• Ja... het is zover. Mijn huishouden wordt geterroriseerd door een geest! Door een mislukt experiment loopt hier een half levend iemand. Natuurlijk niet hier, in mijn huis, maar in de Sims 3! En nu wil ik diegene weghebben, want ze pest m'n andere Sims (krul) Wie weet hoe ik dat wezen wegkrijg? Meheh. Voor alle duidelijkheid, het is een Sim, die ik wél kan besturen, maar door een mislukt experiment - het tot leven wekken - half levend/dood is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij kan dat niet, dat had ik ook een keer en toen ben ik maar een nieuwe familie begonnen (bloos)


    -

    Heb je en halve zombie in je huis O.o?
    Ik heb geen idee.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Laten verdrinken in het zwembad zodat hij/zij echt doodgaat? Of op een andere manier laten sterven? 8'D
    Ik heb 't nog nooit gehad (':


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Huuuuuh, hoe krijg je dát dan voor elkaar? D:
    En als je van hem af wilt zou ik hem gewoon verwijderen met moveobjects?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Urn of graf weghalen,. toch?
    En anders even zoeken op simsforum.nl/forum, je krijgt er erg goede hulp!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 18:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké wtf?! Stiekem lijkt me dat best grappig :3

    Uhm... is er niet zo'n cheat daarvoor ofzo? (deletesims of iets wat daarop lijkt).

    En anders, kan je het niet naar buiten sturen en er dan een paar muren omheen bouwen (als hij er niet doorheen loopt :'DD).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ja.. ik heb Google ook al afgezocht, maar kon niet echt iets vinden wat helpt o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een robot schijn je weg te krijgen door 'm een huis te geven, misschien die zombie door 'm een graf aan te bieden?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb je uitbreidingspakketten?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Robot? o_o

    - je kan trouwens ook geestenbaby's verwekken en er zijn doodsbloemen? En doodsvissen? En daarmee kan je Ambrosia maken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soundeffect schreef:
    Heb je uitbreidingspakketten?

    Nop


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb echt gewn geen idee! Ik wee tniet een shoe sims werkt!

    Hahaha, wat een dilemma... ik zou het niet weten want ik heb geen Sims 3. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Misschien kan je hem verkopen? Dat deed ik vroeger als ik een sim niet meer nodig had. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Hahaha, wat een dilemma... ik zou het niet weten want ik heb geen Sims 3. (cat)

    Echt niet? o_o Nog niet? Ahhh. Wat vind ik dat zielig voor je :') Srsly - je moet het trouwens opstarten via die TS3 en niet via dat launchscherm.


    "I shut my eyes in order to see.'