• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (xElounor)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Silen)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (SorrowPayne)
    Stylist: Ivy du Jour (Glorious)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (xElounor)
    - Alassy Nexton (Priory)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Tenneseé Jones (Priory)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (0o7)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (Glorious)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (xElounor)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (Glorious)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Reaver)
    Stylist: Egon William Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (0o7)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (SorrowPayne)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Reaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)

    Iedereen die rood is gekleurd is niet komen opdagen. Al die mensen/tributen zullen sterven.
    Iedereen die paars is gekleurd is wel begonnen maar is na een tijdje niet meer mee gaan spelen. Deze zullen ook sterven.





    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:03 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Mijn topics]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Moet ik dingen aan passen?
    En ik reageer snel op je post, alleen ik heb het een beetje druk.
    *bloos*
    En ik word snot verkouden, zucht. Ik doe mijn best.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ook mijn topics. Zeg jongens, we beginnen duidelijk dood te bloeden. Ik stel voor dat ik (of eventueel meerdere mensen, dat we even kijken wie naar wie stuurt) even iedereen een GB/PB sturen met de vraag of ze weer even naar het topic komen, zodat we dan een plan kunnen maken met hoe we het verder gaan doen. Casuality heeft me gisteren overigens een bericht gestuurd met de vraag of ze nog in kan springen (en excuses omdat ze dat niet eerder heeft gedaan) dus we hebben er in ieder geval weer twee tributen bij.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    || Eigenlijk precies wat Brennan hierboven zei. Ik werk bij de intertoys en met de feestdagen + school + privé is quizlet er niet echt van gekomen.
    Is er misschien iemand/meerdere mensen die Indaiyh of Physera willen ontmoeten? Dan kan ik er gelijk een beetje beter in komen. =) ||


    -

    [Alice heeft ook nog niet echt gesprekken gevoerd (: Als je wil, kun je een van je personages wel op haar afsturen. Ik weet niet echt waar ze nu is - volgens mij helemaal nergens - dus ik laat haar jouw personage anders wel tegen het lijf lopen als jij eerst een post schrijft.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Mijn personage is ook wel vrij, Relian, hij is ook nergens xD]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    || Oké. Ik probeer wel iets. =) Als het niet goed is hoor ik het wel.||

    Physera Damyre Rosetti | 5
    Na een klein akkevietje met Paul was ik nogal bozig weggelopen. Ik wist dat ik een team moest vormen, maar hoe kon ik mijn best doen met zulk uitschot? Er rolde een vermoeide zucht over mijn lippen terwijl ik me een weg baande richting de liften. Een beetje frisse lucht leek me wel aangenaam voor nu.
    De dertiende etage betrof een dakterras. Het krachtveld zoemde zachtjes en deed me denken aan de tuinen van district 5.
    Heimwee. Mijn ogen vielen echter op een tweede persoon. Ik wist niet dat het terras zo geliefd was. Weglopen zou echter onbeleefd zijn en wie weet.. het was een jongen en ik voelde me erg in de stemming voor afleiding. ‘Het spijt me, mag ik erbij komen?’ Ik schenk de jongen een lichte glimlach terwijl ik mezelf tegen de balustrade laat leunen.
    ‘Physera Rosetti.’ Stel ik mezelf dan langzaam voor.

    Indaiyh Macyah Seymour | 1O
    Ik voelde me alleen. Stylisten, tributen en mentoren waren iets anders dan de mensen die ik thuis was gewend. Ik miste mijn ouders ende heuvels van 10. Ik miste de paarden en de warme zomeravonden. Wie zou ooit geloven dat een meisje uit 10 de spelen zou winnen? Juist ja. Niemand. Er was niemand die hoopte voor het optimistische meisje uit een laag district, zonder kans op overleving. Ik voelde me net een afgekeurde pop: klaar voor de vernietiging.
    De gangen waren eveneens leeg, op hier en daar een avox na. Het was vreemd als je - je inbeeldde dat deze mensen uit de districten kwamen. Gewone mensen, simpele overtredingen en zo eindigen. Dat was misschien zelfs wreder dan een pion in de spelen moeten zijn. Hen was zelfs de dood ontnomen.


    -

    Alice Joanne Foster - Tribuut district 11
    Niet op mijn gemak slenterde ik door de gangen. Ik was niet blij met mijn omgeving, zelfs als je even wegliet dat dit de aanloop naar mijn dood was. Dankzij mijn jeugd in district elf was ik gewend aan weidse velden en open boomgaarden, ook al werkte ik alleen nog in het oogstseizoen, wanneer school werd stopgezet zodat we meer werkkrachten hadden. Binnen blijven was niet mijn ding, maar de enige buitenlucht was op het dak en daar voelde ik me ook niet prettig, want dat trok altijd andere tributen aan. Hoewel mijn mentor zei dat ik meer kon als ik een bondgenoot vond, durfde ik de anderen niet te benaderen. Je wist immers maar nooit wanneer je een gewetenloze moordenaar voor je had.
    Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, op hetzelfde moment dat een meisje de hoek omkwam. Ik dacht dat ze net als ik uit een armer district kwam, maar zeker wist ik het niet - ik moest bekennen dat ik niet bepaald had opgelet. Mijn pas vertraagde automatisch iets en ik hield haar in de gaten. Zou ik hallo zeggen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Mijn topics]


    Reality's overrated.

    [Mijn Topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Casuality schreef:
    || Eigenlijk precies wat Brennan hierboven zei. Ik werk bij de intertoys en met de feestdagen + school + privé is quizlet er niet echt van gekomen.
    Is er misschien iemand/meerdere mensen die Indaiyh of Physera willen ontmoeten? Dan kan ik er gelijk een beetje beter in komen. =) ||


    [Je word ontrood! Cx Welkom! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Nele, stylist D4
    'Oh, ik snap het hoor!' glimlach ik Silene toe, 'Ik heb het ook best wel druk... ik moet nog iets doen aan het costuum van mijn jongen... Het ziet er nog te veel uit als een jurk. Ik ben gewoon niet goed in pakken, zucht...' Ik glimlach triest en dan kijk ik weer hoopvol naar Silene.
    'Maar! Als de spelen beginnen, dan heb je het toch niet meer druk? Wil je dan een slaap feestje met me houden? Ja? Ja? Ja? Alsjeblieft? Dan kunnen we samen ook gezellig popcorn eten en cola drinken! Ik weet zeker dat het heel leuk vind. Ik weet ook al wat we gaan kijken, echte drama film! De honger spelen! De zoveelste editie!' Lach ik. Ik weet dat als bepaalde mensen dit horen ze me zeker willen vermoorden. Al snap ik niet echt waarom. Je hebt twee groepen in Pandem. Een groep voor de macht: het capitool en de tweede voor het werk: de districten. Zo is het nou eenmaal. Punt uit.
    Ik glimlach hoopvol, hopelijk ivnd ze het een leuk idee.
    'We kunnen ook de coolste gevechten na doen met onze kussens! Is dat niet geweldig? Kussen gevecht!' Joel ik in de hoop haar ook enthousiast te maken.
    Op dat moment springt Tijger op de bank en laat zich op Silenes schoot ploffen, zijn staart in haar gezicht. Ik aai hem een keer over zijn kop en dan kijk ik Silene weer hoopvol aan.

    [Kyle is zo rond middennacht ooit eens op weg gegaan naar Relian... Cx hij staat nu voor je deur?]

    Kyle Owen Bryce, D11. Tribuut.
    Ik sta voor de deur van Relian. Ik heb me gisteren bedacht. Ik was toch wel erg moe. Ik kijk nog even aarzelend naar de deur en dan klop ik toch. Twee korte klopjes op de deur. Ik wacht hoop vol tot hij open gaat. Onder tussen lees ik Relians naam. Relian Wingfeather. Wat een mooie achternaam! Ik kijk jaloers naar het naambordje terwijl ik denk aan mijn eigen achternaam. Bryce. Oké, het kan er mee door. Ik blijf naar Relian's naam kijken terwijl ik nadenk over de mogenlijkheden om er iets cools bij te tekenen. Een grote witte vogel ofzo.
    Als ik in mijn kamer ben moet ik zeker eens wat proberen. Ja.
    Ik klop nog maals.

    Tijger
    Ik zit net tevrede van een schoteltje melk te drinken als ik allemaal opgewonde geluiden bij de bank hoor. Mijn haren gaan er overeind van staan. Ik steek mijn kopje rond de muur die de eethoek van mijn mens afschermd van die van het zit/slaap gedeelte. Ik zie hoe mijn mens iemand beet pakt. Ik kijk enthousiast toe. Dit doet ze bijna met iedereen en dat betekend dat ze veel invloed heeft. Maar niet zo veel als ik. Ik keer me weer om en loop terug naar mijn schooteltje en slobber tevrede verder. Maar nog meer gegil van mijn mens laat me weer terug lopen naar de muur en me weer om het hoekje kijken. Deze keer chagerijnig. Toe laat me eten. Ik kijk even hoe mijn mens iets zegt terwijl ze vol blijdschap haar tanden laat zien. Als ik niet had geweten dat ze dit alleen maar doen wanneer ze blij is had ik gedacht dat ze van het meisje op de bank ging eten. Maar ik weet wel beter. Niemand kent mijn mens zo goed als ik.
    Ik keer weer om, snel lik ik mijn schooteltje leeg en eet ik een paar kruimels koek die op de grond liggen. Weer gegil. Ik beweeg chagerijning mijn oren. Ja, ik hou best van mijn mens. Ze geeft me eten. Maar als ze zoveel geluid maakt. Knorrig loop ik op de bank af, ik snuffel aan het persoon erop en strijk even met mijn staart langs haar been. Weer iemand die van mij is.
    Dan spring ik op de bank en ga op haar schoot zitten. Ik sla even mijn nagels in haar t-shirt maar dan draai ik me tevrede om op haar schoot zodat mijn staart in haar gezicht komt. Ik kijk mijn mens aan. Mijn ogen moeten toch echt wel duidelijk maken dat ze moet stoppen met jaken/scheeuwen/gillen, maar toch luisterd ze niet. Ze blijft zo belachelijk enthousiast. Ze geeft me zelfs een aai. Bah. Niemand begrijpt me.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Oh,Casuality zei ook iets over "een jongen", na mijn bericht dat Relian vrij was. Er staat wel "de jongen", dus het kan iedereen zijn, @casuality wie bedoelde je?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Oh,Casuality zei ook iets over "een jongen", na mijn bericht dat Relian vrij was. Er staat wel "de jongen", dus het kan iedereen zijn, @casuality wie bedoelde je?]


    [MaraCroft, Kyle staat voor Relian's deur! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Sorlembum schreef:
    (...)

    [MaraCroft, Kyle staat voor Relian's deur! C:]

    Ze probeert te zeggen dat hij eigenlijk best wel op het dak staat. (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.