Alassy Nexton (Priory)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Tenneseé Jones (Priory)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (0o7)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (Glorious)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (xElounor)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (Glorious)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Reaver)
    Stylist: Egon William Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (0o7)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Reaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)

    Iedereen die rood is gekleurd is niet komen opdagen. Al die mensen/tributen zullen sterven.
    Iedereen die paars is gekleurd is wel begonnen maar is na een tijdje niet meer mee gaan spelen. Deze zullen ook sterven.





    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:03 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Silene Hathaway, Styliste D2

    Ik sta te wachten op mijn tributen en ik kijk even naar de kleding die ik zie liggen. Ik bekijk het even en vraag me af wat voor arena het zal worden. Ik word steeds verdrietiger als ik me bedenk dat ik hiermee straks tieners verdorie naar hun dood moet sturen. Ik onderzoek het nog wat beter en zie dat het toch best goed is ontworpen. Wat voor arena het ook zal worden, ze zullen hier best veel aan kunnen hebben. Als ze maar weten hoe ze er goed mee omgaan, maar dat is altijd zo. Ik hoop dat ze snel komen, ik merk dat ik langzaam gek word hier.

    Relian Wingfeather, Tribuut D7

    Ik word mee genomen in een hovercraft en ik neem aan dat het de bedoeling is dat ik geen idee heb waar we zijn. Ik voel dat we stil staan en ik moet naar buiten. Ik denk dat we ondergronds zijn of zo. Ik word mee genomen naar een ruimte waar mijn stylist op me wacht. Ik merk dat ik zenuwachtiger word nu ik weet dat het dichterbij komt. Ik zal als een van de eersten doodgaan. Nee. Ik zal op zijn minst mijn best doen om niet dood te gaan. Voor mijn familie. Ik wil ze laten zien dat ik ze niet zomaar in de steek laat. Ik zal proberen thuis te komen. Voor mijn familie. Ik bedenk me dat ik niet echt veel vrienden heb gemaakt. Volgens mij alleen Kyle. Alleen Kyle. Dat klinkt vreselijk, ik zie hem eigenlijk als een vriend die ik al ken sinds de eerste klas op school. Vreemd is dat, in zo'n korte tijd. Deze gedachte vrolijkt me al iets op. Ik denk aan eerdere jaren en hoe het er uit zag. Ik denk dat het eerste dat ik moet doen het pakken van een tas is. Daar zit altijd wel iets handigs in, hoop ik.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    ! [Zal ik de arena maar verzinnen? De "story" is namelijk gewist. C':, wat dachten jullie van een arena waar het elke dag weer een ander seisoen is? En dan gewoon bossen en weilanden qua natuur?]

    Neleora 'Nele' Delaya Synder. Stylist D4.
    Met Tijger in mijn armen en met een grote grijns kijk ik naar de kleding rekken. Ik heb alles prima op orde en ik ben er helemaal klaar voor om de tributen aan te kleden en succes te wensen... Maar ergens knaagd er toch iets. Ik heb dan wel niet echt een geweldige band met de tributen, ik ben toch wel bang dat er weer mensen zullen sterven die ik aangekleed heb, en waar ik kleding voor heb ontworpen.
    Ik schud met mijn hoofd, en kijk nog even triest. Dan komt mijn glimlach terug, natuurlijk is het zielig voor hen, en natuurlijk voor hun familie. Maar als je het anders bekijkt: Het capitool heeft eindelijk weer wat vermaak en de arme mensen in de districten hoeven nu minder mensen te voeren, dus er is meer eten! Natuurlijk schiet me wel te binnen dat er dus ook minder mensen zijn die voor eten kunnen zorgen, maar dat is maar een detail.
    'Wie denk jij dat dit jaar zal winnen?' vraag ik kirrend aan Tijger. Tijger kijkt me chaggie aan en probeerd weg te komen. Oké, ik weet dat hij een hekel heeft aan dit moment: Met de hovercraft vliegen en daarna kijken naar hoe ik de tributen aankleed. Maar ik kan hem niet alleen laten thuis. Ik heb hem nodig.
    Tijger is een grote steun als ik kots misselijk de eerste doden zie op tv.
    Ik aai hem nog maals.
    'Ik weet het niet,' beantwoord ik mijn eigen vraag, 'ik weet het niet.'

    Kyle Owen Bryce. Tribuut, D11.
    Mijn keel zit dicht. Mijn spieren voelen stijf. Niets doet het meer. Iemand heeft me uit gezet.
    Versuft knipper ik met mijn ogen terwijl ik naar buiten kijk, uit het raam van de hovercraft. Ik kijk naar het landschap onder me maar niets dringt echt tot me door. Maar een paar woorden gonzen door mijn hoofd. Arena, dood, verderf, sterven, alleen.
    Met moeite weet ik mijn gedachten weer op een rijtje te krijgen. Wat zal ik doen zodra ik de arena in ben? Goede vraag, ga ik voor een tas, een wapen of voor mijn leven? Dat laaste klinkt wel heel erg aan trekkelijk, maar straks heb ik niets en ga ik alsnog dood. Minder aantrekkelijk.
    Ik ga dus een tas pakken. Misschien een dolk? Nee, dat is echt te gevaarlijk.
    Kreunend sla ik mijn handen voor mijn ogen. Wat kan ik doen? Ik heb hoofdpijn, ik wil niet nadenken over sterven!
    Dan denk ik aan Relian, wat zou hij op dit moment voelen? Angst? Ik weet het echt niet.
    Stap 1. Ik pak een tas. Stap 2. Ik ga op zoek naar water. Water, nog iets belangrijks in de arena, iets wat mijn mentor Conor me op het hart drukte. En dan stap 3. Ik weet gewoon zeker dat ik op zoek moet gaan naar Relian, ik kan het niet alleen. Hopelijk aan vaard hij dat hij een stalker heeft, bij deze.
    Als ik stap 1 en 2 overleef...
    Details, niet over na denken.
    Niet doen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Dat vindt ik wel een goed idee. En de volgorde van wie dood gaat... In de story werd voorgesteld om een site te gebruiken die een random lijst maakt van onze namen, en die gebruiken we voor de volgorde van wie er dood gaat. Ik vond deze site, en ik vind het ook een goed idee, maar wie zorgt hier nu voor?]

    [P.S. Het lijkt mij wel heel leuk om daarvoor te zorgen :3]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:23 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [AARG, ik heb gister niet gereageerd. Ik heb hier een privéreden voor, maar het spijt me heel erg! Is het goed als ik vanmiddag reageer?]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 18:51 ]


    Reality's overrated.

    Eden Leona Greyfield
    Met mijn handen in mijn haar staar ik naar de donker vloerbedekking op de vloer van mijn 'appartement'. Mijn styliste heeft mijn kleding in mijn kast gelegd, maar ik heb er nog niet eens naar gekeken. Waarschijnlijk denkt iedereen van 'Jesus, dat is een beroeps, waar de F maakt die zich druk over?'. Nou, dat hebben ze mis. Ik sta stijf van de zenuwen. Ik bedoel, ik ben een meisje, en ik kan meswerpen, en aardig boogschieten, maar hoe ver kom je als je -behalve met je districtgenoot- met niemand anders hebt gesproken en dus ook geen indruk hebt van de andere tributen? Oké, ik heb hier en daar wat opgevangen over een paar mensen, maar- Voordat ik in mijn hoofd mijn eigen gedachten af heb kunnen maken, word er hard op de deur gebonkt.
    "Miss Greyfield?"
    Ik veer op van het bed en sleep mezelf naar de deur. Als ik hem op een kiertje open, zie ik een jonge gozer in strakke kleding staan die ik niet herken.
    "De hovercraft staat klaar."
    Ik knik, vertel hem dat ik snel mijn kleding bij elkaar wil pakken, en stuif dan mijn kamer in. Voordat ik de deur dicht kan doen staat de jongen al binnen, en houd nauwlettend in de gaten wat ik allemaal pak. Hij maakt me alleen nog maar nerveuzer, kan hij niet even weggaan?
    Als ik uiteindelijk mijn spullen bij elkaar heb volg ik de jongen mijn kamer uit, richting de dressrooms.
    Nadeel is wel, ik heb geen mentor. Of ja, ik heb wel een mentor, denk ik, maar ik heb hem nog nooit gezien. Of gesproken. Of ook maar iets van hem of haar gehoord. Want wie zegt dat het geen vrouw is? In gedachten sla ik mezelf. Niet over nadenken, Eden, je maakt jezelf gek.

    {Ik vind dat idee van die wisselende seizoenen gaaf! ^^
    Oh en @HurtedHeart, doe me een lol en schrijf palieeees iets! (: Eden heeft aanmoediging nodig!}


    What’s tasty in Busan?

    MaraCroft schreef:
    [Dat vindt ik wel een goed idee. En de volgorde van wie dood gaat... In de story werd voorgesteld om een site te gebruiken die een random lijst maakt van onze namen, en die gebruiken we voor de volgorde van wie er dood gaat. Ik vond deze site, en ik vind het ook een goed idee, maar wie zorgt hier nu voor?]

    [P.S. Het lijkt mij wel heel leuk om daarvoor te zorgen :3]


    [Regel jij de dood-volgorde maar! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    MissNoek schreef:
    AARG, ik heb gister niet gereageerd. Ik heb hier een privéreden voor, maar het spijt me heel erg! Is het goed als ik vanmiddag reageer?


    [Oké, C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    (Kan iemand mij waarschuwen zodra we daadwerkelijk de arene ingaan?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (Kan iemand mij waarschuwen zodra we daadwerkelijk de arene ingaan?)


    [Dat zou ik ook wel willen weten. Zou diegene mij dan ook kunnen waarschuwen?]


    Reality's overrated.

    [...goed, ik had dus een post gemaakt plus excuses waarom ik die niet eerder heb geplaatst, maar blijkbaar heb ik vervolgens internet afgesloten zonder hem ook daadwerkelijk te versturen. Zucht.
    Nu even geen tijd, moet zo naar school, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik niet bewusteloos in een greppel lig. I'll be back!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cadaver schreef:
    [...goed, ik had dus een post gemaakt plus excuses waarom ik die niet eerder heb geplaatst, maar blijkbaar heb ik vervolgens internet afgesloten zonder hem ook daadwerkelijk te versturen. Zucht.
    Nu even geen tijd, moet zo naar school, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik niet bewusteloos in een greppel lig. I'll be back!]


    {Pfoe, hele geruststelling ^-^ Ik heb echt zin om die arena in te duiken, ghehe, so tell me when I can!}


    What’s tasty in Busan?

    [MissNoek ---> Caleo

    Trouwens, Rose en Eden zijn bontgenoten.]


    Reality's overrated.

    [En er weer]
    Aiden Samuek Dream
    Ik liep nu door de kamer met mijn aandenken in mijn hand. Een zilveren medalion. Een foto van mijn vader moeder en mijn zusje en broertje. Ik zou niet in elkaar storten. Niet nu en niet nooit. Tot de dood zou ik zeggen. Ik hoorde dat Eden uit de kamer hiernaast werd gehaalt en wachte op mijn beurt. Er kwamen ook mensen bij mij en pakte zonder woorden me bij mijn arm. Ik bleef emotieloos en liep mee. Ik was en bleef een gevangenen al waren we bedient als koningen...
    Ze duwen me in de startkamer waar ik mijn kleding ook zie. Ik doe het aan. De broek was vrij dicht en waterdicht, maar liet de zweet er wel uit gaan. Een shirt trui en een jas. Een paar stevige schoenen en een zandkleurige riem. Mijn ketting deed ik onder mijn shirt. Ik ging zitten. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik moest Eden vertrouwen. Dat zeker. Ik zou haar ook verdedigen aangezien ze de enige was die ik werkelijk kon vertrouwen. Ik zou meteen voor een tas en wapens gaan. De grootste tas. Er zaten misschien geen hulpmiddelen meer in, maar vast wel een fles voor water. Ik wist niet of er een slaapzak inzat, maar het maakte me niet uit. Ik zucht. Ik moest in iedergeval de beste wapens te pakken krijgen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Goed, eindelijk even tijd voor een post. Wil er iemand trouwens bondgenoten zijn met Alice, en kan ik Adder op een andere mentor afsturen of zo?]

    Alice Joanne Foster - Tribuut D11
    Met een nerveuze zucht hief ik mijn hand op en zette mijn tanden weer in mijn nagels. De afgelopen minuten had ik bijna mijn hele hand opgegeten van de zenuwen, maar daar had ik dan ook alle reden toe. Het gunstigste vooruitzicht - en dat was het meest onwaarschijnlijke ook - was dat ik over een week of twee uit de Arena zou komen met meerdere moorden op mijn geweten en hoogstwaarschijnlijk een flinke psychiatrische stoornis. Natuurlijk was de kans veel groter dat ik binnen drie dagen dood in een greppel zou liggen, maar goed.
    In ieder geval moest ik een paar spullen te pakken krijgen. Niet de beste, want ik zou jammerlijk verliezen als ik me in het Bloedbad zou begeven, maar als ik schuin langs de Hoorn sprintte zou ik wel een aantal redelijke dingen te pakken moeten krijgen. Mijn verlanglijstje was niet erg groot, maar ik betwijfelde of ik ze allemaal zou kunnen krijgen. Een mes, een fles water, en een bondgenoot. Vooral de kans op dat laatste was ongeveer even groot als die op een villa in de Winnaarswijk, maar ik kon het proberen.

    Adder - Mentor D4
    Dit jaar was ik niet bepaald een voorbeeldige mentor geweest. Goed, dat was ik sowieso eigenlijk nooit, maar zelfs naar mijn maatstaven had ik me belachelijk weinig met mijn tributen bemoeid. Het was vooral hun schuld, vond ik. Ik had mijn hulp wel aangeboden, maar ze waren te koppig geweest - Beroeps waren dat over het algemeen wel - om er ook op in te gaan. Daarna was ik er vanzelfsprekend niet op teruggekomen, als zij me niet wilden moesten zij dat weten. Niet meer mijn probleem.
    Ze gingen wel dood, natuurlijk, ze waren vreselijk. De jongen scheen te denken dat hij een natuurtalent met zwaarden was, ondanks het feit dat hij nog geen olifant kon raken, en het meisje had meer tieten dan hersens. Hopeloos.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Hope bied zich aan als bondgenoot voor Alice! En Adder beledigd Ethan... (huil), maar wanneer gaan ze nou de arena in? Dan post ik ook weer een stukje.]


    Reality's overrated.